העתיד הוא עכשיו

תארו לעצמכם אי שם במעבדה חשוכה יושבים קבוצת אנשים לבושים לבן ומנסים לפצח את מבני הגנום של צמחים שונים. בשנת 2000 פרסמו מדענים בפעם הראשונה גנום שלם של צמח. הצמח נראה כמו עשב קטן ושמו ארבידופסיס תאליאנה.

מאז עברו כמה שנים ובשנת 2010 פיצחו במכון וייצמן את הגנום המלא של תות הבר. בכל שנה מדענים מצליחים לקבוע את הרצף הגנטי של צמחים שונים ומגלים מה מעניק להם תכונות כאלה ואחרות.
אתם בטח שואלים מדוע זה צריך לעניין אותנו, התשובה פשוטה למדי, פיצוח המבנה הגנטי של צמחים מסייע לנו בהבנת כמה ממנגנוני החיים הבסיסיים ביותר בצמחים ובבעלי החיים, כולל האדם.

הנה כך גילו מדענים זן נדיר של תפוח בשוויץ הקרירה המפורסם בתכונות אורך חייו מבלי להתכווץ ולהירקב ומגלים שסוד התפוח משוייך לריכוזים גבוהים של פוליפנול, טנין וחומצות אחרות. גילו כי את תאי הגזע הספציפים ניתן לנצל ולהסב לשימוש קוסמטי.

כך במעבדות חברת GIGI החליטו ליצור קו מוצרים המכיל את אותו תא גזע על מנת לנצל את יכולתו לעקב הזדקנות תאים חיוניים, להגן על אריכות חייהם של תאי גזע בעור ולעורר התחדשות תאים.

כן, אני יודעת ומכירה כבר את כל התגובות הסקפטיות האפשריות, רובן יצאו מהפה שלי במהלך השנים האחרונות ולו בגלל שעל המדף כיום זמינים מוצרים שאינם מכילים חומרים פעילים על פי הוראות משרד הבריאות ועל כן ברור לכולנו שאין ניסים ונפלאות.
אלא שאת המוצרים המכילים רכיבים פעילים, אלו שבאמת מסוגלים ליצור שינוי בשימוש לאורך זמן ניתן להשיג אך ורק אצל קוסמטיקאיות מורשות שכן הם דורשים התאמה והדרכה מאיש מקצוע.

לאחרונה זכיתי לנסות את קו המוצרים של GIGI המתפאר בשמו Recovery (שיקום, או התחדשות)
על פי החברה סדרת מוצרים זו אידיאלית לכל אלו אשר מתכננות לבצע הליך קוסמטי/רפואי כמו פילינג או הסרת שיער בלייזר ולמעשה כל הליך אשר במהותו מסיר תאים מעורנו.

על פי מיכל חלילי (קוסמטיקאית והמדריכה הראשית של GIGI) שימוש במוצרי הסדרה לפני ההליך הקוסמטי/רפואי מכין את העור להליך עצמו, מחזק את מערכת ההגנה הטבעית של העור, מגן על העור מפני השפעות קרינה ופעילות של רדיקליים חופשיים ומפחית את הסיכון לתוצאות לוואי בלתי רצוניות.

לאחר ביצוע ההליך הקוסמטי אומרת מיכל כי הסדרה מסייעת בהחלמה מהירה וקלה יותר של העור, מפחיתה תופעת צלקות וממקסמת את תוצאות הטיפול לאורך זמן, כמו כן מונעת אדמומיות ורגישות ומפחיתה את תגובת הדלקתיות של העור.

עד כאן התוכן הטכני והמקצועי, אני אחסוך ממכם את הפירוט של כל מרכיב ומרכיב בסדרת המוצרים ופשוט אתיחס למוצרים עצמם.
סדרת Recovery מכילה 6 מוצרים.

1. סבון ניקוי עדין 250 מ"ל ועולה 158 ש"ח.
המחיר מוגזם לדעתי, אפילו שערורייתי הייתי אומרת ויחד עם זאת
התנסות של שבוע גרמה לי לזרוק לפח את תרחיץ הפנים של גרנייר, לוריאל, DOVE ופרמייר. הסבון עדין, מריח טוב, מקציף כמו שתרחיץ פנים טוב צריך להקציף והכי חשוב אין את אותה הרגשת יובש לאחר השימוש.
הבקבוק ענק והצטערתי שאינו מכיל משאבה אם כי פקק הנלחץ פנימה לחשיפת פתח הבקבוק. משאבה הייתה עוזרת לי לשלוט על הכמות היוצאת מן הבקבוק באופן יותר מבוקר. אבל השיא הוא כמובן התיאור הבא שמופיע על גבי המוצר: "ללא SLS, ללא פראבנים, בישום נטול אלרגנים, היפאלרגני".
 
