אהבה מסוג אחר

כל מי שמכיר אותי יודע, כשזה נוגע לרומנטיקה אני קצת מוזרה.
מבחינתי דייט מושלם מורכב מסרט אלים ומפוצץ דם בשילוב כוס יין וסטייק חם.
האמת שלרומנטיקה יש המון פרשנויות וכל אחד ואחת מסתכלים על אהבה בדרכים שונות.
לא מזמן שאלו אותי מתי הרגשתי אהבה לאחרונה והאמת שהתשובה שלי הייתה לגמרי משונה.

אין יום שבו אני לא חווה אהבה ובלי שום קשר להיותי רווקה או נשואה.
אתם מבינים, כשעובדים במקצוע כמו שלי שמעניק לי כל כך הרבה סיפוק, אהבה ותשוקה הלב תמיד מלא.
אני מוצאת השראה בכל מקום ובלי אהבה לא הייתי מסוגלת להזיז מכחול.

אז הנה, יום האהבה בפתח וניסיתי לחשוב על דרך נפלאה לחגוג אותו ואת הקונספט הנפלא של משהו שממלא אותך עד כדי כך שדבר לא יכול לגעת בך. לא סתם אומרים שכשאת מאוהבת את הכי יפה.

אז נפגשתי עם נוי ססובר, זמרת ואישיות מרהיבה שהזכירה לי כי אהבה היא הקשת בענן וכל צבעיה
ובסופו של יום ארוך, מתיש ומהנה הפקנו את מראה האיפור המאוהב הזה:

איפור, צילום ועריכה: שחר גפני. דוגמנית: נוי ססובר
4 מחשבות על “אהבה מסוג אחר

  1. אהבה היא בהחלט מכלול של דברים,
    והמשפט הישן שאומר :"אהבה קיימת בכל יום, ולא בימים ספציפייפ" כ"כ נכון!
    האיפור מדהים! והכי הכי חשוב- שנהנית!

    אהבתי

    • אני מסכימה איתך, לא רק שאהבה קיימת בכל יום היא גם שם ללא כל תנאים. היא קיימת גם אם הצד השני לא רוצה בה וקיימת כלפי מגוון רחב של אנשים ודברים.
      בלי אהבה אין לנו כלום.
      לא רוצה אפילו לדמיין מצב של לעבוד במשהו שאני לא אוהבת ולא ממלא אותי באושר כמו הניהול של פרושופ והיכולת לאפר.

      אהבתי

  2. איפור מהמם! (גם אם הזוית צילום מצחיקה ;))
    אני, בניגוד אליך, לא מוצאת אהבה באופן יומיומי. אני טיפוס די קר ואדיש. ואם זה שהרבה דברים משעשעים/מצחיקים אותי. אהבה ממש זה לא משהו שאני מרגישה אלא אם קרה משהו שהזכיר לי כמה אני בכל זאת אוהבת את האנשים שמקיפים אותי (כמובן, אילו שבחרתי שיהיו בסביבתי הקרובה).
    אני תוהה אם העובדה שאת עובדת עם אנשים "מאושרים" פר הגדרה (הרי הרבה פעמים מתאפרים לכבוד מאורע חשוב) גם עוזרת לתחושה הזו.

    אהבתי

    • מיטלי הרשי לי לתקן אותך.
      את בהחלט מוצאת אהבה באופן יומיומי פשוט לא אהבה מהסוג הזוגי.
      חברות טובה, אהבה לבעל חיים, אהבה למשפחה או למקצוע. כולם מקיפים אותך והם חלק בלתי נפרד ממך ומחייך, את לא זקוקה לתזכורת הם תמיד שם מבלי שתזכרי 🙂

      אהבתי

להשאיר תגובה

