מיומנה של כוססת – כסיסה איטית

מאז שאני זוכרת את עצמי, 30 שנה give or take  כמו שאומרים אני כוססת ציפורניים.
ללא ספק אחד מההרגלים הכי דוחים שלי,  אני מאלו שכססו את ציפורניהן באופן איטי עד שהגיעו לרקמת הבשר.  בתור מאפרת ניסיתי להיגמל מההרגל המגונה אך לשווא.

שנים רבות ניסיתי להיגמל, עשיתי הכל…ממש הכל
ניסיתי מחזקי ציפורניים ולקים בטעמים מרים ביותר
ניסיתי צ'ילי ועוד כל מיני, בנתיים רק פיתחתי חוש טעם מוזר ביותר,
מסתבר שמרירות היא משהו שמתרגלים אליה ואולי זה רק בגלל שאני פולניה 🙂

לתקופות קצרות ביותר הצלחתי פה ושם להאריך ציפורניים
אך מעולם לא באמת הצלחתי להתמיד ואז המפתיע מכל קרה.

ישבתי אצל חברה ובקבוק זכוכית בעל תכולה כתומה תפס את עיני.
לקסם המופלא הזה קראו  OLD SCHOOL ORANGE של חברת ORLY
מיותר לציין שלא יכולתי להשאיר לה את הבקבוק המדובר וזה מצא את דרכו היישר אל שידת האיפור שלי, ממתין לרגע שבו אוכל סוף סוף לדגום את הצבע העז שבתוכו.

כעבור מספר שבועות זה קרה… אורך הציפורניים שלי
הגיע לשלב שבו סוף סוף אוכל לצבוע אותן.
הקרם הכתום נמרח בקלות יתרה, שתי שכבות בדיוק והתקבל מראה קייצי ונפלא ואכן באותו רגע החלה התמכרות חדשה בחיי, בקבוקי לק צבעוניים והרבה.

לפניכם הבקבוק שהתחיל את הכל :

בהמשך.. במידה ואתמיד בתהליך הגמילה שלי אדאג לסקר את תכשירי הקסם הללו שכן עם הזמן אני נוטה לגלות כי יש מאחורי כל לק הבדלים שונים ומשונים שלא תיארתי לעצמי שקיימים בכלל.

* ובעניין אחר : לאחר דילמה רצינית בנוגע לזוכה בזוג משקפי השמש בפוסט הקודם נערכה הגרלה בין 2 בנות שחשבנו שהתשובות שלהן הכי מתאימות.

מזל טוב ל……………………………
מוריה שהבחירה שלה לעשות בכל יום מעשה טוב מזכה אותה בזוג משקפי שמש.
אני כבר אדאג שיצרו איתך קשר !!!!

2 מחשבות על “מיומנה של כוססת – כסיסה איטית

    • ללא ספק, את האמת מפתיע שהגוונים הרגילים פשוט לא עושים לי את זה,
      ככל שהצבע יותר מופרע ככה יותר כיף לי איתו.
      עכשיו אני נראית הכי סולידית שבעולם, עמדתי מול דוכן לקים ושמעתי את המוכרות מקשקשות על זה שהנה עוד לקוחה שתיקח איזה ורוד עדין ובטח לא תעז עם איזה צבע מגניב.
      ניגשתי אליהן וביקשתי את הירוק הכי זוהר שיש וגם איזה קורל ניאוני יפה. כשהרימו גבה בהפתעה
      אמרתי להן שלעולם אין לדעת מי הלקוחה שמולכן ועל כן שימרו את הדעות הקדומות בבית אחרת הלקוחות ישמרו את כספן בארנקן.

      מיותר לציין שהיו נבוכות מאד.

      אהבתי

כתיבת תגובה

