טופ שופינג – שחור לבן וזהב

השעונים שבתמונה אינם חדשים ויש לי אותם מספר שנים אבל בתור מי ששונאת את ההרגשה של שעון על היד אני בכל פעם מגלה עד כמה אני אוהבת את שני אלו. שניהם מקורם בחברה הנקראת שעוני עדי ובזמן שכל העולם מתלהב משעוני הסקין של סווטש שעולים הון, שעוני עדי הם תחליף שפוי לשעון דק, יפה ולא פחות איכותי. את השעון משמאל עשוי הקריסטל הצלחתי לרסק כבר פעם אחת כשבטעות הפלתי אותו על הריצפה, שעוני עדי העניקו לי שירות אדיב ונפלא ותיקנו אותו בעלות סבירה. שני השעונים כמעט לא מורגשים על היד, הם אפנתיים, אלגנטיים וחסרי משקל. מבחינתי הם תכשיט ולגמרי היו שווים כל אגורה ואם זה לא מספיק מדובר בתוצרת כחול לבן אז בכלל…

הדבר הבא שאני סופר אוהבת הוא זוג נעליים שנרכש לפני כשנתיים ב ALDO המזכיר את נעלי האוקספורד הקלאסיות. כל חיי הלכתי עם נעליים שטוחות ומידי פעם, לעיתים נדירות אני מצליחה למצוא זוג נעליים נוח ברמות מטורפות שהוא על העקבים. משהו בשילוב השחור עם הלבן נותן להן קריצה והן מבחינתי שיק טהור ויחד עם זאת מתאימות לכל סגנון לבוש – שמלה שחורה, ג'ינס או חצאית אדומה. אין זה באמת משנה.

לצערי נעלי אלדו יקרות ועל כן איני ממהרת לקנות אצלם, אבל זו רכישה שעלתה לי אם אני זוכרת נכון בסביבות ה 600 שקל והייתה שווה כל שקל. נוחות, יפות ואיכותיות.

גם לכם יש נעליים אהובות מיוחד? כאלה שהן פרשנות לנעל קלאסית ומפורסמת ? שתפו אותי 🙂

מחשבה אחת על “טופ שופינג – שחור לבן וזהב

  1. לי מאוד קשה עם שעונים. תקופה ארוכה הלכתי בלעדיהם, עכשיו חזרתי, יש לי שעון סופר קל וקטן של סווטץ מגומי כזה. אני מרוצה ממנו בגלל שהוא בקושי מורגש.

    לגבי נעליים, אני מתה על אלדו, אבל היום אני מוכנה להודות אפילו בקול רם – רוב הנעליים שלהם, בכלל לא נוחות.. ואני לא חושבת ששוות מחיר מלא.. אם שאלת את עצמך מה יש לנתניה להציע אז התשובה ברורה מאליה – אלדו עודפים! 🙂

    אהבתי

כתיבת תגובה

