להיות לקוחה ליום אחד

יותר מהכל אני שונאת שנוגעים בי, יש לי בעיה לוותר על השליטה שלי כמאפרת ולתת לאחר להחליט עבורי.
כבר בתחילת דרכי כמאפרת שנאתי להיות זאת שמתרגלים עליה איפור כזה או אחר,
תמיד הייתי מגיעה עם עיניים נפוחות ודומעות הביתה.
לאחרונה אח שלי התחתן וכמובן שהחלטתי להיות המאפרת של אימי ושל עצמי.
הכל היה מאורגן, סגרתי עם תמי מרגלית שתסדר לי את השיער ביום האירוע,
הכנתי את כל ציוד האיפור מראש, ידעתי בדיוק איך אני רוצה שדברים יראו אלא שיום לפני האירוע הגיעה ההתרגשות.
הרמתי טלפון מהיר לתמי מרגלית.
"תמי את חייבת להציל אותי, אני לא מצליחה להחזיק מברשת! "
תמי ניסתה להרגיע אותי, הבטיחה שאם יהיה צורך היא תאפר אותי, ואני נלחצתי עוד יותר.
פתאום הבנתי איך זה להיות לקוחה.
אני מכירה את תמי כבר מספיק שנים ועבדנו יחד כל כך הרבה.
אני סומכת על הכשרון והמקצועיות שלה בעיניים עצומות ויחד עם זאת חששתי לוותר על השליטה שלי כמאפרת.
תמי הגיעה אלי מוקדם על הבוקר, בדיוק סיימתי לאפר את אמא שלי ולא הצלחתי למקד מחשבה אחת בראשי.
בזמן שתמי מתעסקת בשיער שלי אני מחליטה לשחרר, עוצמת עיניים , לוקחת נשימה עמוקה ואומרת לתמי
"אני רוצה שאת תאפרי אותי, אני סומכת עלייך במיליון אחוז"

המשפט הקטן הזה לקח ממני כל כך הרבה אנרגיות, לא פלא שלקוחות תמיד מטריפות אותנו קצת
לא משנה עד כמה אתה מכיר וסומך על האדם שמולך תמיד קיים הפחד הזה שהמראה הסופי לא יהיה כפי שציפית.
מיותר לציין שתמי עשתה עבודה נהדרת ולא רק שהייתי מרוצה, לא הפסקתי לקבל מחמאות וכמובן שסיפרתי לכולם שהשותפה שלי תמי מרגלית אחראית להכל.
אני חושבת שלמדתי לקח קטן אבל חשוב,
עד שאת לא נמצאת במקום הלקוחה את לא באמת מבינה מה עובר עליה,
לא משנה עד כמה אנסה להרגיע אותה ואספר לה שהיא בידיים טובות זה לא באמת יעזור.
חשוב להיות סובלנים וחייכניים כפי שתמי הייתה אליי, חשוב לקחת נשימה עמוקה ולהבין
שיש דברים שהם לא בשליטתנו ואחד מהם הוא הרגשת הלקוחה אבל מה שכן בשליטתנו הוא תגובתנו להרגשה הזו.
בכל שנות נסיוני כמאפרת אני חושבת שזה השיעור הכי חשוב שלמדתי ועל כן הרגשתי צורך לשתף אתכם בו.
היו אמפטים, סובלנים, חייכנים וזיכרו כי אתם אנשי המקצוע, לכם הידע והיכולת.

מחשבה אחת על “להיות לקוחה ליום אחד

  1. שחר יקרתי,

    אני תמיד שמחה להיות לצדך ברגעים המאושרים בחיים ויות רמכך אניש מחה שבחרת בי ונתת בי אמון מלא.

    אני מסכימה עם זה שכדי להיות לקוחה ולקבל שירות מאחרים, צריך לדעת לשחרר.
    צריך לדעת לבחור את איש המקצוע שאליו מתחברים ולתת לו לעשות את העבודה.

    מאחלת לך את כל הטוב שבעולם
    תמי

    אהבתי

כתיבת תגובה

