ושיתפוצצו כולם

כידוע לכן, החודשים האחרונים היו קדחניים מאד עבורי.
ואני, אני אישה מודרנית וחזקה בהגדרה אבל כשזה נוגע לציפורניים שלי אני הכי חלשה בעולם.
ושוב בפעם המיליון כססתי את ציפורני עד זב דם וכל תחנוניהן של דנרה וויקטוריה לא עזרו.
אפילו כשמישהי העירה לי באירוע השקה "מה נסגר עם הציפורניים שלך" זה לא עזר.

אלא שהנה, העניינים קצת נרגעו, פרושופ עלתה לאויר ובגדול והחלטתי לנסות שוב את הגמילה. התמריץ?
בקבוק לק העונה לשם My Little Purple Glitter של CHIC
מדובר בלק מתפוצץ בגווני הסגול והזהב.

אז הנה אחרי חודש וקצת של גמילה, סוף סוף יכולתי להרשות לעצמי להשתמש בו. מהר בחרתי לי לק בסיס אהוב במיוחד (מלרוז מבית חברת GA-DE ) ומעליו את הפלא הזהוב.
חשוב לוודא כי שכבת הבסיס יבשה לחלוטין אחרת התוצאה לא נחמדה במיוחד ואני עדינה. סך הכל הלק נמרח בקלות יתרה ומתייבש במהירות הבזק, לאט לאט נוצרים סדקים בשכבה הזהובה והלק שמתחתיו מתגלה.
למראית עין אחרי המריחה נרשמת אכזבה קלה שכן בניגוד למתפוצצים אחרים הוא נראה מאט לחלוטין.
אלא שיש פה קסם מיוחד, שכבת טופ שקוף, אף הוא של CHIC כאילו מעירה את הלק מחדש.
לרגע הרגשתי כמו עץ כריסמט שחיברו אל החשמל.

אני כמעט בטוחה שהדבר שקרה לי בשלב הבא קרה לכולם.
רצתי אל קופסת הלקים שלי והתחלתי לבדוק אותו על כולם.

עכשיו אם להיות כנים לרגע, טרנד הלקים המתפוצצים שכבש את ישראל בסערה בשנתיים האחרונות עדיין קצת קשה לי לעיכול אבל כשאני חושבת על זה מנקודת מבט דווקא של מאפרת ועוד כזו שידועה באהבתה לשילובי צבעים נועזים ולסגנון מעט שונה אני נוטה לחשוב שיש בטרנד הזה גם קצת עוצמה. כאילו זו שהולכת עם לק שכזה עושה זאת בגאווה, שומרת על הסגנון האישי שלה ולא דופקת חשבון לאף אחד.

אז כן, גם אם הסגנון הזה קצת נועז מידי עבורי, אני בעד ללכת עם כל דבר שעושה אותכן שמחות ולכל אלו שלא מסוגלים לפרגן לכן……
שיתפוצצו !!!

5 מחשבות על “ושיתפוצצו כולם

  1. שחר, אני גאה בך כל כך! אין לי בעיה לראות אותך עם לק סגול מתפוצץ על רקע צהוב, העיקר שתשמרי על הציפורניים שלך במצב הנוכחי 🙂 ישר כוח!

    אהבתי

  2. יוווו איך מרגש! ואיזה כותרת מפוצצת! כל הכבוד על גמילה! תראי איזה ציפרוניים מהממות יש לך פשוט כייף לראות וכל זה הסתרת מאיתנו….. ותראי כמה צבעים מחכים לך ולנו ! בסוף עוד תהיהי בלוגרית ציפרוניים! כבוד!

    אהבתי

  3. בננות איזה כיף, תודה על התמיכה. זה מאד מחזק. הבאסה היחידה זה שכל כמה שבועות אני חוזרת להרגל המגונה וכוססת הכל. אם זכור לכן, באחד הפוסטים רשמתי שזה כמו להיותת אלכוהוליסטית וזה ממש ככה.
    למזלי יש אתכם…קבוצת ה"כוססים לא ממש אנונימיים" שעוזרת לי להיגמל 🙂

    אהבתי

  4. את יודעת שאין לי בעיה עם נועזות, מבחינתי דווקא הטרנד הזה הוא ילדותי. ובגלל זה אני לא אוהבת אותו (כמובן שזה לא מפריע לי ללכת עם גופיות של מיקי מאוס כל הקיץ..)
    וטוב שקראתי את הפוסט הזה עכשו. זכרתי שיש משהושאני לעשות מול המסך ולא זכרתי זה.. כן, זה היה לסדר ציפורניים.. הנה זה מתחיל…

    אהבתי

כתיבת תגובה

