מתכוננים לפורים

כבר בילדותנו החל אותו מרדף אחר התחפושת המקורית ביותר
בכל שנה הרף עולה.
לעיתים אני אומרת לעצמי "די!!" את כבר בת 30, תתבגרי, זה חג לילדים"
ואז ברגע האחרון אני נשברת ומתפרעת באיפור ולו בשביל להרגיש מעט מן החג.
אני חושבת שמעבר למסורת זה היופי האמיתי של חג הפורים.
האפשרות להיזכר ברגעי הקסם של ילדותנו, לשכוח מהכל ופשוט להתנהג כמו ילדים.
אחת התחפושות שהכי זכורות לי היא תחפושת מוזרה שאימי ארגנה לי בגיל 4 או 5
כבר אז היה אפשר להבחין ביצירתיות אשר חונכתי סביבה
מי מחפש את הילדה שלו לכלנית ?!!!!!

אז כן, כבר אז אפשר להגיד שהייתי "קצת אחרת" ואכן בכל שנה בחג הפורים כולנו מחפשים להיות קצת אחרים, נועזים יותר. במקום לערוך פה סקירה של תחפושות ואיך ליצור אותן חשבתי יותר לדבר על מוצרים שנגישים לנו לקראת חג הפורים הנוכחי. את הדימיון מה לעשות איתם חשוב לי להשאיר לכם שהרי זה כל העניין.

השנה תוכלו למצוא שפע שלא היה נגיש בשנים קודמות.

ריסים מלאכותיים: לא נעים להודות אבל במשך שנים היה כמעט בלתי אפשרי למצוא את אביזר האיפור הזה באיכות טובה ובמחיר שפוי ודווקא השנה הוא הפך לנגיש יותר. עד כה היה ניתן למצוא מגוון מאד מצומצם של ריסים בחנויות האיפור המקצועי במחיר יחסית גבוה

אלא שכעת ריסים איכותיים, כאלה שמשמים אותי כמאפרת נגישים לכולנו.
המומלצים בעיני הם שני סוגים:
1. סדרת פורים של ריסי ARDELL הנקראת fright night כוללת 9 סגנונות שונים של ריסים סביבם ניתן לבנות תחפושות שלמות, הריסים מרהיבים, נוחים לשימוש ובתור מאפרת אני חייבת לציין שמדובר באיכות נדירה ועל כן שווים כל אגורה, עלות סט ריסים+דבק 74.9 ש"ח, להשיג בסופרפארם.

2. ריסים מקצועיים NEW LOOK
תשאלו כל מאפרת מקצועית בישראל ותגלו כי אלו הריסים הראשונים והטובים ביותר עימם יצא לה לעבוד. כבר בשלב הקורס כל אותם מורים המליצו על ריסים אלו, החל מירין שחף, מיקי בוגנים, בועז שטיין וכלה בעדה לזורגן. אלא שעד כה לקהל הרחב לא הייתה גישה אליהם, לשימחתי היה לי חלק בשינוי המציאות הזו וכעת ניתן להשיג אותם מבלי לצאת מהבית
היישר מחנות האינטרנט proshop.co.il , למי מכן שמחפשת רק לשדרג את האיפור שלה והמראה שלה אלו הריסים המומלצים ביותר. מחיר 42 ש"ח, שימו לב כי באתר הנחה מיוחדת לאנשי מקצוע ולחברי מועדון, ההרשמה לאתר בחינם.

אתם בטח תוהים מה ההבדל בין הריסים האלו לריסים שניתן למצוא בחנויות הזולות יותר, שם ניתן למצוא סט ריסים בשקלים בודדים וחשוב לי לציין כי ההבדל משמעותי ולצערי אתם תבינו אותו רק בערב החג עצמו בו הריסים יציקו, יפריעו, יגרדו, יפלו ופשוט יצליחו להוציא אותכם מדעתכם ועל כן יהרסו לכם את כל ההנאה מהחג. הריסים הזולים – רובם מיובאים מסין עשויים פלסטיק ועל כן הם כבדים ולא נוחים להדבקה וזה במידה והצלחתם להדביק אותם.
הריסים שציינתי לעיל הם ריסים קלים, נוחים העשויים מחומרים רכים ולמעשה פרט למחמאות שתקבלו לאורך כל הערב לא תרגישו בנוכחותם, יתרון נוסף, ניתן להשתמש בהם יותר מפעם אחת !!!

גם בתחום צבעי הגוף היה שיפור בשנה האחרונה. וכעת תוכלו למצוא צבעים איכותיים בעלי אישור משרד הבריאות בחברת WOW COSMETICS במחיר של 25 שקלים לצבע.

צבעים נוספים ניתן למצוא גם בחברות המקצועיות, קחו בחשבון שהמחירים שם יותר יקרים משמעותית. צבעי הגוף נוזליים של חברת OFRA עולים 81 לצבע, במונקו וקריולן המחיר זהה פחות אותו יותר אבל סך הכל כולם טובים ועם כולם ניתן להגיע לתוצאות יפות.

לאלו מבינכן שרוצות פשוט להתאפר קצת אחרת הנה מס' דוגמאות לאיפורים שעשיתי שיש בהם מעין קריצה ועל כן יכולים להתאים לפורים.

וגם מילת אזהרה !!  בתקופת פורים קמים להם כל מיני משווקים שהבריאות שלנו לא ממש חשובה להם ומשווקים לנו טושים ומגוון מוצרים לציור על הגוף שהם רעילים ואינם מיועדים לשימוש זה. הקפידו לקרוא את הכתוב על האריזה, רכשו ציוד לציור פנים וגוף אך ורק בחנויות מקצועיות ושמרו על בריאותכם. לא מאמינים ? תופתעו לקרוא את הפוסט על טושים מסוג פוסטרמן אשר משווקים כצבעי גוף.

חג פורים שמח EVERYONE

3 מחשבות על “מתכוננים לפורים

  1. שונאת את החג הזה. שונאת להתחפש.
    אני בדר"כ לא מתחפשת ואם כן זה מינימלי ולא מושקע.
    אני תמיד משקיעה באיפור, אולי בפורים קצת יותר אבל לא באופן חריג.
    ריסים מלאכותיים זה משהו שטרם התנסתי בו ויש לי הרגשה שלא יבוא לי על המהומה..

    אהבתי

  2. כשהייתי קטנה פורים היה פרוייקט אצלנו בבית. ההורים שלי ניחנו שניהם ביצירתיות, ככה שכל תחפושת הייתה שונה ומיוחדת [ובחיים לא קנו לי תחפושת מוכנה, אלא הכנו את הכול].
    בגיל ההתבגרות דיי התרחקתי מהחג הזה, ובשנים האחרונות בכלל לא יצא לי להתחפש. אף פעם אין לי כוח לתכנן תחפושת ולהשקיע, ואני גם מרגישה קצת מגוחך לעשות את זה בגילי, אבל בסוף אני תמיד מצטערת על זה, כי זה חג כייפי 🙂

    אגב, הייתי מוכנה להתחפש כל יום רק בשביל הריסים המהממים של ארדל!

    אהבתי

להשאיר תגובה

