כמו קרן אור

כמאפרת אני משתדלת להיות מעודכנת כל הזמן, עוקבת אחרי טרנדים חדשים, מוצרים חדשים, חידושים טכנולוגים ועוד, ועל כן הייתי מאד מסוקרנת באשר להשקת קולקציית LUMI MAGIQUE החדשה של מותג האיפור והטיפוח "לוריאל" אשר מבטיחה "מראה קורן לעור הפנים ומעצימה את הזוהר הטבעי שבו"

לשמחתי לוריאל הפנימו משהו שרוב המאפרים בישראל והחברות השונות טרם הפנימו.
כיום כאשר טכנולוגיות הצילום השתנו והתקדמו, אקלים כדור הארץ הופך לקיצוני משנה לשנה קיים צורך ממשי ואמיתי במוצרי איפור קלים יותר. תם עידן הפודרה ומראה המייקאפ המאט והדחוס.
כבר שנים שאני נמנעת משימוש במייקאפים אשר דורשים פידור בדיוק מהסיבות האלו.

והנה לוריאל וקולקציית LUMI MAGIQUE מזכירה לנו שהברק של עורנו מעיד על חיוניות ולווא דווקא על משהו שאינו תקין. אל תבינו לא נכון, לא מדובר על מראה מזיע אם כי חיוני, ברק עדין המעיד כי אנו אנשים חיים ולא בובות פלסטיק עשויות ואני מברכת על השינוי בתפיסה.

חידוש נוסף בתפיסה הכוללת של לוריאל הוא ההפנמה וההבנה כי הגיע הזמן לעשות סוף לאותה הפרדה בין מוצרי קוסמטיקה למוצרי איפור כשתי מחלקות שונות ולהתיחס לשתי הקטגוריות כמקשה אחת.

ועל כן סדרת LUMI MAGIQUE כוללת מוצרי קוסמטיקה ואיפור המשלימים אלה את אלה כפי שאמור להיות.
בסדרה 3 מוצרי איפור: מייקאפ נוזלי, היילטר ופריימר בשילוב שני מוצרי טיפוח: קרם לחות וסופר סרום תחת הכותרת "YOUTH CODE LUMIERE"

על פי לוריאל, סדרת האור לומי מג'יק, מבוססת על גישה אופטית לעור: האלכימיה בין "תמצית האור" Andersen Liquid)) היוצרת משטח מראות הבנוי מפלטות מחזירות אור, לבין מרכיבי לחות איכותיים, משיבה את זוהר הנעורים לעור. פעולת ההחדרה והפיזור של האור על העור, פועלת כמו מראה דו-כיוונית המשקפת את התאורה בכל זווית ומעצימה את הזוהר הטבעי של עור הפנים.

מייקאפ לומי מג'יק מגיע ב 7 גוונים בבקבוק עם משאבה, האריזה נוחה לשימוש, מרקם המייקאפ עדין, אכן מתקבל מראה עדין ומבריק באופן מחמיא כפי שהבטיחו בלוריאל, באשר לעמידות הוא החזיק שעות ספורות בתנאים רגילים (טמפרטורת חדר) ללא פידור. בניסיון לשמור על עמידותו לאורך זמן ערכתי טסט עם פודרה והוא אכן החזיק מעמד יותר שעות אך אפקט החזרת האור שלו מעט נפגע. יחד עם זאת זהו מייקאפ קליל ונפלא. בלוריאל ייעדו את המייקאפ לנשים בגיל 25 ומעלה ואני דווקא חושבת שהוא עדיף לצעירות החל מגיל ההתבגרות ועד תחילת שנות ה 40
תכולה: 30 מ"ל
מחיר: מחיר היכרות של 84.99 ₪ במהלך חודשי מאי 2012, מחיר מומלץ לצרכן:  169.99₪

הייליטר לומי מג'יק מגיע בשלושה גוונים באריזת טוש.
"עט האור" של לוריאל הוא התשובה ל"טוש אקלה" המפורסם בעלות שפוייה. על פי לוריאל טוש לומי מג'יק מעניק מגע של אור לעור פנים הופך לזוהר, קורן ושטוף אור. עט ההיילייטר מאיר את האזורים המוצללים, מבהיר כהויות ומאיר את הפנים.
מבחינתי מבין שלושת הגוונים מס' 3 הוא הנכון והטוב מכולם, גוון כתום סלמון מתקן כמעט כל פיגמנטציה אפשרית ואני אישית חושבת שהוא מצרך חובה בכל תיק איפור מקצועי.

