ריסים !!! לא רוסים !!

מעשה שהיה כך היה…
איפור ניסיון עם הלקוחה הכי נחמדה בעולם.
מקשקשות על הא ודע וזו מתייעצת איתי בעניין הדבקת ריסים מלאכותיים בערב חתונתה.
שואלת על איזה ריסים עדיף ללכת ואני מראה לה מספר סוגים של חברת ארדל שאני אוהבת. ריסים בודדים, ריסים שלמים, ריסים עם אבנים, ריסים ארוכים וקצרים.
לפתע צורחת סבתה בת ה 80 מן החדר השני.
"מה את צריכה כל כך הרבה רוסים בחתונה ?!!! מאיפה את מכירה אותם בכלל ?!!!"
תארו לכם את ההלם ואת פרץ הצחוק שליוו אותו.
לקח לנו חצי שעה להסביר לסבתא המעט חרשת כי מדובר בריסים ולא ברוסים.

זו אינה הפעם הראשונה בה אני מתבקשת להדביק ריסים מלאכותיים ללקוחה בערב חתונתה. תוספת קטנה זו משדרגת כל סגנון איפור ברגע, מהמראה הכי טבעי למראה הכי מודגש ונועז.

למעשה כבר ב 1916 הודבקו ריסים מלאכותיים לשחקניות בסרטים אילמים.
כיום הפכו הריסים המלאכותיים לפריט חובה בתיק האיפור של כל כוכבת
לראייה הנה תמונה של הסלבית התורנית קים קרדשיאן בריסים שממש לא שלה.

קים קרדשיאן צילום: איי-אף-פי

כיום בשוק קיים מגוון מאד רחב אך חברת הריסים שכבשה את העולם הינה חברת ארדל
אשר שולטת כיום בכ – 85% משוק הריסים המלאכותיים.
אני חייבת לציין שאני יכולה להבין למה.

מדובר בריסים העשויים 100% שיער טבעי, קלים לחלוטין וכמעט בלתי מורגשים.
על פי ארדל, כל ריס עשוי בעבודת יד, עובר חיטוי ועיבוד מיוחד אשר שומר על צורתו ועל מראה טבעי ואחיד. כמו כן מגוון הסגנונות וערכות הריסים כה גדול שכל אחת ללא כל ספק יכולה למצוא את הריסים המתאימים לה.

אני אישית מאד אוהבת את הריסים היותר נועזים, אם כי אני דואגת להחזיק בתיק האיפור שלי גם את היותר טבעיים. הנה כמה דוגמאות:

ריסים מסוג Black 103

ריסים מסוג ריינסטון גליטר כובש Enchanting

לשמחתי החברה סוף סוף משיקה את מוצריה במדינתנו הקטנה ואף השיקה את אתר החברה בו תוכלו למצוא את כל הפרטים על כל מוצר ומוצר כולל מדריכים להדבקת ריסים ועוד. לאתר ארדל לחצו כאן

ריסי ארדל ישווקו בסניפי סופרפארם ברחבי הארץ, המחירים נעים בין 40 ל 70 שקלים לסט הכולל דבק, שבלונה וזוג ריסים. מבחינתי בהחלט שווה !!

11 מחשבות על “ריסים !!! לא רוסים !!

  1. הרמוני יקרה, ריסים בודדים הם פתרון נפלא שכן תמיד ניתן להחליט מה כמות הריסים שאת רוצה להוסיף בהתאם לצרכים של הלקוחה.
    אך היופי בריסים של ארדל הוא שאפילו הסטים השלמים המאד נועזים נטמעים באופן טבעי ומעניקים לכל סגנון איפור שדרוג מהמם.

    אהבתי

  2. שחר, הצחקת אותי כלכך וזה לא קל אצלי. ריסים-רוסים – גדול!

    ראיתי את הסטנד של הריסים בסופר פארם ונראה מוצר איכותי, אני אישית לא מסוגלת לחושב על הדבקת ריסים. פעם אחת בחיים הצלחתי להשתמש במעגל ריסים, רק בעין אחת כמובן, הפסקתי מהפחד, זה נראה לי מסובך וקשה. לא סיפרת לנו מה היא החליטה להדביק 🙂

    אהבתי

  3. אפרתי יקרה, ללא כל ספק לא כל אחת תדביק ריסים ביום יום שלה יחד עם זאת זה לא מסובך כמו שזה נראה אבל הכל עניין של תרגול כמובן.
    מה עוד שיש לך איזה חברה בלוגריסטית שהיא במקרה מאפרת, רק תגידי וקורס הדבקת ריסים בדרך אלייך 🙂
    אותה לקוחה, שמתי עבורה שני סטים בצד, אחד טבעי יותר ואחד מודגש ( זה שבתמונה הראשונה – Black 103 ) לדעתי ביום האירוע היא תחליט ללכת עליו.
    האיפור עצמו נקי ועדין כמעט מרלין מונרו סטייל ועל כן בהחלט נראה לי מגניב אם היא תסכים להפגיז בריסים.

    אהבתי

  4. אפרתי, אני מורה לאיפור מעל 7 שנים ומאפרת כבר 10, את תתפלאי מה אני מסוגלת ללמד :).
    ובכלל אין לאף אחת מאיתנו מה להפסיד 🙂

    אהבתי

  5. איפה איפה הם הרוסים האלה? חחחח
    באמת מעולה! 🙂

    חייבת לומר שרוב הזמן אני לא מתחברת ל"טרנד המודבקים" ואת קרדשיאן בכללל שלא נתחיל לדבר על כמה שאני סולדת מהריסים המצועצעים שלה..

    ישבתי לעצמי פה וצחקקתי לי, ריסים משיער טבעי, הא?
    אני רואה בעיני עצמי גמדים גמדים קטנים, הרבה גמדים קטנים, שרודפים אחרי כל אותם מפריכי הריסים מבקשי המשאלות חחח

    אהבתי

  6. מיטל, אין עלייך. אהבתי את האימג' שבראשך, האמת שבעת שכתבתי את הפוסט נזכרתי בפרק של הנסיך מבל אייר עם וויל סמית. באחד מהפרקים הוא נתקע עם הדייט שלו במרתף נעול וזו לאט לאט משירה מעצמה את כל המלאכותיים למינהם – ריסים, עדשות צבעוניות, תוספות שיער וציפורניים למרבה חלחלתו של הבחור המסכן.

    אהבתי

כתיבת תגובה

