ירוק זה לא רק בצבא !!

בכל קיץ אני מגלה כי אני נמשכת לצבע ספציפי, פתאום פלטת צבעי האיפור והבגדים שלי משתנה, פתאום מככבים אצלי אביזרים בצבע מסויים. בשנים קודמות כיכבו אצלי הצהוב והכתום ואילו הקיץ אני מגלה שאני נמשכת למעין ירוק לימוני. האמת שלא היה לי ממש מושג מה הסיבה לשינוי וברגע שהחלטתי לכתוב את הפוסט הזה התחלתי לחפש מידע אחר המשמעות הסימלית של הצבע הירוק ואז הכל התבהר.

"ירוק הוא הצבע של הטבע. הוא מעודד ריפוי, צמיחה והתפתחות. יש לו השפעה מרגיעה על מערכת העצבים
זהו צבע מאזן שנמצא במרכז טבלת הצבעים, והוא משרה תחושת רעננות, שלווה והרמוניה ואף מאזן את הרגשות: הוא מגביר את האספקט הרגשי אצל אנשים הפוחדים לתת את עצמם שמא ייפגעו, אך הוא גם מאזן אנשים עם נטייה חזקה להזדהות רגשית, כיוון שהוא מאפשר להיות מעורב בלי להיסחף לרגשנות יתרה.

הוא מחזק את התקווה, את תחושת האמון באחרים ואת הנתינה המאוזנת.
הירוק משפיע לטובה על הלב והוא טוב לבעיות שנובעות ממתח נפשי, כגון, כאבי ראש, יתר לחץ דם."

כמו שרבים מכם יודעים השנה האחרונה הייתה מלאת לחצים, התרגשויות ושינויים ועושה רושם שאני מחפשת את האיזון גם במראה שלי.
שיערי האדום נצבע השנה לשחור, הכתומים לאט לאט נזנחו לטובת הירוקים, הכל התעדן לקראת הצמיחה וההתפתחות האישית והמקצועית שלי, כאילו קיבל צורה עגולה וגוונים ירוקים של הטבע.

מסתבר שאיני היחידה שפתאום כמהה לאותה רעננות שכן פתאום שמתי לב כי בתצוגות האביב 2012 של מיטב המעצבים פתאום מככב פריט יחודי בירוק לימוני משגע.

הנה כך, המעצב אלכסנר וונג יצר מראה ספורטיבי ורענן שכולו ירוק בתצוגת סתיו 2012

מותג הנעליים zoraida הציג את הפלא הזה שהייתי יותר משמחה לקבל במתנה 🙂

גם בארון הפרטי שלי מצאתי לא מעט פריטים בגוון הזה.

משמאל למעלה צמיד שנקנה ב 10 שקלים בדוכן שגיליתי במקרה בתחנת רכבת מרכז.
מלמטה, שרשרת עיגולים שנקנתה לפני כשנתיים ב TOP 10 ובצידי התמונה מגוון לקים ירוקים וקייציים להפליא. מבין כולם אני הכי אוהבת את ירוק המנטה של טופ ביוטי (הלק השמאלי ביותר בתמונה), מותג זול שהגיע אליי במקרה אחרי שאבא שלי רצה להוכיח שגם הוא מגניב ומבין כמה דברים וקנה איזה 6 בקבוקים לביתו הקטנה (כן, כן.. אני תמיד אהיה הקטנה. זה שאני בת 30 לא משנה דבר). הפורמולה מפתיעה באיכותה, שתי שכבות מספיקות כדי להגיע לגוון אחיד ויפה והדבר נכון גם לגבי שאר הגוונים שקיבלתי.
ונעבור לחלק הקצת יותר מרגש.
צללית ירוקה בשם קיווי של פרושופ, לימונית להפליא ומלאת פיגמנט, צילמתי את הפאן שלה בסמוך לצללית נוספת שמיד אתיחס אליה גם כן. סך הכל אחת האהובות עליי שכן היא נועזת ומלאת פיגמנט. ירוק לימוני קלאסי על אף שמה שכן השם "למון גרין" כבר היה תפוס על ידי צללית אחרת של פרושופ בגזרת צלליות האבקה.

צללית נוספת שתפסה אותי בהפתעה לקראת הקיץ הקרוב היא צללית אבקה מינרלית בשם MINT של "מינרז קוסמטיקס" ואם אתם תוהים מה הפתיע אותי מייד תבינו בעצמכם.

