"שלג על כתפיי "

מי שמכיר אותי יודע כי חורף היא העונה האהובה עליי.
אין כמו להתעטף במיליון צעיפים, כפפות וכובעים אלא שאז מגיעות להן
כל אותן רוחות קרות והן מביאות איתן מגוון של בעיות.
שפתיים סדוקות, עור יבש ורגיש, אף אדום …. להמשיך ?

אני שכל חיי מתמודדת עם סבוריאה סובלת מתופעת קשקשים על בסיס קבוע.
השנה התמזל מזלי כי עושה רושם שכל חברות מוצרי השמפו יצרו תכשירי שיער במיוחד עבורי.
אם אתחיל לפרט פה את כל המוצרים שעברו תחת ראשי יהיה זה הפוסט הארוך בעולם ועל כן אספר לכם
רק על שלושה :

1. HEAD&SHOULDERS עשיר בלחות אשר מכיל שמן שקדים.

 

 

 

 

 

 

 

HEAD&SHOULDERSהתעסקו בשאלה "אם אנו מטפחים את עור הגוף והפנים מדוע נזניח
את הקרקפת, היא לא פחות חשובה . "

מתוך התובנה כי כי עור ראשנו מוזנח על בסיס קבוע ועל כן תופעת הקשקשים מחריפה
פותחה HEAD&SHOULDERS טכנולוגיה חדשה המעניקה פתרון לטיפוח הקרקפת ועשרתה בלחות.

אני חייבת לציין שכבר עברתי אינספור תכשירי שמפו מלאי הבטחות וסיפורים אבל המוצר הזה
מוביל על כולם והוא מבחינתי "מלך השמפואים"

ניחוח השמפו נעים ומרקמו קטיפתי, השיער נשאר מבריק, נקי וחופשי מקשקשים.
אך יותר מהכל, לפחות מבחינתי, יתרונו הגדול ביותר הוא העובדה שראשי כבר לא יבש , מגרד ואדמומי.

ציון 5 מתוך 5 עם הערה הקטנה – מהר, מהר להחליף לו אריזה !! המכסה לא נסגר כמו שצריך וזה קצת מציק.

ורק בשביל הכיף ויסלחו לי אדוני היח"צ למינהם, הנה תמונה שרצה כבר כמה חודשים ברשת וכל מילה מיותרת.

 

 

 

 

 

 

 
 
2. שמפו Axera לטיפול בעור יבש עד יבש מאד

 

 

 

 

 

 

 

 

פותח במרכז המחקר והפיתוח של חברת פריגו בארץ, רשום כפטנט, ומשווק ברחבי העולם.
על פי החברה שמפו אקסרה מכיל הרכב ייחודי של חומרים פעילים – 20% אוריאה, 12% אמוניום לקטט וקלימבזול,
המעלים את רמת הלחות בעור ומשפרים את מרקמו. בשימוש קבוע הנוסחה עוזרת לחידוש תקין של עור בריא,
ולשיפור רמת ההגנה החיצונית של העור.

מרכיבי הנוסחה הייחודית של אקסרה מתאימים במיוחד לטיפול ביובש הנגרם מגורמים אקלימיים
כמו חורף ועונות המעבר, בשל הזדקנות העור, מגע עם חומרי ניקוי ומים, שמש וקור.

אני חייבת לציין שלקח לי כמה ימים להתרגל לשמפו הזה וזאת משום שכשהתחלתי להשתמש בו
ראשי היה במצב איום שכן גרדתי אותו למוות עד להיווצרות פצעים שעדיף לא לדבר עליהם.

בפעמים הראשונות הרגשתי תחושת שריפה וצריבה בראשי אך כעבור כמה ימים משהשתקם עור הקרקפת שלי
התחלתי לראות שיפור גם במצבו וגם בהקלה בתופעת הקשקשים.
סך הכל מדובר במוצר טוב אלא שאריזתו זקוקה לאיזה חידוש, שכן איך לומר בעדינות, הוא נראה כמו בקבוק של תרופה.
ציון: 4 מתוך 5

3. סבוקלם שמפו נגד קשקשים

סבוקלם שמפו נגד קשקשים

נתחיל בזה שאני מאד אוהבת את המוצרים של טטרה פארם וכבר שנים שאני ממליצה עליהם
אז אין כאן הפתעה, אבל שמישהו יסביר לי מה גרם להם לקחת שמפו לשים אותו בשפורפרת
ולחשוב שזה נוח להשתמש בו במקלחת ?

על פי החברה השמפו

  • מכיל אובליפיכה וקמומיל להרגעת עור הקרקפת, ולמניעת גרד ויובש
  • שומר על איזון הלחות בעור הקרקפת
  • מאזן את הפרשת הסבום ומונע שמנוניות יתר של השיער והקרקפת
  • מכיל פרו-ויטמין B5 התורם לריכוך השיער
  • מכיל קומפלקס פעיל של רכיבים טבעיים חדשניים המטפלים בקשקשים

ללא ספק השמפו הזה עושה את העבודה והוא בעל מרקם טוב ונעים עם ניחוח עדין
וכן מדובר בהחלט במוצר מנצח אבל הכמות והאריזה איך לומר מאכזבים ועל כן
הציון שלי: 4 מתוך 5

כתיבת תגובה