 
 
2. סרום אופטימלי, גרסת הצרכן מכילה 30 מ"ל ועולה 258 שקלים. גרסת הקוסמטיקאית מכילה 120 מ"ל. האריזה….אוי האריזה, תענוג ממש. נקייה ומוקפדת. בעלת משאבה והכמות שיוצאת ממנה מדודה ומספיקה מעל ומעבר.
כמי שסובלת מסבוריאה אני מחזיקה לא מעט מוצרי קוסמטיקה ועושה רוטציה בינהם שכן עור סבוראי מתרגל לחומרים השונים.
מי שזוכר מפוסטים קודמים, אהבתי את סירום Even better clinical של חברת קליניק והסירום מסדרת Recovery של GIGI מצטרף אליו. הסירום נעים למגע ומרגיע את העור, מעניק לו תחושה נעימה מאד ואף סייע לי בהתפרצות סבוריאה מציקה ולא נעימה. בדומה לשאר מוצרי הסדרה הוא אינו מכיל פראבנים.

3. קרם לילה משקם, גרסת הצרכן מכילה 50 מ"ל ועולה 258 שקלים. גרסת הקוסמטיקאית מכילה 260 מ"ל. את המוצר הזה החלטתי להעביר לאימי, אשה בת 60+ אשר סובלת כל חייה מסבוריאה קשה וניסתה כל מוצר אפשרי ביום ובלילה, באויר, בים וביבשה. אימי הסתכלה על הצנצנת הענקית ואמרה לי בפולניות מושלמת "שויין, זה בטח יחזור אלייך עוד יומיים

אז לא, הצנצנת לא חזרה אליי ונראה לי שאימי חומדת את הסירום והתרחיץ לעצמה.
אימי מעידה כי כבר לאחר השימוש הראשון הבחינה בהבדל. אתם קולטים ?!! שימוש אחד ומסכן, לילה אחד !!!
יום לפני גרדו לה כל הפנים, אדמומיות קשה כיסתה את פניה ועכשיו… כבר לאחר השימוש הראשון האדמומיות נרגעה לה באופן משמעותי וכך גם תחושת הגרד ואי הנעימות.
על זה אין לי הרבה מה לומר פרט ל…אני בשוק, אני בהלם, אני המומה ולטובה.

לסדרה מצטרפים מוצרים נוספים: קרם לחות המכיל SPF 30, מסכה פוסט טיפולית וקרם מרגיע למניעת אדמומיות שלגמרי הייתי שמחה לנסות.

אז אם לסכם,  המוצרים מיוצרים בישראל, הכל כחול לבן ונוכח האנטישמיות בעולם, אני מאמינה כי יש לעודד תוצרת ישראלית. בנוסף החברה אינה עורכת ניסויים על בעלי חיים, המוצרים אינם מכילים משמרים מסוג פראבנים, ותאריך תפוגה מצויין על גבי האריזה בשני אופנים, באופן המקובל (סימון הצנצנת) ובאופן שהחוק דורש ולצערי טרם זוכה לאכיפה והוא הדפסת התאריך המדוייק.

סך הכל הסדרה גרמה לי לחייך ויותר חשוב מזה, הסדרה גרמה לאמא שלי לחייך. פרטים נוספים על סדרת RECOVERY באתר של חברת GIGI

ובתמונה, סתם אהבתי את איך שמוצרי GIGI וקליניק משתלבים אצלי על המדף אז החלטתי לשתף
תוכלו להבחין גם בקרם של קאמדיס, מסיר איפור של מאק ומייקאפ של רבלון – הלא הוא קולורסטיי.

4 מחשבות על “העתיד הוא עכשיו

  1. חמותי שתחיה משמשת אך ורק במוצרי GIGI שהיא קונה זה עשרות שנים מגיסתה. לפי איך שהיא נראית בהתקרבה לגיל 80, את ה 10% שצריך לטפח עבר ל 90% גנטיקה מעולה, גיגי מטפחת זה לא מילה.

    אהבתי

  2. נשמע מבטיח!
    בגדול, העור שלי לא "כזה" בעייתי. נוטה לפצעים בתקופות שונות (כמו כרגע :P)
    אבל אני חושבת שזה קשור לגורמים חיצוניים ולא לגורמים פנימיים. לכן לא נראה לי שאני צריכה משהו מיוחד לפנים.
    משמח אותי לשמוע על חברות ישראליות מוצלחות, כמו GIGI אבל מבאס אותי שהן מגיעות רק דרך הקוסמטיקאיות (שאני לא נוהגת לפגוש כאלה..) וגם המחירים הגבוהים..
    ברור לי שעם מחירים כאלה לא יתחשק לי לנסות אף אחד מהם. חבל..

    אהבתי

  3. פינגבק: זה רק אני או שחם פה ? | שחר גפני

כתיבת תגובה

