שאני אשפשף ?

כבר מגיל קטן הפנמתי את העובדה ש"נקי" הוא בהכרח בריא ונראה הכי טוב,
הדבר נכון בכל תחום בחיינו, כמו שאנו דואגים לתחזק את ביתנו, רכבנו ואת סביבת העבודה שלנו
עלינו לשמור ולתחזק את הכלים העיקריים שלנו הלא הם גופנו ועורנו.
האמת שבשנה האחרונה ניסיתי אינספור תרחיצי פנים, חלקם טובים יותר וחלקם פחות ועל כן מצאתי לנכון לדבר עליהם. בזמנו כשרק הקמתי את הבלוג נעשתה סקירה על כמה תרחיצי פנים, מאז מדף התמרוקים שלי עבר אי אילו שינויים וכעת הוא נראה כך:

אלו הם חלק קטן מנבחרת הניקוי שלי אך מכיוון שאין לי כל רצון להפגיז אותכם במידע בחרתי את המובילים בעיני.

את המקום הראשון לוקח תרחיץ פנים בניחוח אשכולית ורודה 200 מ"ל של Neutrogena מסדרת Visibly Clear ועולה 90 ש"ח
האמת שבהתחלה חשבתי שמדובר בסתם עוד מוצר שרק נראה יפה ולמרות שממש לא בא לי להישמע כמו מיכל אמדורסקי בא לי לצעוק בקול צפצפני ומטריד "אני מאוהבת !!!!!!!"
ג'ל הניקוי בעל ריח האשכולית המשכר מחזיר אותי לגינת ילדותי בה אבי שתל עץ תפוזים, לימונים ואשכולית. תמצית הריח מורגשת מאד ויש בה משהו מרענן ואחר שטרם נתקלתי בו במוצרים מדף מתחרים. טיפת מים והג'ל מוקצף ומסיר בקלות כל לכלוך ואפילו הצליח להתגבר על מסקרה עמידה שלרוב אני מסירה בעזרת מסיראיפור דו פאזי. האמת שהיתרון הכי גדול של המוצר הזה הוא העובדה שלאחר השימוש ריח האשכולית נישאר איתך והעור מרגיש נפלא ומלא לחות. למי שמכיר את מוצרי נוטרג'ינה זהו אחד היתרונות הבולטים של מוצריה, היכולת לנקות את העור מבלי להשאיר אותו יבש וצמא ללחות.
ועוד מילה קטנה לכל הסובלות מסבוריאה – המוצר הזה פשוט מנצח !!!

את המקום השני והמכובד לא פחות לוקח מוצר שכבר רשמתי עליו בעבר.
סבון ניקוי עדין 250 מ"ל של GIGI מסדרת Recovery ועולה 158 ש"ח.
המחיר מוגזם לדעתי, אפילו שערורייתי הייתי אומרת ויחד עם זאת לדעתי הוא נפלא.
הסבון עדין, מריח טוב, מקציף כמו שתרחיץ פנים טוב צריך להקציף והכי חשוב אין את אותה הרגשת יובש לאחר השימוש.
הבקבוק ענק והצטערתי שאינו מכיל משאבה אם כי פקק הנלחץ פנימה לחשיפת פתח הבקבוק. משאבה הייתה עוזרת לי לשלוט על הכמות היוצאת מן הבקבוק באופן יותר מבוקר. אבל השיא הוא כמובן התיאור הבא שמופיע על גבי המוצר: "ללא SLS, ללא פראבנים, בישום נטול אלרגנים, היפאלרגני". כפי שציינתי בשותף שלו למקום הראשון, מי שסובלת מסבוריאה ומוכנה להשקיע את הסכום המדובר, המוצר הזה לא אכזב ואף הפתיע לטובה 2 נסייניות עם הבעיה.

את המקום השלישי לוקחים שני מוצרים ולו בגלל מרקמם המיוחד.
1. תרחיץ קרם יומי בניחוח אשכולית ורודה 150 מ"ל, אף הוא של Neutrogena מסדרת Visibly Clear ועולה 90 ש"ח
קבלו את כל היתרונות שציינתי לעיל רק במרקם מפתיע וסמיך המזכיר קרם לחות עשיר, אם כך מדוע הוא במקום השלישי את תוהים ?
מאד פשוט, לסובלות מסבוריאה זה אינו מוצר עבורכן שכן הוא הצליח לעורר תחושת אי נעימות אצל שלוש נסיניות שונות עם סבוריאה.

2. המוצר השני הזוכה למקום השלישי הוא דווקא ג'ל ניקוי מדעי 125 מ"ל מבית Premier. מדובר בג'ל ניקוי ללא סבון בעל מרקם סמיך ועשיר המשאיר את העור נעים למגע, על פי החברה המוצר בעל חומציות מאוזנת PH 5.5 ועשיר במינרלים ושמנים אתריים. אני חייבת לציין שמדובר במוצר משובח ובהתחשב בסבוריאה וברגישות העצומה של העיניים שלי לכל מיני הוא בהחלט עושה את העבודה, לצערי האריזה מיושנת ומשעממת ובאופן כללי אני מעדיפה מוצרים עם משאבות.

אז קצת בשביל להתעורר מהפיהוק שגרמה לי אריזת המוצר האחרון הנה
אני חוזרת שוב לאריזת השפורפרת של ניוטרג'ינה בשילוב פרנצ' מניקור בהשראתה.

5 מחשבות על “שאני אשפשף ?

  1. מעולם לא ניסיתי את המותגים המדוברים, ולו בגלל המחיר (וגם בגלל עניין ניסויים בבע"ח ;))
    אני חייבת לציין שבתחום הפנים אני פחות משקיעה במותגים. למה? כי סבון מנקה. והוא לאו דווקא חייב להיות פלצני בשביל לעשות את העבודה 🙂 לאחרונה אני משתמשת בג'ל לניקוי פנים של רבלון ומאוד מרוצה ממנו. אפשר לקנות אותו תמיד במבצע, אני חושבת בפחות מ 50 ש"ח והוא מחזיק לי המון זמן. אני לא חושבת שהוא בפחות טוב מהקליניק (מס' 2?) שהיה לי לפני זה שאפילו השאיר את הפנים עם קצת פחות לחות. ואני חושבת שהוא בהחלט יותר טוב מהשמן לניקוי פנים של לאוקיטן שגם יש לי כרגע בבית (משתמשת במה שמתחשק.. ומה שמסתדר..).
    אגב, גם מבחינת מסיר איפור אני משתמשת בדו-פאזי של לייף ומאוד מרוצה.

    אהבתי

להשאיר תגובה

