שערה בכוס תה

אז נכון, אני יכולה להעתיק לכאן את כל המידע הפרסומי שאני מקבלת על מוצרים כאלה ואחרים ולהחליט שעשיתי את שלי אבל כמו שאתם מכירים אותי אני פשוט לא מסוגלת.
בחודשים האחרונים העברתי את השיער שלי שבעה מדורי גיהנום ולו בשביל לבוא עם כל הרשמים עבורכם.
לשולחני הגיעו מסכות שיער, בקבוקי שמפו ומרכך מחברות שונות ואם יש משהו שלמדתי מכל החוויה הזו היא שאני צריכה להסתפר דחוף!

יסלחו לי חברות היח"צ השונות על כך שאני לא ארשום פה על כל המוצרים שניסיתי וזאת משום שאני מאמינה שאם אין לי משהו טוב לרשום עדיף פשוט לא לרשום.

ועל כן הנה הרשמים שלי על המוצרים שכן שווים התיחסות כנה ואמיתית.

נתחיל בסדרת תכשירי השיער :

Dove Heat Defense Therapy


מתוך סדרת המוצרים השתמשתי במסכת השיער ובשמפו.
לפי החברה סדרת מוצרים זו מאפשרת לכל אחת להתעלל בשיער שלה מבלי לפחד להרוס אותו.
סדרת המוצרים המכילה מסכת שיער,  שמפו,  מרכך וספריי הגנה מגנה על השיער מעיצוב בחום (מחליק שיער, פן ובייביליס) הודות לסירום יחודי עליו מבוססים המוצרים.
אני לא מהנשים שמשתמשות בפן יותר מידי, אחת לחודשיים אולי, כשאני במספרה ופעם במיליון שנה בא לי תלתלים אז אני שולפת את הבייביליס מתיק האיפור המקצועי.

למען הניסוי דאגתי להשיג מחליק שיער קרמי והתחלתי בהתעללות, החלקה בבוקר, בייביליס בסופ"ש ופן בקטנה כשצריך לייבש את השיער
אחרי מקלחת. בקיצור השיער שלי מעולם לא היה חם כפי שהיה בחודשים האחרונים.

המסכה לטעמי לא הייתה שונה מכל מסכת שיער אחרת שהשתמשתי בה בחודשים האחרונים, היא אמנם עשתה את העבודה וכבר בשימוש הראשון הורגש שינוי בשיער לטובה שכן היה רך יותר אך הדבר נכון גם לגבי מסכות שיער מתחרות.
מה שכן אהבתי מאד את עיצוב האריזה וכעת הקופסא הריקה משמשת אותי לאחסון של כל מיני קשקושים על שולחן האיפור שלי.

ציון : 4 מתוך 5

בנוגע לשמפו אני חייבת לציין שהופתעתי לטובה, לשמפו מרקם סמיך המזכיר את מרקמו של מרכך שיער.
יש לו ריח נעים וכמות קטנה מספיקה לחפיפה של שיער ארוך (שלי עובר את אזור השכמות) וכבר לאחר החפיפה הראשונה גיליתי שאני לא מפסיקה לשחק בשיער, מרוב שהוא רך ונעים למרות ההתעללות הרבה שעבר.
זהו  ללא ספק אחד המוצרים הכי טובים שנתקלתי בהם בשנה האחרונה.
ציון: 5 מתוך 5

Elvive TOTAL REPAIR 5

לפי החברה סדרה זו מכילה ביו סרמיד אשר תפקידו לשקם את השיער תא אחר תא ועוד כל מיני הבטחות שלא אפרט.
מתוך הסדרה השתמשתי בשמפו ואני חייבת לציין שלא התלהבתי ממנו, השמפו בעל ניחוח נעים ומרכך את השיער קלות שזה יתרון שלא לכל שמפו בשוק יש,
אך לצערי לאחר מספר חפיפות נאלצתי להפסיק להשתמש בשמפו שכן אני אישית סובלת מסבוריאה (הפרשת יתר של בלוטות החלב – בקיצור קשקשים והרבה )
והתופעה החריפה עם השימוש, ייתכן שיש בשמפו קצת יותר מלחים ממה שאני מסוגלת לסבול.
אך עבור מי שאינה סובלת מים קשקשים ייתכן והשמפו יהיה מצויין.
ציון :  4 מתוך 5

מכיוון שחשוב לי להביע דעה כנה על סדרת המוצרים ELVIVE  של לוריאל פריז החלטתי לרכוש את השמפו+מרכך למניעת קשקשים.



ומאז כפי שנהוג לומר "אין כמוני מאושרת בעולם", השמפו פשוט עושה את העבודה !
אין קשקשים, השיער רך ונעים ואפילו מבריק יותר.
ציון : 5 מתוך 5

מוצר נוסף ששוה התיחסות והפתיע אותי במיוחד הוא מסכת השיער REFLEX של חברת ביוטיקייר
לפי החברה המסיכה מכילה שמן זית, תמצית הדס וסיליקון המזינים את השיער.

מדובר במסכת שיער מצויינת בעלת ניחוח ממכר במיוחד שקנה אותי כבר ברגע שפתחתי את האריזה, המסכה סמיכה, מזכירה מעין מוס שוקולד עשיר במרקמה
והיא השאירה את שיערי רך, מבריק ונעים למגע.
מה שהוכיח לי אחת ולתמיד שמוצר זול אינו אומר בהכרח מוצר רע.
ציון : 5 מתוך 5




מחשבה אחת על “שערה בכוס תה

  1. פינגבק: שיעור בדימוי עצמי ושתי רגליים שמאליות | שחר גפני

כתיבת תגובה

