פותחת תיק

לאחרונה ביקשו ממני לחשוף את תכולת התיק שאיתו אני מסתובבת במהלך היום היום, מי אני שאסרב.

אז ככה התיק שלי נרכש ברנואר ואני מואי אוהבת אותו.
יש בו מקום להכל, אני סוחבת את כל הבית איתי, ב 6 שנים האחרונות אני כל הזמן חיה על נסיעות ואין מה לעשות,
תיק גדול זה הכרחי.
ואחרי שתראו את כל מה שיש בו תבינו למה אני מתכוונת.

ובתוך התיק :

מימין דאודורנט ספריי של FA כי אי אפשר להסריח כשאתה כל היום באוטובוסים ליד אנשים.
משמאלו צעיף ירוק (אחד מתוך אוסך של כמאה צעיפים , כל כמה ימים אני מחליפה ושמה צבע אחר בתיק)
אני יודעת שזה נשמע לא הגיוני להחזיק צעיף בחום הזה אבל כל נסיעה ברכבת או באוטובוס וכמובן שהייה בכל מקום סגור
בדרך כלל מקפיאה אותי – כי מה לעשות המזגן שולטטטטט!!!!
אז הצעיף הזה מחמם אותי באלגנטיות וגם נכנס לתיק ללא כל בעיה.
על הצעיף מחזיק המפתחות שלי שהוא המצאה גאונית. הוא מתחבר בקליפס לג'ינס או ללואה בתיק, ניתן להפריד כל מפתח בניפרד
לפי הצורך ובמקרה שלי אני מחזיקה עליו גם שני  דיסק און קי (אחד של 4 גיגה והשני של 16 גיגה ובו גיבויים חשובים שאני תמיד צריכה עליי)
וכך מתי שהא לי אני פשוט מפרידה בקלות כל דבר ומשתמשת ואז מחזירה.
בנוסף מצורף אליו מחזיק מפתחות שאוהבי טרנטינו מייד יזהו.
kill bill – pussy wagon ולמי שלא מכיר פשוט תלחצו על הקישור והכל יובן.

מלמעלה יש את משקפי השמש שלי והקופסא שלהן -של חברת max mara
ואז משמאל יומן, פנקס ועת, ג'ל אלכוהול לחיטוי ידיים של ביוטיקייר – הריח שלו ממכר.
קרם לחות של סבוקלם שאני אישית מאד אוהבת ושנים משתמשת במוצרי החברה – זה ספציפית אינו מכיל חומרים משמרים
מסוג פראבנים.
קופסת המתכת מצד שמאל היא קופסת כרטיסי הביקור שלי ובה כמובן כרטיסי הביקור שלי.

בתחתית התמונה הארנק שלי שהוא זמני בלבד מכיוון שלאחרונה נגנב לי הארנק וכל תכולתו.
בנוסף לכל זה מצורף בתיק שלי תיק איפור שחור ובו עולם שלם.

מצד ימין תמצאו את מסקרה TELESCOPIC של לוריאל ומעליה מסרק מפריד ריסים של ביוטיקייר, בשביל הכמה שקלים שהוא עלה הוא בהחלט אחד המוצרים היותר מגניבים. מעליו עפרון שחור של MAKE UP FOREVER
שמראש היה מוקטן אז…
מעל העפרון בושם במהדורה מוגבלת של MAC ואני מתה עליו, לצערי עומד להיגמר בקרוב 😦
וממש בצמוד אליו super liner של לוריאל.

את רבעיית צלליות הפסטל של חברת קלרינס אתם בטח מזהים וזו הרביעייה הכי מדהימה בעולם בעיני, כמות השילובים והאיפורים שעשיתי איתה, אני אפילו לא יכולה להתחיל לשבח כי אין פה מספיק מקום.
בסמוך אליה מייקאפ פוטופיניש של רבלון שמחליף בימים אלו את הקולורסטיי שלי ולו בגלל שהעור שלי קצת השתנה, אבן אין כמו הקולורסטיי.

וקצת עזרה ראשונה :
נתחיל כמובן במספריים, פינצטה, מראה קטנה של איל מקיאג' (לפחות משהו טוב אחד יצא מהם ), כלי תפירה, מברשת שיניים (בקופסא הכחולה של לופטהנזה- חברת תעופה), משחה של בטא- קורטן לכל התופעות האלרגיות שאני מפתחת על העור בעקבות שנים של שימוש במוצרי איפור, BLISTEX לשפתיים ולרגעים מלחיצים במיוחד בקבוק של רסקיו.

נחזור למה שבאמת מעניין :
משמאל לרסקיו צללית גבות של ביוטיקייר ואני יכולה לגלות לכם שאחד המאפרים הכי מובילים בארץ החרים לי אותה ישירות מתיק האיפור כי היא ממש טובה.
(למאפר שלום, למרות שבדרך כלל אני רוצחת על החרמת מוצרים 🙂 )
שני סמקים של מאק שאהובים עליי במיוחד : Sweet As Cocoa    ן SpringSheen
צלליות: שחורה של סטילה שקיבלתי פעם מלקוחה נחמדת במיוחד ושתי צלליות של לנקום שנרכשו לאחרונה : הסגולה הכהה וחבל שלא רואים אותה בתמונה כל כך נקראת QUARTZ PURPLE והשניה ורודה אפרסקית שנקראת pink stars 603
גלוס קרמל – אי אפשר בלי ג'וסי טיוב אחד לפחות ויש לי כמה ממש אהובים כמו הליצ'י והקנדי.
ולקינוח מברשת 224 של MAC *לאחרונה נוספו לה כמה חברות מהקולקציה האחרונה – קיט מברשות פנים שדובר עליו כאן לפני כשבועיים (2 מברשות מייקאפ , מברשת קונסילר ומברשת סומק מוקטנות). פשוט נוח בין כל הנסיעות שאני עושה בימים אלו.


2 מחשבות על “פותחת תיק

  1. דבר ראשון רציתי להגיד שאני ממש מזדהה עם העניין של התיק הגדול, אני גם תמיד סוחבת איתי חצי בית. בקשר לתיק האיפור- חובה בליסטקס! אני שומעת על המוצרים של מייק אפ פוראבר כבר הרבה זמן, יש לך אולי המלצה?

    אהבתי

    • הי לך 🙂
      המלצות תמיד יש לי ובשפע הקונסילרים של מייקאפ פוראבר הם מהטובים שיש,
      כנ"ל לגבי צלליות אבקה ואבן שהן מאד איכותיות.
      מייקאפ ה HD שלהם מעולה ואף ניתן להשתמש בו באייר בראש
      מה שהופך אותו לעוד יותר אטרקטיבי בעיני.

      אהבתי

כתיבת תגובה

