קרם דה לה קרם

אני חייבת להודות שעד השנה האחרונה הסיכוי למצוא צלליות קרם בתיק האיפור שלי היה אפסי
כמעט כל צללית קרם שניתקלתי בה אכזבה אותי בפיגמנט שלה או בעמידות שלה.
הדבר היחיד שעוד איכשהו התקרב לסוג של צללית קרם שאהבתי היה הפיינטפוטים המפורסמים של מאק
וגם אז, רק איזה שניים שלושה מקולקציה מוגבלת ששמשו אותי בעיקר כבסיס לשאר עבודת איפור העיניים
ואז הגיעה לידי חבילת צלליות הקרם של עפרה שנראתה סתמית למדי והעיפה אותי.

לצערי העיצוב של השפורפרת סתמי לחלוטין, אין בו שום דבר סקסי או מושך
אני מאמינה שהיו יכולים למצוא שפורפרת יפה יותר ומכסה יותר אסתטי אבל שאלו יהיו הצרות שלנו 🙂
באשר לתכולה צפו להפתעה.
כל הצלליות בלי יוצא מן הכלל מפוצצות בפיגמנט עשיר ומבריק, מרקם סמיך וקל למריחה.
עדיף לעבוד איתן בתפיחות עם האצבע ולא במריחות על מנת לשמור על עוצמת הגוון.
ניתן לבנות איתן מראה מעושן על ידי הוספה של עוד ועוד שכבות עדינות של צבע אחת על גבי השניה
מבלי להעמיס יותר מידי על העפעף והעמידות, ערב שלם עד 3 בבוקר של בילוי עם חברים והאיפור לא זז.

מי שמרגישה נועזת כפי שאני הרגשתי אתמול כשהחלטתי להשתמש בכולן במראה אחד תגלה
שאין גבול למה שניתן לעשות איתן, זיכרו לעבוד בכמויות קטנות שכן הפיגמנט מאד חזק ואין צורך בכמות גדולה. התוצאה לפניכן:

למזלי המיזם האחרון שלי מאפשר לי לפנק את קוראות הבלוג ומי שחשקה נפשה בצלליות אלו או בכל דבר אחר שהיא תמצא באתר פרושופ אני מצרפת עבורה שובר מתנה המקנה לכל הנרשמות לפרושופ 10 אחוזי הנחה בעת הרכישה הראשונה.

3 מחשבות על “קרם דה לה קרם

    • אהה, מאד פשוט. בשביל זה דאגנו שתהיה לך אפשרות לעשות רשימת משאלות באתר.
      מבצעים יהיו, יבואו וילכו…
      תמיד תהיה לך הזדמנות להינות ממשהו.
      לא חייבים הכל במכה, כל רכישה שעושים צריך שתהיה מפנקת ולא כזאת שתכניס אותך לצרות כלכליות. חשוב להתחיל בקטן.
      אז אם חשקה נפשך במס' פריטים צרי לך רשימת משאלות, חשבי עם עצמך מה הכי יתגמל אותך בזמן הקרוב וממה הכי תהני ולכי עליו.
      את השאר תשאירי לעתיד שיבוא.
      ועוד דבר, תקציבי לעצמך סכום ואל תחרגי ממנו ! אחרת תקבלי ממני נזיפה 🙂

      אהבתי

    • לא ניסיתי את הצלליות האלה עדיין (או בכל מוצרים של עפרה) ומקווה בעתיד לנסות!
      עבורי, צללית קרם היא בסיס/פריימר. השמשתי הרבה בזמן בצללית של מאדינה במקום פריימר ואהבתי את התוצאה. כמובן שהמטרה היתה צללית עדינה יחסית.
      אחרי שניסיתי 2 פיינטפוטים של מאק נחרדתי לגלות שאמנם הפגמנט מעלף אבל העמידות היא אפס בהשוואה למאדינה. ובלי פריימר מתחת אין על מה לדבר!!

      מבחינת הגוונים עפרה לגמרי שחקו אותה! מעניין באמת איך זה מתקבל, כלומר, איך יוצאת העבודה איתם. אני דווקא אוהבת שזו שפורפרת (גם אם לא מושכת..) כי היא עדיפה בעיני על מוצרים בסגנון "דחוף ת'אצבע" – פיינטפוטים.. צנצנות..

      אהבתי

להשאיר תגובה