מרקם החומר נעים ועושה רושם שמאחורי בחירת הגוונים נעשתה מחשבה מרובה והיכרות עם עולם האיפור המקצועי.
מחיר היכרות של 54.99 ₪ במהלך חודש מאי 2012. מחיר מומלץ לצרכן: 94.99 ₪ .

פריימר לומי מג'יק
על פי לוריאל הפריימר אידיאלי כשלב ראשון לתהליך האיפור, על מנת להעניק גימור מושלם למייק אפ שיונח אחריו נטען כי נוסחת הפריימר "לומי מג'יק פיור לייט" רכה כמשי, קלה ורעננה, ממקסמת את עוצמת האור בעור, ומעניקה 8 שעות של לחות ונינוחות. יסלחו לי אלוהי המייקאפ והפודרה אבל דווקא את הפריימר שעניין אותי יותר מהכל לא אהבתי. בעיניי המרקם שמנוני ולא נעים, הברק המופק מן המוצר מוגזם לטעמי ואפילו האריזה היפה והנחשקת לא הצליחה לעודד אותי באשר לאכזבה ממנו. ייתכן שמישהי אחרת תאהב אותו אבל לתיק האיפור שלי הוא לא יכנס.
תכולה: 20מ"ל
מחיר מומלץ לצרכן 149.99 ₪, יימכר במחיר היכרות של 79.99 במהלך חודש מאי 2012.

אך לא הכל אבוד…
סופר סרום Youth Code Lumiere על פי לוריאל מועשר בחומצה היאלורונית אוגרת לחות, בנוסף לרכיבים החדשניים שבתשלובת לומי ג'ן ובטכנולוגית אנדרסן. הסופר סרום מרוכז ומכיל + 40% יותר ויטמין Cg בהשוואה לקרם!
ומציע פעולה מתקנת רבת עוצמה לכתמים כהים ולפגמים בעור. מרקמו קליל והוא ניחן בגוון פנינה מעודן המותיר את עור הפנים קורן, רך ומלא לחות. ניתן להשתמש בסופר סרום גם ללא תוספת של קרם לחות ובהתאם למצב העור ולתחושה האישית.

מבחינתי זהו המנצח הגדול של סדרת לומי מג'יק ולומייר, כתחליף לפריימר לומי מג'יק אימצתי את הסרום שכן הוא עונה על כל ההבטחות שלו. העור מרגיש ונראה מעולה לאחר שימוש אפילו ראשוני. המרקם נפלא, הוא נספג בקלות ואם לא הייתי סובלת מסבוריאה ומפחדת שהעור יתרגל אליו הייתי משתמשת בו כל יום ועל כן אני שומרת אותו כפריימר לאירועים מיוחדים.
תכולה:30 מ"ל
מחיר מומלץ לצרכן219.99 ₪, בחודש מאי 2012 הסרום יימכר במחיר השקה של- 99.99 ₪.

בסדרה גם קרם יום אך טרם זכיתי להתנסות בו ועל כן לא יופיע כאן, סך הכל אם הייתי צריכה לסכם את קולקציית המוצרים החדשה של לוריאל המילה הצלחה עולה בראשי. רואים כי ניכרת חשיבה מאחורי כל פיתוח וכי נעשה תחקיר באשר לצרכי האישה המודרנית.

לוריאל, פעם נוספת הצלחתם להפתיע אותי לטובה !!

15 מחשבות על “כמו קרן אור

  1. את כותבת נהדר והסקירה מצוינת. נראה לי שזו הפעם הראשונה שאני מגיבה פה אך כבר קראתי לא מעט פוסטים שלך ואני מאוד נהנית מהם. המייק אפ הזה נשמע הבטחה. אחרי שאסיים את "האוסף" שלי אולי אלך עליו. ניסיתי דוגמית של הסרום והוא נהדר בעיניי.

    אהבתי

    • הי לך, שמחה שאת עושה אאוטינג ונחשפת. תודה לך על המילים החמות, זה מאד משמח אותי לדעת שאני מצליחה לתת קצת מהידע והניסיון שלי. אחרי שתסיימי את האוסף שלך סביר להניח שיצאו עוד מייקאפים לשוק. כמו תמיד אני ממליצה לנסות קודם בפארם ולא למהר לקנות ולו בגלל שמה שמתאים לאחת לא תמיד מתאים לשניה.
      הסרום אכן נפלא ואני ממש שמחה שיש לי אותו 🙂 תרגישי חופשי תמיד להגיב כאן 🙂

