כבר לא חוכמה גדולה להיות חכמה (בשמש)

הכל התחיל מיוזמה נהדרת שהושקה במסגרת אירועי פסטיבל goodlife של סופר-פארם, מדובר באפליקצית פייסבוק של הרשת בשם "דבר בריא ביום"

האפליקציה שמזכירה מאד את מסורת ה – NEW YEAR'S RESOLUTION

מאפשרת לך לבחור החלטה בריאה אחת לחיים טובים יותר ומסייעת לך ביישום שלה.

אני שעשר דקות בשמש גורמות לי לכוויות מטורפות החלטתי לשמור על עצמי יותר טוב ועל כן ההחלטה שלי הייתה להימנע מחשיפה מיותרת לשמש.

לאחר שבחרתי הופתעתי לגלות באי מייל שלי קופון למוצר חדש שהושק רגע לפני עונת הקיץ החמה.

ספריי הגנה מהשמש : מדובר בתכשיר נטול צבע בעל מסנן קרינה SPF 30 שאותו מרססים על העור. מדובר במוצר נוח, לא מלכלך וקל לשימוש.

בתור מי שמסתובבת על בסיס קבוע עם מסנן קרינה מהשמש המוצר הזה ללא כל ספק אחד הטובים.

אני חושבת שבזמן האחרון ממש ניתן להרגיש בשיפור ברשת  סופר – פארם

מותג הבית LIFE משתדרג מרגע לרגע וניתן למצוא יותר ויותר מוצרים איכותיים בחנויות החברה במחירים יותר מסבירים.

אחת הדוגמאות לשיפור שאני מדברת עליו היא קולקציית משקפיי השמש חדשה והאופנתית שהגיעה היישר לסופר פארם השכונתי שלי, הכוללת מאות דגמים, של המותגים הבלעדיים: MARE', BLOC, PORTOFINO ו- PORTOFINO ACTION. כל משקפי השמש בעלי מסנני קרינה UVA ו-UVB ועומדים בתו התקן המחמיר ביותר האוסטרלי והישראלי.

הנה מספר דגמים להתרשמותכם :

עכשיו אתם בטח מנסים להבין מה המטרה של כל הקשקשת

הזו על משקפי שמש, הנקודה פה היא שמעכשיו עם מוצרי הגנה מהשמש וקולקציית משקפיים נהדרת זו כבר לא חוכמה גדולה להיות חכמה בשמש.

סופר פארם פינקו אותי בזוג משקפיים אחד ומאז אין מאושרת ממני בכל העולם. לא נעים להודות אבל את משקפי המותג שלי מבית "מקס אנד מארה" הנחתי בצד לטובת זוג מהסופר-פארם שהוכיח את עצמו במניעת סינוור מטורף בעת הנהיגה אף יותר מכל זוג אחר שיש לי (3 נוספים ).

רוצים גם ?

הרשמו לבלוג (יש להזין כתובת אי מייל ב "עקוב אחרי" בעמודות משמאל ) ושתפו אותי ואת שאר הקוראים מהי ההחלטה שלכם לחיים יותר בריאים וכיצד אתם מישמים אותה, ההחלטה המקורית ביותר לחיים בריאים וטובים יותר  תזכה את בעליה בזוג משקפי שמש חדשים מתנת סופר פארם.

8 מחשבות על “כבר לא חוכמה גדולה להיות חכמה (בשמש)

  1. ההחלטה שלי לחיים בריאים:
    לאמץ חתול. כן כן, חתול (גארפילד הג'ינג'י והחמוד שלי). לא חסר מחקרים שטוענים שחיית מחמד תורמת לבריאות. זה מרגיע, משמח ותורם לנפש.
    כשאני חוזרת הביתה ובעלי לא שם, יש מי שמקבל אותי במיאו שמח במיוחד. אחרי יום לחוץ במיוחד בעבודה, החתול שלי ישר מרגיש את זה, ואיך שאני מתיישבת על הספה, הוא מיד קופץ לי על הברכיים ומתחיל לגרגר ורוצה פינוקים. מיד כל הלחץ נעלם ואני לא חושבת יותר על כלום. הרבה יותר טוב מכל כדור הרגעה שיש.

    אהבתי

  2. כמובן עקבתי..
    ההחלטה שלי הגיעה ממש לפני חודשיים – שהחלטתי שמספיק עם הכולסטרול, ובכלל עם השומן המכוער שתקף אותי, והחלטתי שאני אוכלת מסודר ובריא! ואכן הורדתי מהתפריט את כללללללללל השטויות ומסכימה לעצמי שטות רק פעם בשבוע:) והתחלתי ספורט!!! בקיצור, יש עוד המון אבל אני אחרי 7 קילו פחות, הכולסטרול נטש אותי תודה לאל וכבר מרגישה טוב יותר…:)
    יוהו!

    אהבתי

  3. ההחלטה שלי לחיים בריאים: פשוט לחייך
    וכמובן הרבה פעמים להתעלם, לעצום חצי עין
    ולא לראות את הפגמים, הריכולים והעקיצות.
    להתמקד ביופי, בכיף, במשפחה, בחברות ובקניות…

    אהבתי

  4. ההחלטה שלי התחילה בשנה שעברה והיא ממשיכה להשנה-
    החלטתי לעשות דיאטה ובשנה האחרונה הורדתי 23 ק"ג וכעת אני במשקל תקין.
    נלחמתי מאד כדי לעמוד בהחלטה, אחרי שנים של תסכול והתמודדות עם המשקל.

    וההחלטה עכשיו היא להמשיך לשמור על אורח החיים הבריא שאימצתי ולשמור על המשקל כמובן 🙂

    אהבתי

  5. ההחלטה שלי לחיים בריאים היא אהבה. לאהוב ולהיות נאהב שומרים על פרספקטיבה נכונה. כשיש אהבה הכל הרבה יותר רגוע ונינוח. אהבה שומרת עלי בריאה

    אהבתי

  6. ההחלטה שלי לחיים בריאים היא לשתות הרבה מים, לזכור לנשום במיוחד כשקשה ולהשתדר לעשות כל יום מעשה טוב אחד – זה ממלא אותך בהמון אנרגיה וכוח ושמחת חיים שיש לך את הזכות לעזור למישהו.
    מידי פעם גם לא לשכוח לעשות משהו שעושה טוב – לצאת קצת עם אנשים שאוהבים, לקנות איזה משהו מפנק במסגרת התקציב ולשתות שוקו מרשמלו בארומה =)

    אהבתי

  7. ההחלטה שלי לחיים בריאים היא לקום בבוקר לעבודה, שתיית 10 כוסות מים ביום, אכילת פירות, הליכה לאורך הים. יותר בריא מזה אין. מנסיון- עובד ובגדול.

    אהבתי

  8. פינגבק: עצור !!! מבצע לפנייך | מיומנה של מאפרת : שחר גפני

כתיבת תגובה

