טופ שופינג – פינה בלוגית חדשה

אחד ההרגלים שהחלטתי לאמץ בשנה האחרונה הוא להקפיד לפרגן לפחות פעם ביום למישהו.
אם אתם חברים שלי בפייסבוק בטוח שנתקלתם בפינת הפרגון היומית שלי, לפעמים מופיע שם קישור לאתר של איש מקצוע טוב בתחומו או לקולגה שמגיע לה. לפעמים סתם ציטוט מספר שאני אוהבת. אין זה באמת משנה.
אני לא עושה זאת עבורם אם כי עבורי, הפינה הזו מאלצת אותי בכל יום לחשוב על משהו או מישהו אחד שטוב בחיים שלי. בעקבות לא מעט תגובות על הפינה ומסרים פרטיים הוקם בפייסבוק גם אלבום רכישות מגניבות שבו אני מציגה דברים שאינם קשורים לעולם האיפור אך שווים מילה טובה.
לאחרונה פנו אלי לא מעט אנשים ושאלו מדוע דברים אלו אינם מרוכזים כאן בבלוג ואני חושבת שעד כה הסיבה הייתה שלא רציתי להתפזר, הבלוג מאד ממוקד איפור וטיפוח אך עם הזמן אני מגלה שגם הדברים האחרים שאני אוהבת קשורים לעולם האפנה בכלל והרי שבסופו של דבר הם גם קשורים לאיפור ועל כן זהו ניסיון לראות אם יש מקום לפינה שכזו.

אז מה יהיה בפינה ?
מוצרים אך ורק מתחום האופנה: תיקים, נעליים, צעיפים, תכשיטים וכדומה. לא תמצאו פה המלצות על מסעדות או סרטים. בפינה יוצגו אך ורק דברים שאני ממש אוהבת !! מוצר שאני לא אוהבת לא יכנס לפה בשום פנים ואופן !! בין אם קיבלתי אותו במתנה או לא.

אתם מוזמנים להגיב, להביע דעה, אם הפינה מוצאת חן בעינכם ותרצו לראות ולשמוע עוד… רק תגידו 🙂 ואם לא אז גם 😉

אז בשביל הפינה הראשונה אני רוצה לפרגן למעצבת תכשיטים צעירה שיצירותיה פשוט גרמו לי להתאהב בחומר הכי פשוט בעולם ולגלות כי אינו פשוט כלל.
OKSANA PASH (שם המשפחה, קוצר למטרות עיסקיות ואני דווקא אוהבת ) יוצרת שרשראות ועגילים מחלקי פלסטיק מרהיבים ויוצרת יצירות אמנות יחודיות. אף יצירה אינה דומה לשניה כך שאת יודעת שאת התכשיט שלך אין לאף אחת אחרת.

את הפנינה הזו (השרשרת שבתמונה מעל) שנוצרה על ידי אוקסנה  ידעתי שאני רוצה בשניה שראיתי אותה על קיר הפייסבוק שלה. לא יכולתי לסרב לה. באשר לשירות, אוקסנה אדיבה ביותר, נעימה ואפילו דאגה להאריך את השרשרת עבורי ליתר בטחון על מנת שאוכל להינות ממנה. אגב השרשרת שוקלת גרמים וכמעט לא מורגשת על הצוואר. לא יודעת מה איתכם אבל אני מאוהבת.

מחשבה אחת על “טופ שופינג – פינה בלוגית חדשה

  1. אחלה רעיון לחיים ואחלה רעיון לפינה לבלוג 🙂
    אני לא ממש מתחברת לשרשראות שכאלה אבל אין ספק שזה הסגנון שלך 🙂
    גם כל הכבוד לאוקסנה על הכשרון, ראיתי עוד עבודות שלה בפייסבוק ואין ספק שהיא כשרונית!

    אהבתי

כתיבת תגובה

