שידרוגים בפינת האיפור שלי

 

תיק האיפור שלי ושידת האיפור שלי כל כך מלאים שכל פתרון אחסון או אביזר שיכול לשדרג אותם מתקבלים בברכה. לאחרונה צרפתי מס' פריטים שכעת אין לי מושג איך הסתדרתי בלעדיהם קודם לכן ועל כן הרגשתי שאני חייבת לשתף אותכם.

הפריט הראשון, פריט קטן ומפתיע. כזה שכשהגיע לידי חשבתי לעצמי "איך לא עשו את זה קודם"
במותג הבית של הסופרפארם LIFE השיקו לאחרונה מארז טישו ומגבונים לחים שהדרך היחידה להגדיר אותו היא גאוני.
במקום לסחוב 2 חבילות בתיק האיפור, או לתפוס מקום חשוב על השידה, המארז מחבר שתי פונקציות מתבקשות באריזה קלה, אלגנטית ופשוטה.
מחיר: 9.9 ש"ח תמורת 50 ממחטות נייר תלת שכבתיות + 20 מגבונים לחים. להשיג בסופרפארם.

 
הפריט השני ויש שיאמרו שאני משוחדת אבל באמת שעוד לא מצאתי מוצר שמשתווה לו בשוק כיום הוא נרתיק המברשות שיצרה המאפרת ענבר גור אריה. הצלחתי להכניס בו מעל ל 30 מברשות ובמקום שאלו יתפסו לי שטח ענק על שולחן העבודה שלי אני מקפידה לגלגל אותו לצורת כוס ולעבוד ישירות ממנו. יש נטייה לחשוב שהחומר השקוף ממנו הנרתיק עשוי, זול ולא איכותי. המציאות רחוקה מזה. הוא עמיד, מתנקה בקלות, חזק ואפילו שרד אצלי אינספור התעללויות במטרה לראות עד כמה הוא עמיד (ענבר תסלחי לי, אבל רק ככה יכולתי להיות בטוחה כי אני ממליצה על משהו באמת טוב, נראה לי שחוץ מלנסות לשרוף אותו עשיתי לו הכל)

רוצים גם אתם את הנרתיק,  לחצו על התמונה ותוכלו לרכוש אותו.

הפריט השלישי והאחרון, פריט מגוכח שאבא שלי מצא ממש במקרה באחד מביקוריו באופיס דיפו.
קופסאות אחסון שקופות בגדלים שונים שניתן להניח אחת על השניה באופן מודולרי ולאחסן בהן כל מה שבא לכם.
אצלי מאוחסנים בהם אודמים של מאק, צלליות אבקה, סמקים ועוד..
המחיר: בין 10-17 ש"ח לקופסא אם אני זוכרת נכון, להשיג באופיס דיפו.

אז אם גם לכם יש איזה מוצר חובה שכזה, כזה שעושה את החיים קלים יותר ואת שולחן העבודה פנוי יותר, ספרו לי עליו, אני אשמח לשמוע את כל הפרטים.

כתיבת תגובה

