מיומנה של כוססת – תמריצים פסטליים

התקופה האחרונה הייתה מעט עמוסה ועל כן הדבר ניכר על ציפורניי.
כן, לצערי כססתי אותן ללא הכרה אבל אז בביקור סתמי בסופר-פארם אימי ואני הבחנו בקערת פסטיק עגולה מלאה בבקבוקי לק צבעוניים מבית LIFE, מותג הבית של הסופר-פארם.
האמת שכבר בתור ילדה אני זוכרת כיצד שידת האיפור של אימי הייתה מפוצצת בבקבוקים הקטנים ואני שכל חיי כססתי ציפורניים תמיד התמלאתי קנאה שאני לא יכולה להינות ממוצר הפלא הזה.
היום כשאני כבר בת 30 לתקופות אני מצליחה להיגמל מהכסיסה הנוראית ועל כן מחפשת בכל פעם תמריץ קטן שיעודד אותי להפסיק לכסוס.

הפעם היו אלה שני בקבוקי לק פסטליים מטאליים שהזכירו לי את סוכריות עוגת יום ההולדת הכסופות וקרם העוגה בגוון הלילך.

משהו במרקם הסמיך, טקסטורת המברשת העדינה שנשארת לאחר המריחה.
הברק העדין. כאילו טבלתי אצבע בקערת הקרם לטעימה.
אני יודעת שזה ישמע מוזר אך שני בקבוקי הלק האלו החזירו אותי לילדותי.

הדעות ברשת חלוקות, יש מי שפחות אהבו את קולקציית הפסטליים של LIFE בדיוק בגלל כל אותם מאפיינים שאני כן אהבתי, מה שמזכיר לי ולמעשה לכולנו כי הלב לפעמים מתאהב ללא כל הגיון במשהו שאולי אינו מושלם אך מושלם עבורנו.

בקולקצייה 4 גוונים, מתוכם רכשתי שלושה ואחד כבר הספיק לעבור דירה היישר לשידת האיפור של אימי עד שאגמל שוב מהכסיסה שלי.

את הגוון הורוד שאימי אימצה תוכלו לראות בתמונה הבאה באדיבותה של אוקסנה, כרגע תוכלו למצוא בבלוג שלה הגרלה על בושם אז נצלו את ההזדמנו והיכנסו אליו "ksyustyle"


את גווני הלילך והתכלת המטאליים תוכלו לראות כאן, מראש מתנצלת על איכות התמונה, תמונה היח"צ שלמעלה מצליחה להעביר את הגוונים כמעט באופן מדוייק.

ואם אנחנו כבר בעניין הסופר-פארם, אני שמחה לבשר כי זוכת הגרלת משקפי השמש מפוסט "טופ שופינג ומתנה" העבירה לי תמונה של המשקפיים שבחרה ולדעתי היא נראית בהם נפלא. תתחדשי יקירה.

אהבתם את המשקפיים ? תנו קפיצה לסופר-פארם אך לא לפני שתקראו את הטיפים לבחירת משקפי שמש באתר הבית שלהם.

4 מחשבות על “מיומנה של כוססת – תמריצים פסטליים

  1. באופן אישי אני פחות מתחברת לגימורים המטאליים, והסדרה הזו ממש לא עשתה לי את זה. הסגול-לילך עוד חביב, על השאר יש לי רק דברים מבאסים להגיד 😉

    אבל זה מוכיח שוב שטעם זה עניין לגמרי אישי, ומה שיפה בעולם הזה שיש מגוון עצום וכל אחת יכולה למצוא בו את מה שהיא אוהבת 🙂

    אהבתי

    • זה בהחלט אינדיווידואלי. אוקסנה רשמה שהיא ממש לא התחברה אליהם ואני הייתי מאד מופתעת כי גם אני וגם אמא שלי אהבנו אותם מאד. אין מה לעשות הרקע והעבר שלנו מכתיבים את הטעם האישי שלנו והוא משתנה מאחת לשניה. את יודעת מה היופי הכי גדול פה ?

      האופציה להחלפות בין חברות 🙂

      אהבתי

  2. בדר"כ לא מתחברת ללקים בגימור מטאליים. צריך לק בגוון שאני מאוד אוהבת בשביל שהוא יעבוד לי במטאלי. אני חושבת שרק אדום וכחול יכולים לעבוד לי. ואילו באמת שני המאטליים היחידים שיש לי באוסף (בעצם אדום כבר אין לי אני חושבת חחח)
    אבל מה שחשוב שהגוונים האלה עובדים בשבילך, וגורמים לך להפסיק הרגל מגונה 🙂
    אני לא אוהבת שיש קערות כאלה של לקים בסופר פארם זה מבלבל אותי. אני מעדיפה אותם על המדף מסודרים כמו חיילים שאני יכולה לדעת על איזה הסתכלתי ואיזה לא ובכלל מה כל המבחר.
    פדנטי משהו, אני יודעת 😀
    תודה על התמונה עם המשקפיים 🙂 אני ממש אוהבת אותן!

    אהבתי

    • האמת שבמקרה של הלקים האלה זה היה יותר עניין רגשי מאשר פרקטי. משהו בהם הזכיר לי את המתיקות בילדותי אז ככה שלא יכולתי לעמוד בפיתוי 🙂
      האשר לסידור הלקים בחנויות אני איתך, משהו בקערות מאד משדר בעיני שוק ואני לא מתה על זה.

      אהבתי

להשאיר תגובה

