"וויש" וגמרנו

אני מאותן נשים שאין להן דקה בבוקר.
הכל צריך להיות מהיר, צחצוח שיניים, טיפוח ואיפור. 7 דקות וזזתי אל הסטודיו.
ממש "וויש" וגמרנו.

אורח החיים המודרני גרם לרבות מאיתנו לשכוח כי לא רק המוצרים בהם אנו משתמשות חשובים אלא גם הטכניקה בה אנו משתמשות בהם.
את התזכורת הזו קיבלתי דווקא ממקור לא צפוי.
אירוע ההשקה של חברת VICHY פתאום הבהיר לי שעם כל הידע הרב שצברתי במשך השנים שכחתי את הבסיס.
כולנו משתמשות במגוון רחב של קרמים ותכשירים אך אם אשאל אותכן מה הדרך הנכונה להניח אותם על עורכן סביר להניח שפרט לכמה גמגומים לא אקבל תשובה אחת וחד משמעית.
חברת וישי שמה לה כמטרה בכל הפרסומות שלהן להעניק ללקוחותיה ערך מוסף ומציגה מהי הדרך הנכונה לשימוש במוצר כזה או אחר ועל כך מגיע להם שאפו, כך לדוגמא הסרטון הבא שלפניכם:

אין זה סוד כי ניסיתי בחודשים האחרונים אינספור תכשירי קוסמטיקה.
חלקם יותר מוצלחים וחלקם פחות ועל כן לא ציפיתי יותר מידי מסדרת הלחות החדשה של חברת VICHY הנקראת lift active derm source. אישית ניסית את קרם היום והלילה מסדרה זו ובגדול מדובר בקרם לחות טוב, בעל מרקם נעים הנספג במהירות ומותיר תחושה נעימה על העור. האריזה מתוקה בעיני, כמעט עושה חשק, גם באותם הבקרים בהם התחשק לי להתעצל הצנצנת החמודה קראה לי להשתמש בה.
משהו בעיצוב שלה כמעט יפני בעיני, קצת "זן" אפילו הייתי אומרת.
באשר לתכולה, על פי החברה הקרם בדומה לשאר מוצרי החברה מבוסס על מי מעיינות וישי שבצרפת.
החידוש במוצר זה הוא השימוש בחד סוכר ממקור צמחי בעל מולקולות קטנות אשר מצליחות בשל גודלן הקטן לחדור פנימה אל העור. בוישי טוענים כי מדובר ברכיב פעיל שהוכיח את עצמו במחקרים וכי הריכוז שלו במוצר עומד על 5%, ריכוז שיא במוצרי קוסמטיקה שעל המדף.

באשר לעלות המוצר, קרם היום שתכולתו 50 מ"ל עולה ברשתות השונות 309 ש"ח וקרם הלילה שתכולתו 50 מ"ל עולה 324 ש"ח. נכון לעכשיו מחיר ההשקה בסך 200 שקלים.

סך הכל המוצר טוב, באשר לעלויות אני משאירה לכן את השיקול  אם שווה או לא שווה לרכוש אותו. אני לא מצאתי בו כל פגם או סיבה מיוחדת לא לרכוש וכל נושא המחיר הוא אינדיווידואלי ביותר.

3 מחשבות על “"וויש" וגמרנו

  1. נכון שזה יקר, מצד שני זה זול משמעותית ממוצרי אנטי-אייג'ינג של מותגי יוקרה, כך שאני רואה בזה סוג של פתרון אמצע למי שממש לא סומכת על מוצרים של מותגים עממיים לגמרי. חוץ מזה ששמעתי מפה ומשם שלבתי מרקחת שונים יש מדיניות הנחות שונה ואפשר למצוא מוצרי ווישי ב-50% הנחה ואפילו יותר! שווה בדיקה למי שמעוניינת אבל נרתעת מהעלות.

    אהבתי

  2. אהבתי מאוד את הפרסומת ואת הערך המוסף מאחוריה. אני אוהבת חברות שמשלבות מידע שימושי בפרסומים שלהם.

    לגבי המחיר- אני מניחה שזה בעיקר פונקציה של יכולת ורצון להשקיע במוצר. באופן אישי אני קונה את רוב מוצרי הטיפוח דרך הקוסמטיקאית שלי. היא קונה אריזות ענק ומוכרת את המוצרים במנות קטנות יותר ללקוחות שלה, ככה אני קונה מוצרים במחיר נמוך משמעותית למחיר בחנויות.

    אהבתי

  3. לא משנה כמה מדהים התכשיר נשמע, קשה לי להתחייב באופן קבוע להוציא כאלו סכומים על מוצר טיפוח. איכשהו במילון שלי זה צריך להיות זול יותר ונגיש יותר.
    אני לא יודעת, אולי בגלל שלא היה לי ניסיון ממשי עם מוצרי יוקרה, אני מרגישה שאף מוצר לא באמת עושה לי הבדל. כן, מוצר שאמור ללחח מלחח, מעבר לזה? לא ראיתי שום שינוי בשום מוצר..

    אהבתי

להשאיר תגובה

