נדודי שינה ביפו.

הכל התחיל בהזמנה שקיבלתי דרך הרשת החברתית WOM לאירועי  לילה לבן בחסות ONLIFE
אני חייבת לציין שהגעתי לאירוע מכמה סיבות:

1. סקרנות.
2. הזדמנות לחטוף את שותפתי למקצוע הגב' תמי מרגלית ולבלות איתה לילה אחד הזוי במיוחד.
3. שבירת שגרה.
4. הזדמנות לראות את אחינועם ניני ומירה עווד בהופעה.

בהזמנה צויין כי יערכו במקום מגוון סדנאות לנשים בהן סדנה מאת הגברת והדרקונים הלא היא הסטייליסטית דורין אטיאס, את הסדנה הזו ידעתי שאני לא מתכוונת לפספס ולו בגלל שתמיד היה לי סגנון אחר.

מעולם לא לבשתי מותגים ומעולם לא התאמצתי יותר מידי ובתור מאפרת שאמורה להיות הכי אופנתית שיש היה חשוב לי לשמוע שאני בכל זאת עושה משהו נכון.

אני מהנשים שילבשו שמלה שעלתה 1000 שקל עם שרשרת מהשוק שעלתה 20 ש"ח וצמיד פלסטיק גדול.
או לחילופן חולצת T פשוטה עם זוג עגילי יהלומים.

אני חושבת שהמסר העיקרי שלקחתי לעצמי הוא שאין חוקים !!! לא כל טרנד מתאים לכל אחת וכשאת מתאמצת מידי זה רק יכול להיגמר רע ועל כן דורין הצליחה לסכם עבורי את הדבר במשפט אחד :

"כשיש ספק – אין ספק ! " זהו לחלוטין המסר העיקרי שלקחתי מן הסדנה הזו ולו בגלל שהמסר הזה מתאים לכל תחומי החיים.

אם בליבך ספק הקל שבקלים שמשהו אינו תקין – סביר להניח במיליון אחוז שאת צודקת.

דורין קישקשה פה ושם על טעויות נפוצות שנשים עושות, אותי ספציפית הצחיק מאד התיאור של אותה אישה שמרגישה עץ אשוח ועונדת את כל תכשיטיה באשר הם, כן את יודעת מי את…תתחילי לסנן את הקישוטים !!!

לאחר הסדנא של דורין נערכו במקום גם סדנת תזונה נכונה וסדנת עיצוב הבית שפחות דיברו אלי אך נדמה כי נשים אחרות בהחלט נהנו.

סדנה נוספת בה דאגתי להיות נוכחת היא דווקא סדנת האיפור של המאפרת רוית אסף.

בתור מאפרת ומדריכה תמיד האמנתי שלראות עוד זוג ידיים עובדות יכול רק לתרום אלא שכאן לצערי הגב' רוית פיספה ובענק.

מראש,  חשוב לי לציין כי יש לי כבוד מלא לכשרונה ולעשייה המרובה של רוית כמו כן בבית סיפרה מלמד אחר המאפרים האהובים עלי הלא הוא חגי אבדר, איש משכמו ומעלה.

אך רוית במקום לנצל את הבמה שניתנה לה כדי לתת הופעה שתשאיר רושם שלא ישכח בילתה  20 דקות בהנחת מייקאפ והסבר על חשיבותו כאילו זהו היה שיעור ראשון בקורס האיפור בבית סיפרה.

אם כן אתם בטח תוהים מה אני הייתי עושה במקומה.
אני חושבת שכאן היה המקום לדבר על הטרנדים החמים בקיץ הזה או מתן טיפים לשדרוג המראה הכללי שניתן לבצע בקלות גם מבלי להיות מאפרת מקצועית. אם זו הייתה אני, הייתי מדגימה דברים קטנים ומהירים, מדברת על צבעים ועל תעוזה. הייתי נותנת לגיטמציה להתנסות, הייתי מנסה להשאיר את באי הסדנה עם טעם של עוד.

על פי אחוזי הנטישה ( ראו התמונה ) עושה רושם שעוד כמה אנשים הסכימו איתי.
רוית, אני מצטערת, לעמוד ולמרוח מייקאפ במשך 20 דקות רק על צד אחד של פני הדוגמנית תוך כדי קשקשת מיותרת לא תשאיר שום רושם שיגרום לאנשים לרצות ללמוד במוסד המכובד שלך וחבל כי מדובר בהחלט במוסד מוצלח.

 

את הערב קינחתי בנופעה בלתי נשכחת של הזמרות מירה עווד אשר הציגה מיטב מן התקליט החדש שלה ואחינועם ניני שפשוט נהנתה על הבמה עם מיטב משיריה בכל הזמנים בליווי גיל דור – האיש והגיטרה.

ללא ספק מדובר בפרפורמריות יוצאות מגדר הרגיל.
סך הכל ערב נחמד עם כמה חוויות בלתי נשכחות.
תודה לכם WOM ו ONLIFE

 

 

 

 

 

2 מחשבות על “נדודי שינה ביפו.

כתיבת תגובה

