שיחה הזויה עם צלם

קיבלתי טלפון מצלם. וכך התנהלה השיחה :
צלם: הי מה שלומך ? לא שומעים ממך , לא רואים אותך….
אני : כן , טוב אתה יודע… עובדים.
צלם: תגידי בא לך על איזה עבודה ככה ?
אני : תמיד 🙂 , על מה מדובר וכמה משלמים
צלם: אהה אמממ זה תמורת קרדיט
(למי שלא מכיר את המושג ההזוי, זה אומר בהתנדבות , חינם אין כסף !!! )

את זוכרת בזמנו דיברנו על שיתוף פעולה כזה תמורת תמונות , נו את יודעת.
אני : ( צוחקת בקול גדול )
מותק השיחה הזו הייתה לפני 6 שנים,
ואתה זוכר מה אמרת לי כשפניתי אלייך עם בקשה כזו ?
צלם: לא , אממ לא זוכר
אני : אמרת לי  שאתה במעמדך לא עובד בחינם
ושאם אני רוצה אותך כצלם זה יעלה לי X מאות דולר
וששווה לי לשלם לך כדי שיהיה לי צילום של צלם במעמדך בתיק העבודות שלי
אז נחש מה מותק , היום במעמדי אם אתה רוצה שאני ארים מברשת זה יעלה לך את אותו הסכום
וזה שווה כל אגורה ולו בשביל שיהיה לי תמונה שבה אני איפרתי בתיק העבודות שלך.
אז תעשה טובה לשנינו ואל תבזבז לי את הזמן ויותר מזה אם אני אשמע שהצעת לעוד מאפרות לעבוד בחינם
אני אישית אדאג לידע את כל העולם שאתה נצלן.

מאפרות משקיעות זמן, נסיעות, כסף , ידע, כשרון, חומרים והרבה אנרגיה בכל הפקה.
לפחות תדע לשלם להן כראוי על כל זה.
תודה ושלום לך.
צלם: מופתע

2 מחשבות על “שיחה הזויה עם צלם

להשאיר תגובה

