קטן וצבעוני

אם אתם קוראים את הבלוג הזה על בסיס קבוע סביר להניח ששמתם לב לאהבה הענקית שלי לכל מה שצבעוני. בזמן האחרון ארון האביזרים שלי התמלא כל טוב ועל כן הגעתי למסקנה שיש מקום לעוד פוסט טופ שופינג.

עכשיו את הארנק הורוד והיפה הזה מצאתי אצל בחורה חמודה ואדיבה בשם נטלי.
הדבר הנפלא הזה הגיע אליי בזכות תיוג מטופש בפייסבוק ומאז אני עוקבת אחרי כל פרסום שלה. נטלי היא מסוג הבחורות שיש להן עין לדברים טובים. יש לה יכולת למצוא פריטים יחודיים מלאי צבע במחירים יותר מסבירים ( 60 שקל לארנק, 70 שקלים לתיק ). דרכה גם השגתי את התיק הקייצי, והכתום שמופיע שלפניכם:

נטלי אדיבה מאד, שירותית להפליא, לא דוחפת בכוח ולמעשה נותנת לדברים להימכר לבד ועל כך אני מעריכה אותה מאד. הנה עוד כמה דוגמאות למה שתוכלו למצוא אצלה. טלפון לתיאום פגישה עם נטלי 0527955444

את הטופ שופינג הבא מצאתי במקרה במהלך קניות לבית ברשת שופרסל.
הקולב הגאוני הזה מיועד לארגון אביזרים כמו צעיפים וחגורות ומעבר לזה שהוא צבעוני ויפה וניתן למצוא אותו במיליון צבעים הוא פשוט פרקטי. אם אני זוכרת נכון התענוג עלה בסביבות ה 17 שקלים לקולב אבל אל תתפסו אותי במילה.


והצבעוני והחמוד הבא שמצאתי התגלה גם כן בטעות בסיבוב שופינג עם חברה, העגילים היפים נמצאו בדוכן מלא כל טוב ועלו לי 15 שקלים לזוג אם אני זוכרת נכון

אני חושבת שכל המוצרים פה יחד לא עלו לי יותר מ 200 שקלים ולו בגלל זה הם נחשבים בעיניים למציאות. מה אתם חושבים ? מציאה או לא ?

4 מחשבות על “קטן וצבעוני

    • הם פצצה !!!!!!! בגדול לא הייתי מגדירה את עצמי כמישהי אופנתית אבל מידי פעם אני מצליחה למצוא פריטים זולים שנוטפים שיק בעיניי. העגילים האלו לגמרי עונים על ההגדרה 🙂

      אהבתי

  1. שווה לגמרי!
    אהבתי את התיק והארנק! אסתכל בעמוד של נטלי!
    הפטנט הזה משופרסל נמכר "במקור" באיקאה. כמובן שאצלם הוא לא היה צבעוני אלא בצבע קרם משמים אבל מילא, עדיין היה פרקטי! מה שנחמד שהוא בעצם קולב, אז אפשר גם להכניס אותו לארון בכדי למנוע הצטברות של אבק ואם לא, לתלות אותו איפה שבא.

    אהבתי

    • מיטלי הקולב הכיל מעל ל 20 צעיפים אצלי
      תענוג צרוף.
      התיק והארנק היו לגמרי מציאה ואני אגלה לך שאמא לקחה גם תיק כזה רק באפור.

      אהבתי

להשאיר תגובה

