glamazon

כל מי שמכיר אותי יודע שאני לא מתה על אירועים גדולים ומפוצצי אדם אך כאשר הוזמנתי להשקת קולקציית  Wonder Women   של חברת האיפור M.A.C לא יכולתי לעמוד בפיתוי.

ההשקה נערכה בתאריכים שונים בסניפי הרשת. אני הוזמנתי לשני סניפים.
הראשון סניף הפרו של החברה אשר נמצא ברמת אביב והשני סניף אשדוד שלו אני תמיד שומרת פינה חמה.

זו הפעם הראשונה שאני מגיעה לחנות הפרו ואת האמת שדי התעלמתי לרגע מכל ההתלהבות שהייתה ברקע לטובת Wonder Women והקולקצייה שהושקה. אותי היה ניתן למצוא אי שם בפינה רחוקה צמודה אל מוצרי האייר בראש וצבעי הגוף, פיגמנטים שאנני מכירה ושאר ממתקים צבעוניים, לצידי המאפרת תמי מרגלית ושתינו כמו ילדות קטנות מתחילות לשחק ולנסות.

אני חייבת לציין שהוקסמתי מאופייה המיוחד של חנות זו ולו בגלל שלא כל יום אני מוצאת חנות שמציעה לי מגוון מטורף של צבעים כמו שאני אוהבת.

תחילה בחרתי לי פיגמנט בצהוב זוהר, כזה שאין מצב שאוכל למצוא במקום אחר, לצערי הוא היה חסר אבל לאחר קצת מחשבה שמחתי לגלות שהפיגמנט נחטף.

פתאום הבנתי שאף חברת איפור פרט ל M.A.C לא רואה במאפרים בארץ כמאפרים נועזים שיש להם אמירה, כמעט כל החברות מציעות לנו את אותה סחורה. ואני שכבר מיציתי את כל הגוונים הטבעיים או הרגילים תמיד אוהבת להתנסות עם צבעים יותר נועזים, כשנאמר לי שהפיגמנט אזל שמחתי לגלות שאני לא לבד.

לאחר חצי שעה של הסתובבות נזכרתי במטרה שלשמה הגעתי לשם מלכתחילה.


 

 

 

 

 


בחנות הוגשו כוסות שמפנייה מלוות בשלל תותים כמיטב המסורת בהשקות החברה.
כל צוות החנות היה מאופר בתיאום מופתי על פי המראה המוביל של הקולקציה.
ובכניסה חיכתה לנו לא אחרת מאשר Wonder Women עצמה.

האמת היא שהקולקציה עצמה חביבה למדי ויש בה כמה פריטים מיוחדים שמאד אהבתי כמו:

סומקPOWDER BLUSH DUO

גוון אפרסק מוזהב\ גוון ורוד בהירMighty Aphrodite

גוון ורוד צהבהב \ גוון ורוד מוזהבAmazon Princess

מחיר: 139 ₪

ופודרה מינרלית מבריקה MINERALIZE SKINFINISH

גוון אפרסק מבריק\ גוון ורוד ברונזה\ גוון ורוד בהיר ומבריקPink Power

גוון שנהב מוזהב\ גוון ברונזה\ גוון זהב מבריקGolden Lariat

מחיר:199 ₪

אבל  כמאפרת  שיש לה כבר כל כך הרבה מוצרים לא ראיתי צורך ברכישה מאסיבית ולכן התפנקתי מאד בקטנה.

אז מה כן הרשים אותי בהשקה, יותר מהכל, הכוונה.
זו אינה בפעם הראשונה שחברת M.A.C מעלה נושא חברתי דרך מוצריה והפעם הנושא היה העצמה נשית ואין דרך נהדרת להעלות את המודעות
מאשר להגיד "כן אני אוהבת איפור, ממש כמו בסטריאוטיפ אבל זה לא מונע ממני לעשות עוד מליון דברים"

Wonder Women אותו אייקון אמריקאי שקיים מאז 1941 מזכיר לנו שאנו יכולות להיות חזקות ומרשימות מבלי לשכוח ולזנוח את נשיותינו בפינה חשוכה.
M.A.C לערב אחד הזכירו לי שבכל אחת מאיתנו קיימת אמזונה.

את ההשקה השניה שנערכה מספר ימים לאחר מכן בסניף אשדוד לא יכולתי לפספס ולו בגלל האוירה איכשהו תמיד אבל תמיד אני מרגישה שם כמו חלק מהמשפחה.

כל השקה בסניף הזה תמיד מקבלת ערך מוסף ולו בגלל הצוות המרשים שעובד שם. הכל תמיד באוירה קלילה ולא לוחצת,  יש לך הזדמנות להתלבט ולקשקש עם כל מוכרת ומעולם לא תקבלי את ההרגשה שהוזמנת כדי לקנות, רק לטעום וליהנות. ועל כך שרית, מנהלת החנות האדיבה אני חייבת להגיד תודה.



בתמונה: מרון אבויה והלשון ושרית בנוז מנהלת סניף M.A.C אשדוד.

להשאיר תגובה

