עצור !!! מבצע לפנייך

איני נוהגת לפרסם פה מבצעים, יחד עם זאת איך אני יכולה שלא לפרגן לסופר פארם
על שפינקו את אחת מקוראות הבלוג בזוג משקפי שמש מתנה.
ולראייה הנה תמונתה של מוריה אשר זכתה בזוג משקפי שמש הורסים במיוחד !!! תתחדשי גברת, יפה לך

אז כן, הפעם כדי לפרגן להם כי בנינו מגיע להם הנה פרטי המבצע על משקפי הראייה שלהם. במהלך חודש נובמבר: משקפי ראיה POLAROID לנשים ולגברים ב-499 ₪.
המחיר כולל מסגרות ראיה במגוון דגמים ועדשות עם ציפוי אנטי רפלקס ומפחית שריטות.

העדשות שבמבצע הן עדשות אינדקס 1.5, מרשם עד 6.00, צילינדר עד 2.00. עדשות דקות יותר (אינדקס 1.6) בתוספת תשלום.

המבצע בתוקף בין התאריכים: 27.10.2011-23.11.2011,אין כפל מבצעים.

3 מחשבות על “עצור !!! מבצע לפנייך

  1. אוי איזה כיף, חסכתי לעצמי 499 ש"ח 😛
    אמנם עלה לי הרבה יותר מזה, אבל היום, סוףסוף לא צריך לקום בבוקר לא לראות במה מדובר לפני ששמים משקפים/עדשות 🙂
    מזכיר לי סיפור קצר ומשעשע. אימצתי איזה כלבלב לפני אי אילו שנים. בלילה השני שהוא היה אצלי, הכל היה כרגיל, ב 1-2 בלילה נגמר לי היום, הורדתי עדשות, נכנסתי להתקלח וכשיצאתי גיליתי שהמסכן הקטן (על מי אני עובדת – דני ענק..) שלשל את נשמתו בכל רחבי הבית!
    שמתי את משקפי הראיה שהצלחתי למצוא בלי משקפיים / עדשות 🙂 ולצערי הם היו בעלי מספר קטן משמעותית! הייתי הולכת על פער של משהו כמו 2 מספרים בין מה שהייתי למשקפיים..
    ניקיתי ככה את כל הבית..
    קמתי בבוקר, שמתי את העדשות, הסתכלתי סביב וחוזרתי לנקות את כל הבית, הפעם כולל הפנלים..
    אח..
    אילו זכרונות..

    אהבתי

להשאיר תגובה

