זה רק אני או שחם פה ?

משנה לשנה מזג האויר הופך קיצוני יותר, בכל קיץ נדמה כי הקיץ הנוכחי קשה וחם יותר מקודמיו.
החום הגדול מאלץ אותנו לשנות את הרגלי הטיפוח שלנו.
פתאום קרם הלחות האהוב מרגיש כבד מידי והעור כמעט דוחה את נוכחותו.
סבון הפנים אינו עומד בעומס הלכלוך, שאריות האיפור והזיעה של כל היום.
פתאום כל שגרת הטיפוח שלי הפכה מרגע של פינוק וספא לרגע של מטרד.

בחיפוש אחר פתרונות לשינוי הקיצוני שוחחתי עם מיכל חלילי, המדריכה הראשית של ג'יג'י מעבדות קוסמטיקה שכן בשנה האחרונה התאהבתי במוצרי החברה שהוכיחו את עצמם במקרי סבוריאה קשים במיוחד.
אם אתם חושבים שלאחר הפגישה לא העברתי את כרטיס האשראי שלי, אתם טועים.
קיבלתי הוראה מפורשת מאימי לא לחזור הבייתה בלי המוצרים שהפכו להכרח המציאות בביתינו הקט.

משידת האיפור שלי

ונחזור אל הנושא העיקרי.
יש לנו נטייה לחשוב כי מוצרי הטיפוח שלנו מתאימים לנו לאורך כל השנה אך נדמה לעיתים שעורנו לא מסכים כל כך עם הסידור הזה.
השוני הזה, מסבירה מיכל נובע מהעובדה שבעונות השונות עורנו זקוק לדברים שונים.
במהלך הקיץ חשוב להשתמש במוצרים המגנים על עורנו מפני השמש בראש ובראשונה, כמו כן חשוב כי המוצרים ישמרו על משק מים מאוזן בעורנו כלומר, מוצרים אשר יכילו חומרי לחות – חומצה היאלרונית, חומצות אמינו, פפטידים קושרי לחות וכדומה. כמו כן ממליצה מיכל להשתמש במסיכות לחות שכן עורנו מתייבש בזמן השהות בים, בבריכות המכילות כלור ועוד.

אחת מסדרות המוצרים הטובות ביותר לתקופת הקיץ היא סדרת הריקוורי של GIGI, זו גם הסדרה שמלווה אותי בשנה האחרונה והתגלתה כנשק יעיל לסבוריאה ובעיות עור אחרות שאימי ואנוכי סובלות מהן.
על הסדרה כבר רשמתי בפוסט "העתיד הוא עכשיו"
בפוסט ההוא דיברתי על תרחיץ הפנים, קרם הלילה והסירום הנפלאים, מאז דאגתי גם לרכוש את קרם היום של הסדרה ואני חייבת לציין שיש פה ריבים עליו.
המרקם נעים והקרם נספג במהירות, בחודשים שאני משתמשת במוצרי הסדרה איני סובלת מהתפרצויות סבוריאה כלל וכלל. אלא שדווקא לקיץ הזה המליצה לי מיכל להשתמש בקרם עם מסנן קרינה מסדרת ויטמין E
קרם לחות SPF 17 לעור רגיל עד יבש
עשיר במרכיבי לחות ונוגדי חמצון. מכיל מרכיבים היוצרים שכבת הגנה על העור למניעת התנדפות הלחות הטבעית. עשיר בלחות המרככת ומגינה על העור, חומרי הרגעה למניעת רגישות וחומרים טבעיים המעלים את הרמת הלחות הטבעית בעור בשימוש לאורך זמן.
מכיל מסנני קרינה בדרגת SPF 17. ללא פארבנים והכי חשוב עבורי, נספג במהירות ומתאים לשימוש מתחת לאיפור.

גם את סבון הפנים שלי מסדרת ריקוורי החלפתי לעת עתה ולו בגלל שהרגשתי שאינו עומד כל כך בעומס, כעת מככב במקומו ג'ל ניקוי מקציף מסדרת אורגניקס של GIGI.
עכשיו נתחיל מזה שהאריזה שלו הורסת !!!!! וגורמת לי להרגיש כאילו אני בספא יוקרתי בכל שימוש
הג'ל מסיר לכלוך, איפור, שומן וערפיח הנספג בעור מבלי לייבש את העור ומותיר אותו רענן רח וזוהר. חסרון קטנטן מבחינתי הוא הריח אבל אני סתם רגישה לכל מיני צמחים, לבנדר לדוגמא יכול להרוג אותי והוא אחד הריחות האהובים בעולם אז אל תתיחסו אליי.

בנוסף שמחתי לשמוע כי:
99.1% – ממרכיבי ג'ל הניקוי המקציף מגיעים ממקור טבעי.
2.55% – ממרכיבי ג'ל הניקוי המקציף מגיעים מחקלאות אורגנית.
ואפילו האריזות עשויות חומרים ממוחזרים.
מה יכול להיות נפלא מזה ?!

