מיומנה של כוססת – ירוק כמו……..כמוני.

אני מודה,
אני לא מבינה גדולה בלקים, הדבר היחיד שאני יודעת הוא שאיסוף הבקבוקים הקטנים ממכר.
בחודשיים הבודדים שבהם איני כוססת ציפורניים אוסף הלקים שלי שהיה מורכב מלק כתום אחד
של חברתת ORLY וממחזק ציפורניים של ביוטיקייר הפך להיות אוסף מרשים של כ – 37 בקבוקי לק שונים.
אז כן, אני מודה, בכל הנוגע ללקים אני לגמרי ירוקה.
ועל כן ראיתי לנכון שהלק הראשון שבאמת אסקר יהיה בגוון האהוב.

את הבקבוק הבא קיבלתי במתנה מהורי כשחזרו ממדינת הפיצה והפסטה הלא היא איטליה הקסומה. את האמת שיש מאחוריו ומאחורי שאר הלקים שהגיעו עימו סיפור די משעשע שבזכותו אימי לעד תיזכר בתור סטוקרית הלקים של ארץ המגף.

לי ולאימי טעם מאד שונה.
היא אישה מטופחת, קלאסית, סולידית ואני…
אני קצת יותר נועזת, אוהבת צבעים ולא דופקת חשבון ולכן אין זה מפתיע שכשהחליטה אימי לפנק את בתה היקרה בבקבוקי לק נתקלה בבעיה.

בפארם האיטלקי המקומי נתגלו כל כך הרבה צבעים וגוונים, חלקם במרקם מאט וחלקם במרקם מבריק והיא שכל חייה נצמדה לצבעים הרגילים הופתעה לגלות בקבוקי לק כחולים, ירוקים וצהובים.

עכשיו אל תראו את אימי כאישה שנבהלת או מוותרת בקלות,
מבחינתה הייתה לה משימה ובשביל לעמוד בה הפגינה מעט תושייה.

דמיינו לעצמכם אישה בת 60 מתגנבת בשקט בשקט מאחורי נערות בנות 16 וכל בקבוק שהן לוקחות אימי רצה ולוקחת אחד כזה בדיוק.

לבסוף נקלטה "הפושעת" על ידי נערה צעירה שמיד קלטה שאימי קצת בצרה. באנגלית עילגת וסימני ידיים החלה זו למיין את הסחורה תוך כדי שהיא מסמנת לאימי מה שווה או לא שווה קנייה.

אז נחזור אל הבקבוק המדובר,

למראית עין נדמה כי אין בו דבר מיוחד אלא שכבר בשכבה הראשונה מתגלה גוון ירוק מבריק שרחוק מלהיות סטנדרטי.

במבט מעמיק יותר על תכולת הבקבוק ניתן לראות כי פורמולת הלק מכילה חלקיקי נצנצים כסופים מזעריים, יש להם נטייה לשקוע לתחתית הבקבוק ועל כן אני דואגת לנער אותו לפני כל שימוש.

ללא ספק זהו אחד האהובים עליי ולו בגלל העובדה שעל אף צבעו הלא שיגרתי, הלק הזה מספיק סולידי ויחד עם זאת אופנתי ומגניב.

אז אמא תודה על המתנה המגניבה
הלק הזה לחלוטין היה שווה רכישה.

להשאיר תגובה