      אהבתי

      • אין מצב שאני לא מנסה לפני שאני קונה…:) תמיד כשאני רוצה לקנות מייק אפ אני מגיעה עם קופסית לפארם בכדי לנסות אותו קודם מספר ימים לפני קניה אם בכלל 🙂 אפרופו הפוסט הקודם שלך על אוקסנה ותכשיטיה המיוחדים – יופי של פירגון ! ובהחלט היא ראויה לו על היצירות המקסימות שלה. מאחלת לך שבוע טוב ופורה 🙂

        אהבתי

    • הי אורלי, תודה רבה לך. באשר לשאלתך זה מאד תלוי בכהות שאותה את מנסה לשפר. אני שאני מאד בהירה מערבבת ממש מעט ממנו אל תוך המייקאפ שלי באזור שצריך. אמנם אין לי כהויות מאד גדולות אבל גם על לקוחות שבגוון שלי אני עושה את זה.
      המלצה פשוט לנסות בפארם, לא להתבייש !! פשוט לבקש לנסות.

      אהבתי

    • יקירה…..האמת שכן, המראה המאד עשוי כבר לא ממש עובד במיוחד לא בלחות הישראלית. בעניין ההייליטר המחיר פה לגמרי משחק תפקיד. אני מקווה שאנשים יאהבו אותו כמו שאני אהבתי אבל כרגיל… זה משתנה מאחת לשניה. נשיקות 🙂

      אהבתי

  2. אויי פוסט נהדר! קראתי גם את של אפרת ובכללי הסדרה הזו מאוד מושכת אותי. יש לי שני שאלות ברשותך =) האם יש גוון בהיר די במייק אפ? כלומר הגוון הכי בהיר הוא בהיר יחסית? פשוט אני די בהירה תמיד בגוון הכי בהיר. ולגבי הטוש-קונסילר-הארה. האם עקב זה שאני בהירה מאוד עדיף לקחת את הכי בהיר או גוון 2? אשמח לתשובה ונהניתי מאוד לקרוא =)

    אהבתי

    • אכן יש גוון בהיר בסדרה, אני לא זוכרת מספרים 😦 סורי אבל יש בהירים בעלי תת גוון שונה כלומר אחד שהוא יותר צהבהב ואחד שהוא יותר ורדרד, פשוט נסי בחנות. באשר לטוש ההייליטר זה נורא תלוי בגוון הכהות שאת מנסה לשפר. האמת פשוט תנסי בחנות, יש סך הכל שלושה גוונים אז לא נורא להתעסק עם זה קצת. אישית ואני מאד בהירה ( באף 150 בקולורסטי של רבלון ) ואני מערבבת טיפה מהגוון הכהה ביותר 03 שהוא כתום אל תוך המייקאפ שלי אבל זה דורש קצת ידע וניסיון.

      אהבתי

      • אוקיי תודה רבה. גם אני בקולורסטיי 150 והוא בול עליי. בכל מקרה אני אגש לסופר פארם ואבדוק. נ.ב אין לי כהויות להסתיר אבל כן הייתי רוצה לאחד את גוון העור באזור העיניים =)

        אהבתי

  3. קניתי את הפריימר (מארה"ב) ואני ממש אוהבת אותו! אני לא שמה הרבה ממנו והוא ממש נותן מראה יפה מאוד לעור שלי :). אני מתכננת לקנות גם את העט המאיר, נראה מעניין מאוד!

    אהבתי

    • הי שירי, שמחה לשמוע שאהבת אותו, כמו בכל דבר לכל אחת הטעם האישי שלה. אמנם אני לא התחברתי אל הפריימר אבל אין זה אומר שאחרות לא יאהבו 🙂
      ספרי לי בהמשך מה דעתך על ההיילייטר 🙂

      אהבתי

  4. מה זאת אומרת את נמנעת ממייקאפים שמצריכים פידור?
    לא נולד המייקאפ שאפשר לשים על העור שלי וגם יתקבע ולא ישאר דביק.
    הלוואי והיה אחד כזה, כן?
    אבל זה נראה לי אופטימי מידי לפחות לבעלות עור כמו שלי.. 😦

    עבורי, דווקא בקיץ, אני מחפשת מייקאפים "כבדים", זה לא שאני באמת רוצה מייקאפ כבד
    כמו שאני לא רוצה שהוא יזוז מילימטר ולא מעניין אותי אם יש 40 מעלות בחוץ עם 70% לחות.
    לאחרונה גיליתי ש"איבדתי את זה", אם שנה שעברה זה עבד, השנה זה לא עובד ואני מתחילה בניסויים שונים ומשונים לבודד את הבעיה
    יש מצב שגיליתי אותה אבל טרם הסתיים הניסוי 😉

    אהבתי

להשאיר תגובה

