סלחי לי DANRA כי כססתי.

הרשומה הבאה מוקדשת לבלוגריסטית DANRA  אשר הצליחה לחזק אותי ברגעי כסיסה בלתי נשלטים. אתם מבינים להיות אשה הכוססת ציפורניים משול להיותה אלכוהוליסיטת. זו מחלה !!
לחלוטין!!!!!
הצורך לכסוס תמיד היה ותמיד יהיה שם. הגמילה קשה וכמו באלכוהוליזם, יש רגעים בהם אתה נשבר וחוזר לאותו הרגל מגונה.
DANRA היקרה מבלי לדעת משמשת לי כ"ספונסר" מעין אב רוחני אשר מנער אותך בחזרה למוטב באותם רגעי חולשה.

לשמחתי הרבה מרגע שכססתי את ציפורני עד זב דם הצלחתי מעט לשקם אותם ואז הגיעה אלי הפתעה מבית OPI
כאילו אי שם אלוהי הלק והציפורניים שמע את תפילתי.

לידי הגיע מארז המכיל שמן הזנה וריכוך + מחזק ציפורניים. על שניהם מציין כי המברשת שודרגה לנוחיות הצרכן
ואם אתם שואלים אותי הלוואי ולכל הלקים הייתה מברשת רחבה ונוחה כשל המוצרים האלו.

הערכה כוללת שני מוצרי טיפוח: שמן סרום אבופלקס המועשר בוויטמינים להזנת עור הקוטיקולה מסביב לציפורן,  ומחזק  ציפורניים  nail envy אשר לפי החברה משווה מראה אחיד ובריא לציפורן תוך מילוי הציפורן במידה ויש ביקוע  או ציפורניים מפוצלות.
אני חייבת לציין שלא ציפיתי להרבה מהערכה הזו שכן התעללות הכסיסה לאורך השנים פגעה בציפורני עד כדי כך שהן
נשברות מאד בקלות. מכיוון שאין לי מה להפסיד מיהרתי לקרוא את הוראות השימוש ולפעול בהתאם.
את השמן מורחים בגבולות הציפורן עם העור ומעסים קלות. את האמת התמכרתי לעניין הזה, מי שאי פעם כססה את ציפורניה בוודאי סבלה מקצוות עור מציקות ויובש באיזור הציפורן. השמן הזה נספג במהירות, מרכך את העור ונעים למגע.

את מחזק הציפורניים יש למרוח בפעם הראשונה פעמיים (שתי שכבות) ואז בכל יום להוסיף שכבה נוספת.
אני חייבת לציין שהמברשת הרחבה שהוגדלה לצורך שני מוצרים אלו מקלה על החיים ומונעת התעסקות מיותרת, כל הסיפור לוקח ממש 2 דקות ביום ואני שבקושי יש לי דקה לנשום מוכנה להקריב עוד דקה בשביל להיפתר מההרגל המגונה שרכשתי לי במהלך ה 30 שנים האחרונות.
לאחר כשבועיים אני אני חייבת להודות שהציפורניים אכן גדלות במצב יותר טוב.
הן פחות צהובות, מעט יותר חזקות ואפילו הציפורניים הקבועות שגדלו עד כה מפוצלות עושות סימנים שהן לא הולכות להתבקע הפעם.

זוהי תקופה מאד לחוצה בחיי, תקופה של צמיחה ושינוי והנזק תמיד ניכר בציפורניי אלא שהפעם אני חייבת להודות שאני משתדלת להתאפק. איני יודעת אם זו הסקרנות והציפייה לשימוש בלקים שטרם זכיתי לנסות או שמא ההתעסקות הרבה שמונעת ממני לכסוס אך נכון לעכשיו DANRA יכולה להיות גאה.

15 מחשבות על “סלחי לי DANRA כי כססתי.

  1. יו שחר, איזו התרגשות!
    תודה מותק!
    גאה בך לגמרי, ממש דוגמה לכל מנשנשת ביקום את 🙂
    תשמעי, גמילה מנישנוש הציפורניים זה כמו גמילה מכל דבר, קשה, ארוך ועם עליות וירידות.
    אבל אין לי ספק שהכיוון נכון ואני שמחה שקיבלת את הערכה הזו.
    המחזק נייל אנבי מוצר מוצלח והלוואי שיעשה את העבודה, אבל האמת שזו רק החלטה שלך וברגע שתפסיקי לכסוס הציפורניים ישתקמו מאליהן ותוכלי להתהדר במיטב הלקים של העונה 🙂
    ובנוגע למה שכתבת על המברשת של המוצרים – OPI באמת הגדילו עוד יותר את המברשת הענקית גם ככה??? לא להאמין…LOL

    אהבתי

    • עכשיו אתם מבינים למה התכוונתי. עם תמיכה כזאת אסור לי לאכזב.
      כרגע מחכים לי מעט תמריצים על המדף. משהו כמו 7 לקים של La chat עוד 2 של CHIC ועוד שנייים של Life
      אם התמיכה שלך גברת ועם כל התמריצים האלה אין ספק שאני בדרך הנכונה !!!
      תודה לך יקירה.

      אהבתי

  2. בעיני להיגמל מכסיסה של ציפורניים זה כמו להיגמל מעישון, ואני אומרת את זה בתור מעשנת לשעבר וחברה של בחורה שהייתה כוססת ציפורניים כבדה.
    כל גמילה קשה, אני שמחה שאת בדרך הנכונה ואין על דנרה בתור "ספונסור" של חיזוקים חיוביים 🙂
    תתחדשי על הערכה, המוצרים של OPI מעולים! לא ניסיתי את המחזק, אבל השתמשתי קבוע בשמן לקוטיקולה ואני ממש אוהבת אותו (וגם מכורה לריח שלו).
    מאחלת לך להתמיד בשיגרת הטיפוח הזאת ולנו לראות את שלל הלקים הצבעוניים על ציפורנייך!

