CINE-MATICS או Cinnamon מה אתם אומרים ?

התלבטתי רבות איך ומה בדיוק לכתוב על קוקלצית CINE-MATICS של M∙A∙C. עם כל הכבוד ליח"צ הנפלא שעושים עבור החברה, פחות חשוב לי הטקסט שמסביר את מקור ההשראה על הוליווד הישנה, השם והגוונים דווקא הזכירו לי תבלינים וכחובבת קינמון לא קטנה לא פלא שבחרתי דווקא
בקיט SMOKEY BROWN MAKEUP LESSON – ליצירת מראה עיניים מעושנות בגווני חום שהזכיר לי מסיבה לא ברורה את הצבע והניחוח  של הקינמון ואולי רק אולי זו הייתה השפעתה של הקונדיטוריה שנמצאת בסמוך לחנות מאק באשדוד בה אני נוהגת לבלות.

הקיט מכיל:
שלישיית צלליות : RETROSPECK, SABLE, SHOWSTOPPER EYE SHADOW
מסקרה : ZOOMBLACK MASCARA PROMO
עפרון: PHOTOGRAVURE TECHNAKOHL LINER
ושתי מברשות: 212 ו 275

עבור אישה שאינה מאפרת מדובר בקיט מנצח שכן הצלחתי ליצור איתו מס' סגנונות איפור שונים, מהכי טבעי ועדין ועד למעושן דרמטי ומרהיב. מי שמאפרת אולי לא תמצא בו יותר מידי וזאת בגלל שיש לה כבר מגוון מוצרים רחב.

יחד עם זאת הפעם לא חיפשתי מוצר עבור התיק המקצועי אם כי מוצר פינוק עבור עצמי.

כמיטב המסןרת של MAC האריזה מהודרת, איכותית ומרהיבה. מכילה את כל המוצרים באופן מסודר המגן על כל מוצר ומוצר בשילוב  מראה לנוחיות המשתמשת. אני חייבת לציין שמהמברשות המוקטנות ציפיתי שיהיו מעין מברשות צעצוע פשוטות ותכננתי אפילו לזרוק אותן אלא שפה הופתעתי לטובה ואפילו הציניות שבי לא יכלה להגיד מילה אחת רעה !!! מדובר במברשות איכותיות משיער טבעי, רכות ונעימות שפשוט עשו את העבודה.

שלושת הצלליות גם כן איכותיות מאד, רכות למגע ומלאות פיגמנט, נגיעה קטנה ביצעה את הפעולה ללא כל בעיה. בעפרון הייתי ממליצה במקרה הזה להשתמש דווקא כבסיס למראה המעושן ולמרוח אותו על כל העףעף התחתון ומעליו להניח את הצלליות. הדבר מעמיק את הגוון ושומר על עמידותו של כל איפור העיניים. לצערי לא ניתן לראות בתמונה את הגוון האמיתי של כל צללית. פרט לחומה האמצעית שהיא במרקם מאט האחרות מבריקות מאד ונהדרות לחימום המראה המעושן ככל שעולים לכיוון הגבה.

מכיוון שאני מאמינה שההתרשמות האישית שלי לא תמיד מספיקה וכי עליכן לשפוט בעצמכן אני מצרפת לך תמונות מההתנסות האישית שלי עם הקיט המוצלח הזה.

חשוב לי לציין שלצורך מראה האיפור הזה הוספתי תיחום בפלואיד ליין Avenue שהושק כחלק מקולקציית MAC ME OVER  במקביל לקולקציית  CINE-MATICS

מי שמעוניין לקרוא יותר על הקולקציה מוזמן לקרוא אצל מרינה בבלוג "יש יופי בכולנו"

 

חשוב אף לציין כי עמידות הצלליות הייתה יוצאת מגדר הרגיל והחזיקה לי כמעט יום שלם ברכב ללא מזגן בשיא החום. רק לקראת 18 בערב החלו להיראות סימני מצוקה ומריחה אך זאת לאחר יום שלם של נסיעות, סידורים ומפגש עם חברה לארוחת צהריים טובה.

סך הכל הייתי מסכמת את ההתנסות כמוצלחת וטובה וכמו ילד שזה עתה גילה צעצוע חדש ומדליק גם אני מתחילה להינות המאופציות שהוא מעניק. שילבתי מידי פעם נגיעות מהצללית האהובה אקספנסיב פינק או לחילופין את טראסק וגיליתי שלא ניתן לחרב את מראה האיפור עם שום שילוב כמעט.

אפיל אגלה לכן סוד קטן, כרום ילו האהובה אף היא התאימה לחגיגה 🙂

אז מה אתם אומרים ? ביג לייק או ביג NO ?

3 מחשבות על “CINE-MATICS או Cinnamon מה אתם אומרים ?

  1. אני אוהבת סטים בשביל נסיעות, לנסיעה ונשיאה בתיק נויח לקנות "משפחה" של צלליות וליצור מראה שלם ומגובש, מאשר לצרף מספר צלליות שתופסות מקום רב ופחות נוח לעבוד איתן, בתנועה, בנוחיות בעבודה. האריזה קומפקטית ויפה, נראה מוצר מנצח, חסר לי המחיר.

    האיפור בלחיים מאוד יפה…

    אני בוחרת YES

    אהבתי

  2. ביג לייק על האיפור 🙂
    אבל אני לא הייתי רוכשת את השלישייה הזאת.
    עבורי לפחות, לא היה להם שימוש, אמנם יש לי את הסייבל ואני מאוד אוהבת אותה, אבל אם הייתי בוחרת לשלב אותה, עם הכרום יילו יש יותר סיכוי משתי אילו שמצורפות אליה.
    אבל כמו שכבר אמרתי אני לא ממש דוגמה 😉

    אהבתי

כתיבת תגובה