הצללית הזו למראית עין נראית הכי רגילה, אריזת הפטנט לדעתי לא הכי מוצלחת ואני אוהבת יותר את המסננת הקלאסית ( המלחיה) וזאת משום שברגע שהוצאתי כמות אבקה דרך הפתח התמלאתי באבקה בנסיון לסגור אותו. באשר לגוון,  מדובר בצללית ירקרקה במרקם מאט, כאשר מניחים אותה בטפיחות עדינות מתקבל גוון ירוק לימוני אלא שככל שמשפשים אותה מתקבל גוון ירוק בקבוק שונה לחלוטין. הביטו בתמונה הבאה:

מדובר בשני סווטשים שונים לגמרי של אותה צלליות בדיוק. מבחינתי ממתק נפלא ששווה רכישה ולו בגלל הקסם הקטן שבו. ישבתי במשך שעה ושיחקתי איתה וכך בעזרת צללית אחת ניתן ליצור איפור עיניים שלם, פשוט הניחו על העפעף את הצללית בטפיחות ובאזור קפל העין שפשו את הגוון מעט עם האצבע ותקלו שני גוונים בצללית אחת.

לסיכום, ירוק הוא לגמרי צבע העונה שלי, יש בו משהו מרגש ומפתיע שמתאים לי כרגע. ומה אתכם ? האם גם לכם יש כמיהה לגוון מסויים? מה הצבע שלכם לעונה הקרובה ?

5 מחשבות על “ירוק זה לא רק בצבא !!

  1. אני תמיד חולה על ירוק. אבל הקיץ הזה אני מרגישה משיכה לצהוב וכתום,שזה צבעים שבכלל אין לי. אז בשיטוטי בקניונים אני מחפשת פלטות לא יקרות שיהיה בהם את הצבעים האלה. בנתיים לא מצאתי. למרות שהם קורצים לי מהמון מדפים של צלליות שוות. ..אבל עונתי אין לי חשק לקנות יקר.

    אהבתי

  2. הנעליים לגמרי שוברות את הבריאות! אין דברים כאלה!!!
    אני חושבת שאני אחד האנשים הפחות רגועים שאני מכירה, אני לא מרגישה שאני שואפת לזה, ואני גם לא ידועה כחובבת גדולה של ירוקים, אבל נראה לי שגם אצלי יהיה שינוי לכיוון ירקרק בתקופה הקרובה 😉
    הצללית lemon green של פרושופ היא אחת הצלליות היותר מועדפות ומגניבות באוסף שלי. אני איכשהו מרגישה שאפשר לעשות איתה הכל (ואני רוצה לראות אחת שלא מסכימה איתי :P)
    הצללית של מינרז נראית שוס!!! יש להם שם מיוחד לפלא הזה? (אולי אפילו סידרה של כאלה ;))
    קשה לי לומר מה "ה"צבע שלי. באיפור אני צבעונית לחלוטין, בלבוש בדר"כ פחות. יותר כהים ושחורים וחולצות צבעוניות (כל מה שקייצי ויש עליו מיקי מאוס נמצא אצלי בארון.. אבל השנה אני מנסה למתן את הילדותיות שבי אז נראה מה אצליח בכל זאת ללבוש חחח)

    אהבתי

    • וואי הנעליים…. האמת שהשבוע נשברתי ורכשתי זוג נעליים שריירתי עליו איזה שבועיים.
      אני מסכימה איתך לגבי ה lemon green היא אחת הראשונות שדאגתי לשים בתיק איפור שלי כשהתחלנו את פרושופ. הצלית של מינרז, האמת שאני לא בטוחה שהם שמו לב לזה בכלל אבל בזמנו הייתה לי צללית דומה של בועז שטיין רק בורוד. כזו שככל שאת משפשפת אותה נהיית כהה יותר. זה סדרה מיוחד או משהו כזה, פעם קראתי שיש מינרלים שמהחום הגוון משתנה והשפשוף גורם לזה. שוב אני לא סגורה על זה ומה גורם לתופעה אבל היא משעשעת. לצללית אגב קוראים mint , ציינתי גם בפוסט 🙂

      אהבתי

  3. אני אפתח בצווחה מתלהבת מהפטנט של הצללית של מינרז 🙂 איזה רעיון מגניב!

    באופן כללי אני פחות מתחברת ללבוש ואקססוריז בגווני ירוק, גם לקים ירוקים אני בד"כ לא אוהבת. אבל איפור ירוק אני אוהבת מאוד, אני חושבת שזה צבע שמחמיא לי ואפשר לשחק איתו מאוד- לשלב עם זהב, לשלב עם כחולים וטורקיזים.

    אהבתי

כתיבת תגובה