הצילו לי את מברשות האיפור

אוקי…אז עוד שמפו ומרכך הגיעו אל שולחני וחשבתי לעצמי, כמה פוסטים כבר אפשר
לרשום על שמפו ומה ההבדל בין השמפו הזה לשמפו אחר שהרי ניסיתי כבר כל כך הרבה
ובכלל אני מאפרת אז מה הקשר…

אלא שהשמפו והמרכך סדרת Dove Damage Therapy הצילו לי את מברשות האיפור .

כן… כן תקשיבו טוב.
כל מי שמתעסק קצת באיפור יודע שמברשות איפור טובות עשויות שיער טבעי
ועל כן כמאפרת אני נוהגת לחפוף אותן בתדירות גבוהה.

לאחר שהשמפו לשיקום אינטנסיבי הציל את שיער ראשי והחזיר לו את הרכות והברק שאבדו החלטתי לעשות ניסיון, בתיק האיפור יש לי מברשות עוד מתקופת לימודי, הן איתי כבר כמעט עשור והן עברו הכל.
טבילה בצבעי גוף, לכלוך צלליות ושאר חומרי איפור, שטיפות וחיטוי

והשיער שלהן…איך לומר בעדינות
כבר לא רך כפי שהיה בהתחלה ועל כן לצערי הן שוכבות ללא כל שימוש.
הסיבה היחידה שלא נזרקו הייתה העובדה שאני סנטימנטלית,
אלו בכל זאת מברשות האיפור הראשונות שלי ועברתי איתן המון.

אז מה יש לי להפסיד, חשבתי לעצמי, המברשות האלו כבר נחפפו ושהו במסיכות שיער וכלום לא עזר
אלא שהפעם קרה הנס, חפיפה מהירה בשמפו לשיקום אינטנסיבי ונגיעה עדינה במרכך למניעת קשקשים
והמברשות שלי חזרו אל חיים רכים ונפלאים.

DOVE מבלי להתכוון חסכו לי מאות שקלים, ואולי המברשות שלי ישארו איתי עוד כמה עשורים.

 

אם גם אתן רוצות להתנסות במורים הצטרפו ל WOM רשת חברתית מתפתחת, המורכבת מאנשים,
המעוניינים להשפיע ולחוות את דעתם על מוצרים שונים.

כתיבת תגובה