    אהבתי

  3. אתחיל בלומר שהייתי כוססת בעברי. נראה לי סוג של התנהגות נלמדת מאחותי שאני חושבת שכבר לא כוססת (גם אם לא המון שנים).
    בכל מקרה, אצלי זה איכשהו עבד, עדיין לא יודעת בדיוק איך אבל זה יום אחד נעלם. מרה לא עבדה ושום דבר אחר גם לא. יום בהיר אחד – די!
    אומרים שכשעושים מניקור מושקע מבאס לחרב אותו עם כסיסה, לא ודעתאם זה מה שעבד עלי..
    השתמשתי תקופה בנייל אנבי (חבר אחר בסידרה הזאת) והייתי די מרוצה ממנו. אממה, הוא לא משהו בתור בסיס ללק. לכן לאחר כבוד עברתי לזויה שאותו אני מאוד מחבבת.
    המברשת של OPI היא אכן אליפות! בכלל, אין על מרקם הלקים שלהם. בעצם יש, אבל אילו חברות שנמצאות באותה כפיפה עם OPI. קשה לרדת ל"פושטים" אחרי שמתנסים בהם.
    אני מנסה להרגיל את עצמי למרוח מרכך לקוטיקלות, באמת שקשה לי לזכור למרות שגם אצלי הציפורניים לא במצב משהו (בגלל שאני שוחה, להשרות את הידיים במים עם כלור 2-3 פמים בשבוע, אהם, לא משהו!)
    נראה לי שדווקא בתקופות עמוסות כוססים יותר או בכלל עושים יותר התנהגויות "מגונות". יכול להיות שהשינוי מרגיש לך שצריך להגיע גם למקומות אחרים כמו שבא לך להתחדש בלק מגניבי ואת לא יכולה עם ציפורניים במצב קשה..
    גם הציפורניים שלי והעור מסביב במצב לא מלהיב למרות שיותר טוב מלפני שבוע.. :/ גם מונע ממני להסוויץ' לקים חדשים שרכשתי.. וזה מבלי להזכיר שני חדשים שאני חומדת ואיזה מן זכות יש לי לרכוש אותם אם העור שלי נראה כזה מזעזע??

    אהבתי

  4. מיטל, אחותי לכסיסה 🙂

    היש מצב שגם את תשמשי לי כספונסר חירום ? ורק לאותם רגעים שדנרה לא תהיה בנמצא. עיזרו לי לעצור את הכסיסה !!!!

    אהבתי

  5. כמובן! בתוכנית להפוך אותך ל- לקלקנית פרחה כבר בהתהוות!
    ההגדרה כמובן של וניטי מ"מה בבקבוק" שהביאה לעולמנו שלל הגדרות לקלקניות שוות

    אהבתי

  6. בחיים לא כססתי ציפרניים, אבל יש לי הרגל לכסוס את העור מסביב, מבינה היטב איפה היית ואת האושר של השינוי, תתמידי חומד, ברגע שתתחילי להשוויץ בציפרניים מטופחות עם לקים מהממים, מפלס הארנק יתחיל לרדת אך מפלב החן והגאווה יעלה. שחקי אותה
    נ.ב., מתה על המברשת של OPI (וגם על הלקים)

    אהבתי

  7. חושבת לקנות לאחותי את המחזק הזה, היא כססה ציפורניים עד לרמה שכבר אין ציפורן, הצלחתי לשכנע אותה למרוח לק ואז אכן הפסיקה לכסוס והציפורנים אכן גדלות אבל הן לא חזקות ונשברות מהר מאוד.

    המחזק לא מצהיב את הציפורן? מהמחזקים שאני ניסיתי (רק אחד, של זויה) התאכזבתי מכיוון שהוא גרם לציפורן להיות צהובה.

    ואגב – אחלה פוסט ובלוג בכלל:-P

    אהבתי

  8. הי מורן תודה על המילים החמות 🙂
    הקטע שהציפורניים לא הצהיבו הפתיע גם אותי.
    הציפורניים שלי היו צהובות לחלוטין אחרי חודשים של הסתובבות עם לק כתום וצהוב של קולור קלאב ואפשר להגיד שאחרי קצת יותר משבועיים עם המחזק הם אפילו נהיו לבנות יותר, כנראה חשיפה לאור מטיבה עימן, אין לי מושג איך זה אבל יצאתי מרוצה.

    אהבתי

    • אכן יכול להיות שאני אנסה את הבסיס הזה.
      לגבי הצהוב – שמתי לב גם אני שקולור קלאב מצהיבים לי את הציפורן למרות הבסיס – משהו ש- OPI או ESSIE לא עושים לי.. קצת מבאס.

      אהבתי

  9. דנרה, לא הייתי קוראת לזה חשיפה, אלא שכאשר אני בחוץ, ואין לי כלים לתקן את העניין מייד ועכשיו, אני כוססת את העור עם השיניים ואז כמובן העיור נחתך עד לעומק וכואב יותר. קוראת את עצמי לסדר ומיד….. אני ציפיתי ממך לתגובה דווקא על
    OPI

    אהבתי

    • אפרת – אני עדיין בהלם מזה… ממש הרגל מגונה ומגעיל!
      על מה יש לי להגיב על OPI? על המברשת הענקית?
      כתבתי למעלה בתגובה הראשונה מה דעתי על זה…

      אהבתי

להשאיר תגובה

