כל הטבע הזה ממש עושה טוב לעור שלי

בתור ילדה לאב פולני תמיד צחקתי על אבא שלי על כך שבכל פעם שהוא חוזר מהעבודה הוא קודם כל מברך את הגינה לשלום. עובר לו משיח הרוזמרין לשיח ההדס, מעץ לימונים אחד לשני ובודק כמה לימונים צמחו במהלך היום. אפשר לומר שהגינה של אבא הייתה הבת הלא חוקית שלו.
זו שנמצאת מחוץ לבית ואף אחד לא מדבר עליה, אבל בסתר אבא טיפח אותה והעניק לה אהבה רבה וזו החזירה לו מפירותיה במהלך כל השנים.

מהגינה של אבא

מעולם לא הבנתי את החיבה המוזרה לצמחים עד שפגשתי פולני אחר עם אהבה דומה. עדו מגל, מנכ"ל חברת LAVIDO הזכיר לי בהרבה מובנים את אבא שלי ואת ניחוחות הילדות שלי, עובר איתי על עשרות בקבוקי השמנים האתרים שבמרכז המבקרים של לבידו השוכן במושבה הציורית זכרון יעקב, מזכיר לי איך את ריח היסמין והגרניום.
כבר בתור ילדה ידעתי כי לצמחים מסויימים סגולות מרפא נהדרות, בתור ילדים אימי הייתה מורחת מעט שמן אקליפטוס על בית החזה שלנו כשהיינו חולים, כיום שמן עץ התה משמש אותנו לטיפול באלרגיות של העור. ועל כן לא הפתיע אותי לשמוע כי הטריגר שהביא את עדו להקים את חברת לבידו הייתה דווקא התעסקות עם ילדים. בשנת 2003 נולד אחיינו של עדו וכמו כל פעוט טיפוסי סבל אף הוא מתפרחת חיתולים. לאחר שנואשו הורי הפעוט החל עידו לרקוח במטבח אימו קרם המשלב שמנים טבעיים שהפיק מצמחי הגינה הפרטית שלו ובא לציון גואל.
אפשר לומר שהשמועה על הקרם הנפלא רצה בין הורים רבים ממש כמו אש בשדה קוצים או שדה קלנדולה אם תרצו :), הביקוש היה כה רב עד כי לא נותר לעדו ולבני משפחתו אלא להקים עסק משפחתי תחת השם LAVIDO.

בתור מי שסובלת מסבוריאה ומדברת על כך בלי סוף שמחתי לנסות מספר מוצרים המכילים שמן זרעי רימון הידוע כאנטי אוקסידנט (נוגד חמצון) מהטובים שיש, מי שזוכר/ת בפוסט הסבוריאה הגדול שלי המליצה לי הקוראת רותי יזהר על סירום הרימונים של לבידו אותו לא הכרתי וכעת אני יכולה להעיד בעצמי כי מדובר במוצר פלא של ממש.

אם להודות, התאהבתי בשני מוצרים המכילים שמן זרעי רימון.
הראשון פילינג רימונים.
קרם הפילינג עדין ומנקה את הלכלוך המצטבר על הפנים, מסייע בהתחדשות וחיזוק תאי העור. האמת שאני מהנשים ששונאות את תחושת הגרגירים על העור ונכון עד לרגע זה הטרם מצאתי מוצר פילינג שהיה לי נעים וטוב איתו והמוצר הזה בהחלט הפתיע לטובה !!
בתור מי שרגישה מאד לריחות ואף סובלת ממגרנות הריח נעם לי מאד, הגרגירים עדינים מספיק כדי לא לשרוט את העור ולאחר השימוש העור מרגיש נפלא, אחד הסודות של מוצר זה הוא העבודה שהוא מכיל גם מקליפת הרימון העוזרת בהבהרת עור הפנים.

מוצר נוסף שאהבתי היה קרם הלילה המכיל אף הוא שמן זרעי רימון. קרם הלילה בעל מרקם עשיר ונעים במיוחד. מעניק לחות עמוקה ומסייע לשיקום העור, מומלץ במיוחד לעור יבש ומבוגר או לעור כמו שלי שסובל מסבוריאה. בלבידו מציעים להשתמש בקרם גם כקרם יום בתקופות בהן העור מאוד יבש, בשילוב עם הסרום שרותי המליצה עליו.

את המוצרים של לבידו ניתן למצוא בכל הארץ בבתי טבע למינהם, במקום לעבוד קשה ולחפש דאגו בחברה ליצור רשימה מסודרת, לחצו כאן על מנת למצוא את מוצרי לבידו

אז לרגע בואו נעזוב את עניין הקוסמטיקה ונחזור שוב אל אבי, אותו אב אשר לימד אותי להעריך כל פיסת ירק במדינת ישראל, אותו אב אשר כבר בגיל 10 חודשים סחב אותי בתרמילו בטיול במדבר יהודה על מנת שאכיר את מדינת ישראל היפה  ונדבר על הערך המוסף שלבידו מציעה. לחברת לבידו שני מרכזי מבקרים, המרכזי והמומלץ שבינהם ממוקם בנהלל ומציע מגוון רחב של פעילויות חווייתיות כגון סדנא ליצור עצמי של מוצרי טיפוח קוסמטיים טבעיים, סדנא לשימוש נכון בשמנים אתריים וביקור בחנות המפעל בה מגוון מוצרי הטיפוח והבריאות של LAVIDO, בהם מוצרים ייחודיים לחנות, ושמנים אתרים וצמחיים מכל העולם.

לא יודעים איפה נמצאת נהלל ? זו בדיוק ההזדמנות לברר ולקחת את המשפחה לטיול.
שעות פעילות המרכז וחנות המפעל :
9.00-18.00 בימים ראשון עד חמישי. ימי שישי וערבי חג, פתוח עד13.00 שבת וחג החנות סגורה.
לתיאום: 04-6515132 פקס: 04-6515134

4 מחשבות על “כל הטבע הזה ממש עושה טוב לעור שלי

  1. איזו רשומה כייפית!
    הגינה של אבא שלך מהממת!
    האמת שאני מחפשת פילינג עדין טוב בזמן האחרון כך ש"נפלת" עלי בזמן. מעבר לזה, קראתי את הפוסט המשבח של מיכל על השמן גוף שלהם – מוצר יחסית חדש אצלי ואהוב במיוחד כך שהשבוע כבר הבטחתי לעצמי לעבור בעדן טבע מרקט ולבדוק מה יש ללבידו להציע 🙂
    ועוד יותר כיף שזו חברה כחול-לבן אמיתי

    אהבתי

להשאיר תגובה

