מגשימה עוד חלום במשיכת מכחול

לעיתים נדירות אתה נתקל במוצר שהוא כל כך נכון ומדוייק שאתה לא מבין איך לא גילו אותו קודם.
לפני כחודש נסעתי לחיפה שבעבר התגוררתי בה על מנת לפגוש קולגה שאני מעריכה מאד.
המאפרת ומנהלת סטודיו האיפור, סיגל תדמור.
איני יודעת עד כמה אתם מכירים אותה אך בתחילת דרכי לפני כ 7 שנים, המאפר בועז שטיין הכיר בנינו ומאז השאר היסטוריה.
סיגל תדמור, בשקט בשקט הפכה להיות אחת מהמאפרות המובילות בארץ. נטולת אגו לחלוטין ומלאת אהבה לתחום האיפור.
כבר אז ידענו שיש בנינו קליק.
אני זוכרת איך ישבה מולי והביטה בתיק העבודות שלי ובשניה וחצי אמרה לי "אפקטים מיוחדים האא ? "
אני חייכתי, היה ברור לי שהיא עלתה עליי. אפקטים מיוחדים הם האהבה האמיתית שלי אם כי עם השנים למדתי לאהוב את תחום הביוטי ואף נראה לי שפיתחתי סגנון משלי אך בזמנו ניסיתי להסתיר את האהבה הגדולה לאפקטים ולו בגלל שזה תחום, איך לומר קצת פחות פופלרי.
אז כן. סיגל קלטה אותי בשניה וזיהתה את אותו ניצוץ בעיניים שהיא מכירה מעצמה, מאז רק עודדה אותי ופירגנה לי בכל הזדמנות ואני שמחה לומר שכיום יש לי הזדמנות לפרגן לה בחזרה.
אז נחזור למפגש הפסגה שהיה אמור לקחת כשעה והתפרש על כ 6 שעות מרתקות של שיחה על איפור – רק תנו לנו הזדמנות לקשקש 🙂
סיגל כבר שנים מטיילת בכל העולם ומדריכה בתערוכות איפור גדולות, לא מזמן הייתה ביפן וחיפשה כלי עבודה חדשניים וטובים והחליטה להשיק קו מברשות שבאופן יוצא דופן עונה על כל צרכיו של מאפר.

אני חושבת שזה ההבדל בין סתם מברשות למברשות שמאפר מפתח מתוך הבנת השטח והעבודה.
אם הייתי צריכה לתאר אותן בהשוואה למברשות אחרות הייתי אומרת שהן לוקחות בריצה קלה את סיגמה ואת מאק בלי למצמץ. כשראיתי את המברשות ידעתי שני דברים.

1. אני רוצה אותן !!!
2. אני רוצה שתהיינה נגישות לכולם !!!

בקו המברשות של סיגל מספר כוכבים שתיק המברשות שלי פשוט לא יחשב שלם בלעדיהן.
הראשונה, מברשת מייקאפ נדירה באיכות שלה וביכולת שלה לנצל אפילו את הטיפה הכי קטנה של מייקאפ למקסימום.
גם המאפרת לבנת סדן מסכימה איתי בעניין הזה וניתן לראות זאת בפוסט המאד משבח שכתבה על המברשת המייקאפ של סיגל.
המברשת צפופה מאד ועל כן כל טיפת מייקאפ מנוצלת, היא רכה מאד ועל כן אינה שורטת את העור ומעניקה מרקם נפלא וטבעי.
הצלחתי בעזרתה לנצל טיפה אחרונה של מייקאפ שנשארה לי לכל הפנים מה שבחיים לא היה קורה עם ספוגית או מברשת מייקאפ אחרת.
זוהי לחלוטין מברשת מהפכנית בעיני. עוד פוסט מפרגן ניתן למצוא אצל המאפרת תמי מרגלית

מברשת נוספת שהיא בגדר פלא בעיני היא מברשת מס' 13. מברשת שצורתה כה מיוחדת שהיא מקלה על כל עבודת איפור עיניים. היא מתאימה לכל קו קפל של כל עין ולא משנה מה הגודל שלה. ניתן בעזרתה לטשטש כל צללית, ליצור איפור לבנוני בקלות ( זויות חיצוניות מוגזמות בדיוק רב ), תיקון עיניים בעלות עפעף נמוך, הנחת הארות ממוקדות בקלות ועוד. זו מברשת חובה, ואני לא מאלו שמכריזות כאלו דברים, מי שמכיר אותי יודע 🙂

אז כן, המברשת הזו היא לחלוטין הפתעה ואני רק יודעת שאם יקחו לי אותה מתיק האיפור בהחלט ארגיש בחסרונה משהו שלא הרגשתי מעולם בקשר למברשות בתיק האיפור שלי.

מברשת נוספת שהתגלתה להיות כוכבת לא קטנה היא מברשת מס' 9. מבחינתי היא מברשת הנחה מהטובות שאי פעם נתקלתי בהן, היא הצליחה לגרום לי לעבוד עם כל אותן צלליות חלשות פיגמנט שהתיאשתי מהן,
משהו בסיב השערה שלה תופס את הצבע טוב יותר ופתאום במקום לזרוק או להעביר הלאה את הצלליות אני מצליחה להוציא את המיטב מהן. היא מספיק רחבה על מנת לבצע איתה הצללות של האף והארות על עצם הלחי, ומספיק צרה על מנת להיות נהדרת להנחת צללית על כל העפעף, הנחת נקודות אור מתחת לעצם הגבה ועד שפע של שימושים.

אז כן הגשמתי חלום אחד והמברשות של סיגל מככבות בתיק האיפור שלי אבל אתן מכירות אותי, יש לי חלום נוסף ואני רוצה שהן תהיינה נגישות לכולן ועל כן אני שמחה לעדכן כי קו המברשות הזה הגיע אל פרושופ.

אם המברשות האלו מספיק טובות לתיק האיפור האישי והמקצועי שלי, הן טובות גם לכן ואין שום סיבה שלא תוכלו להינות מהן כפי שאני נהנית. סוף סוף גם מי שלא גרה בחיפה או למדה אצל סיגל תוכל להינות מהן ואפילו לא תצטרך לצאת מהבית בשביל זה 🙂
אז הנה, עוד חלום שאני מגשימה והרבה בזכותכם, הקוראים והקוראות שלי שכל הזמן מאתגרים אותי לחפש את הבשורה הבאה, מאתגרים אותי לחפש אלטרנטיבות ראויות פה בארץ ומחזקים אותי באופן יומיומי על העשייה שלי. אני אסירת תודה לכם ומתחייבת להמשיך במסע שלי כל עוד יתמזל מזלי ואוכל.

6 מחשבות על “מגשימה עוד חלום במשיכת מכחול

  1. רע לי מאוד הפוסט הזה! 😉

    על מברשת המייקאפ כבר קראתי בעבר והתלהבתי ממנה מאוד [בגלל המחיר הגבוה החלטתי שאני לא רוצה כרגע להשקיע] אבל עשית לי חשק רציני למברשת מס' 9. אני מחפשת מברשת שתהיה מסוגלת להפיק את המקסימום מהפיגמנט, עם הבעיה המוזרה שלי שצלליות לא נתפסות עלי בצורה מספיק רוויה :/

    אהבתי

  2. מניסיון שלי יש לי את כל המברשות ומברשת המייקאפ אין מילים לתאר את הנוחות משך הזמן הקצר ויכולת חדירת המייקאפ לעור ולהשאיר שם ובכך שלא נתפחת ומתפזרת מברשת גאונית כדאי…..

    אהבתי

כתיבת תגובה

