מדגדג לי באצבעות

בחיים יש כל מיני תקופות.

יש תקופות שלא בא לך לקום מהמיטה
יש תקופות שפשוט נמאסה עלייך השגרה.
עברתי תקופה כזו לא מזמן אך בכל פעם שזה קורה אני עושה מאמץ למצוא משהו שיתן לי כוח לקום.
אולי זו גם הסיבה שאני עוסקת באיפור, משהו ביצירה ובאדרנלין רגע לפני תחילת העבודה
שהרי הפידבק הוא מיידי  הן מהמודל אותה איפרתי וכמובן גם מהסביבה שצופה בעבודה.
יש רגעים שאני כל כך שקועה בעבודה שאני לא שומעת כלום
כאילו זה רק אני ופלטת הצבעים שלי.
מציעים לי לשתות או לאכול ואני מיד מסרבת, זה מפריע לי … הם לא מבינים,
אני יכולה להיות ככה יום שלם בלי לשים לב.
בכל פעם שאנ עובדת בטכניקה חדשה או מגלה שילוב צבעים חדש שאני אוהבת
פתאום מתחיל לדגדג לי באצבעות , אני מתה על ההרגשה הזו.
פתאום הראש עושה שעות נוספות , הדימיון שלי לא נח.
תמונות רצות לי בראש ממש כמו וידאו קליפ מהיר.

אךךךך מדגדג לי באצבעות ,

כאילו שיש להן אישיות משל עצמן הן עוברות על סט המברשות בוחרות את אותה

מברשת שכבר נשחקה באזור בו האגודל נשען עליה, ביד השניה מונחת צנצנת המייקאפ הראשונה,
זהו 5 דקות והבסיס מונח , מחמיא לכל קמט , מתקן כל פגם

רגע אחרי הסומק וכבר ניתן להבחין בשינוי המתחולל.
אנשים רואים באיפור כעניין סתמי אך מדובר באומנות לכל דבר.
האצבעות שלי כבר עובדות על אוטומט , הן פורשות את פלטות הצלליות על גבי השולחן
מעבירות מסר לעיניים מה הן בוחרות עכשיו.
עוד שילוב מוזר של צבעים , מעניין איך זה יראה…
מושלם , מי היה מאמין, איך לא ניסיתי את השילוב הזה בעבר .
לאחר מכן האצבעות נחות , בוחנות בקפידה את צרור העפרונות הקשור לו בסרט סטן כחול
בוחרות להן את הטאץ' האחרון.
עפרון לבן , כחול , ירוק, סגול , כל כך הרבה אפשרויות
אךךך לא נראה לי שאני יכולה לתאר במילים את ההרגשה הזו כמה שאני לא אנסה.

תדמיינו לעצכם שאת עובדים על בסיס יומי בדבר שאתם הכי אוהבים לעשות ,עכשיו תכפילו אותה במיליון

זו בדיוק ההרגשה.
talcohenredsmall.jpg
* בתמונה :דוגמנית: טל כהן , צילום: אופיר קפון ,שיער: אלירן אלמוג, איפור: שחר גפני

כתיבת תגובה

