אני נראית לכם גזר ?

רבות כבר דובר כאן על העובדה שאני פולניה לבנה.
ממש ממש לבנה, זוהרת בתאורה אולטרא סגולית, עומדת ליד קיר לצורך הסוואה..לבנה.
בתור ילדה בדומה להרבה נשים גם אני ניסיתי לצלות את עצמי במטרה להיראות שזופה.
נוכח העובדה שבנוסף להיותי פולניה אני גם ג'ינג'ית חווית אינספור כוויות ועל כן הכתה בי ההכרה כי הסיכוי שלי לקבל קצת צבע שהוא לא אדום הוא אפסי.

למי שזוכר כשעלתה המודעות בנושא סרטן העור יצאו בקמפיין "לבן זה השזוף הבא" אם אינכם זוכרים זה בגלל שזה הקמפיין הכי נכשל במדינה.

אז מה אנחנו לא עושות כדי להיות שזופות.
ברונזרים, שיזוף בהתזה, שמנים מיוחדים ומייקאפים כהים
איכשהו כל אלה הצליחו רק לגרום לי להיות כתומה ועל כן שאלתי לכל אותם היצרנים "אני נראית לכם גזר ? "
לצערי נדמה לי שקיבלתי לא רק את הגזר אלא גם את המקל כי לא זכיתי אף פעם למצוא את המוצר שיעשה ממני שזופה.

אתם בטח מנסים להבין לאן אני חוטרת ואל תלחצו כי הנה אני מסבירה, לאחרונה נשלחה אליי אריזת 10 מגבונים לשיזוף עצמי מבית LIFE המותג הפרטי של רשת סופר-פארם.

אתחיל ואומר, מי שמצפה להיות שחורה שתשכח מזה, כי זו לא המטרה.
אז מה כן המטרה אתם שואלים, הנה מעט פרטים על ההתנסות שלי:
בחרתי לי ערב סתמי שכן צויין על האריזה כי אין צורך בחשיפה לשמש ופעלתי על פי הוראות השימוש הפשוטות.
העברתי את המגבון על שתי רגלי והנחתי לחומר לבצע את שלו.
בשלב מסויים כבר לא היה לי כוח לחכות לראות אם יש תוצאות ופשוט הלכתי לישון. בבוקר התעוררתי לגלות ששתי רגלי הפכו לקצת יותר כהות.
השינוי היה מועט , גוון העור השתנה בטון או טון וחצי בגוון.
(בנסיון שני ערכתי את התהליך מס' פעמים ואכן התקבל גוון עמוק יותר אך עדיין טבעי ולא כתום או מוזר )
למזלי הגוון היה אחיד לאורך שתי רגליי.
יחד עם זאת חשוב לציין שהתמזל מזלי במקרה הזה.
מכיוון שהחומר הפעיל שקוף אין לך דרך לדעת כמה מרחת ואיפה ואם פספסת אזור כזה או אחר, באזור שפיספסת לא ישתנה הגוון ועל כן השיזוף יראה קצת מגוכך, שמעתי כבר על כמה וכמה בנות שהתוצאה שלהן הייתה כמו של ילד שהתלכלך בבוץ.
מומלץ להשתמש בכפפות בעת השימוש וזה גם מצויין על האריזה וטוב שכך שכן אחרת כל כפות ידיי היו יוצאות שזופות בצורה מחשידה.

סך הכל לבחורה לבנה כמו סיד זהו פתרון נחמד ומהיר, במיוחד כשבא לך למחורת ללבוש את החצאית שזה עתה רכשת.
השיזוף החזיק מס' ימים וסוף סוף לא צחקו עליי שאני לבנה כמו קיר.

להגיד לכם שזה מוצר מנצח ומסעיר איני יכולה מכיוון שעוד אפשר לעשות הרבה כדי לשפר אותו ויחד עם זאת לראשונה בחיי לא התביישתי לצאת מהבית עם חצאית קצרה.

6 מחשבות על “אני נראית לכם גזר ?

  1. גם אני חיוורת מאד… בתחילת הקיץ עוד התעסקתי עם כל מיני מוצרי שיזוף עצמי וגם כתבתי על שניים מהם ביקורת בבלוג, אבל במשך הזמן פשוט זנחתי את זה כי למי יש כוח.. בדיוק היום חשבתי לנצל את החודשים האחרונים האלה כדי להתארגן על קצת צבע לפני שגם ככה הכל מכוסה עם בגדים ארוכים, אז נראה לי שבעקבות הפוסט שלך באמת אני אגש לעבודה..

    אהבתי

  2. קודם כל לבן זה יפה נקודה.

    אך אין ספק שבקיץ הישראלי, ללבוש חצאית קצרה ולהציג רגליים מעט שזופות זה צ'ופר.

    אם יש אפשרות למשהו לא קבוע ולא מזיק, נשמע לא רע.

    קראתי שיש מייקאפ לרגליים, שיזוף בספריי שיוקד במקלחת, לא מצאתי בפארמים, יש גם מוצר של סלי הנסן אך לא ניסיתי.

    אשמח שתבקרי אצלי בבלוג. אפרת

    אהבתי

  3. שקר, מראש חשוב לציין, הבנתי מהרבה בנות שעם המוצר הזה קשה להגיע לתוצאות אחידות ויש כמה שממש קטלו אותו ברשת. כנראה שיש לי כשרון מיוחד ולהגיד לך שזה משהו שאני יעשה כל הזמן לא יודעת אבל זה היה חביב לאותם כמה ימים. שיהיה לך בהצלחה.

    אפרת יקרה אכן לבן זה יפה, אני מסכימה. אבל את יודעת איך זה. שחורה רוצה בלונד שטוחה רוצה חזה ומתולתלת רוצה החלקה.
    כל עוד זה לא מעורב בניתוחים כל מיני שטויות אני מסכימה איתך, למה לא לנסות 🙂
    וגברת מה נראה לך, אני בהחלט מבקרת בבלוג שלך. פשוט בשקט ובלי כל מיני צלצולים.

    אהבתי

  4. הפוסט הזה מאוד הרגיז אותי אני חייבת לומר..
    ראיתי אותו ביום שהוא התפרסם, הגבתי אליו ביום שהוא התפרסם, ולא משנה כמה נלחמתי עם הדפדפן, וגם עם הפלאפון, פשוט לא הצלחתי להעלות תגובה!!!

    בכל מקרה, מגניב שיש מוצר שסורט אוף עוזר ללבנבני העור
    מצד שני, לבן זה יפה! נקודה!
    נדיר שאני מסוגלת להנות משיזוף של עצמי, לרוב אני הופכת להיות ממורמרת עוד לפני שתפסתי את הצבע (כשברור לי שזה יקרה אחרי יום בשמש)

    אבל האמת שאני לא דוגמה לשום דבר חחח

    אהבתי

להשאיר תגובה