מוצר נוסף שחדר אל תוך תיק האיפור שלי הוא קרם העיניים מסדרת EYE CARE. בגדול על פי החברה קרם העיניים INTENSIVE EYE CREAM עשיר במרכיבי לחות לטיפול בסימני הזדקנות סביב העיניים. מזין את העור בלחות מידית ומעלה את רמת הלחות הטבעית בעור למשך שעות ארוכות. מעודד התחדשות תאים אלסטיים לשמירה על מוצקות העור. מבהיר כהויות סביב העיניים ובשימוש קבוע מעניק גוון אחיד לעור העדין. הקרם אכן נספג במהירות, מעניק רכות וגמישות ומתאים לשימוש יומיומי קבוע, בוקר וערב.
להגיד לכם שהוא העלים כהויות קשה לי אבל אני כן יכולה להגיד לכם שסימני יובש כאלה ואחרים באזור העיניים מעלמו כלא היו. לא הייתי אומרת שהוא מוצר חובה אך הוא נחמד מאד ונותן לי הרגשה שאני מטפלת בעצמי ולא מזניחה.

תכולה: 30 מ"ל.

המוצר האחרון שאני רוצה לדבר עליו הוא קרם הלילה שלי מסדרת NEW AGE.
אמנם הוא קרם הזנה לעור יבש ומבוגר אך כמי שעובדת כל כך הרבה שעות ומתעללת בעור שלה לא מעט הרגשתי שדווקא עכשיו בקיץ אני זקוקה לקרם לילה עשיר יותר, הקרם עשיר בהורמונים ממקור צמחי (איזופלבונים מסויה) העוזרים לשקם ומזרזים את פעילות מערכת התיקון העצמית של העור המתרחשת במהלך הלילה. קומפלקס מתוחכם של מרכיבי לחות, ויטמינים וחומרי הזנה מסייעים לפעילות תקינה של העור, מחזקים אלסטיות ומונעים וסימני הזדקנות אחרים.
תכולה: 50 מ"ל.

לסיכום במהלך הקיץ הגנו על עורכם ובחורף טפלו בו. לאחר החום הגדול תוכלו להשתמש במוצרים המחדשים את העור, מבהירים פיגמנטיה ומתקני  טקסטורה אבל עד אז שימרו עליו מפני השמש, הלכלוך, עובדן הלחות וההתייבשות.

גם אתם החלפתם חלק ממצורי הטיפוח בגלל הקיץ החם ? ספרו לי והמליצו לי ולאחרים על הנבחרים שלכם, המלצות על מוצרים שיכולים להתאים לעור רגיש, בהיר וסבוראי יתקבלו בברכה 🙂

4 מחשבות על “זה רק אני או שחם פה ?

  1. אני בד"כ חייבת להחליף לפחות את קרם הפנים בין הקיץ לחורף, כי ההבדל אצלי קיצוני מאוד [מה גם שיש לי נטייה הזויה להזיע את רוב הקרמים, גם הכי קלילים שיש]

    ספציפית עדיין לא יצא לי להתנסות במוצרים של ג'יג'י, אלא רק לשמוע עליהם… אני מניחה שגם זה יקרה יום אחד 🙂

    אהבתי

  2. אין לי ניסיון עם מוצרים של ג'יג'י. לא יודעת ממש למה..
    העור שלי מעורב, בקיץ האחרון הוא מרגיש לי ממש "נוזל". תוך כמה שעות אני מרגישה שהיה נחמד לספוח שומנים (לא תמיד אני עושה את זה אבל אני מרגישה את זה על העור).
    מבחינת לחות כרגע יש לי 3 מוצרים שונים (והרביעי בדרך..) שהם קרם לחות קליל עם SPF גבוה. מצאתי אחד שהוא אולטימטיבי אבל מתקמצנת לרכוש אותו בשוטף (של שאנל..) ולכן הזמנתי את הרביעי.. השניים האחרים שיש לי בבית מצריכים פריימר בשביל שיעבדו.
    אבל ככה אני , צריכה לחות קלה ביותר והכי חשוב ה SPF הגבוה ושלא יהיה שומני מידי בשביל שיעבוד עם המייקאפ.
    כנראה שזה הרבה דרישות! חחחח
    בערב אני משתמשת רק בקרם לחות של לאוקסיטן שהוא לא "מאסט" מבחינתי, אבל מרגישה שאני כן צריכה להוסיף אותו כי הלחות שאני נותנת לעור בבוקר היא קלילה, ואני מסירה בצורה די "קשה" את האיפור מהפנים בערב ובבוקר אני גם נותנת ניקוי טוב-טוב כך שכדאי בכל זאת לתת איזושהי הגנה. כשהוא יגמר אצטרך לחשוב איזה קרם פנים אני רוצה לערב. אבל עד אז יהיה חורף אז אין לי מה לחשוב על זה עכשיו 🙂

    אהבתי

כתיבת תגובה

