גילויים מרגשים במקלחת

כבר בתיכון התחלתי להתעלל בשיער שלי, בתור מי שירשה שיער לבן מהוריה בגיל כה צעיר (18) אפשר לומר שמעולם לא הייתי סנטימנטלית לגבי השיער שלי.
הוא עבר הכל, נצבע בכחול, סגול, אדום, ירוק…. הכל !! עבר ייבוש בפן, החלקה במחליק קרמי, סלסול בייביליס ועוד ועוד..
בצבא החלטתי שאני יכולה להתמודד איתו לבד וגזרתי אותו בעצמי, זכורה לי סצנה הזוייה שבה אני אוספת אותו לקוקו מורידה את ראשי וגוזרת ומגלה תספורת מדורגת הום מייד.
כשהתבגרתי קצת הבנתי שהגיע הזמן להיראות כמו אישה ולא כמו ילדת תיכון מתוסבכת וסידרתי אותו אצל מעצב שיער טוב.
לצערי עם השנים פיתחתי סלידה לצבעי השיער שבשוק שכן אדי הריח ותחושת הצריבה בשילוב עם הסבוריאה שלי היוו סוג של עינוי סיני.
עכשיו אם תחזרו אחורה ותיזכרו, כתבתי שאני עם שיער לבן כבר מגיל 18 ואלו מכם שפגשו אותי, סביר להניח שלא נתקלתם בשיערה לבנה.

תשבו טוב טוב כי הגיע הזמן לדבר על צבע השיער שלי והוא לא אחר מ"אקולוג'יקס" של חברת ביוטיקייר

מדובר במעין אבקה, מוסיפים לה שלוש כוסיות מים קטנות (כוסית מצורפת בכל קופסא) מערבבים וצובעים.
אין אמוניה ואין חמצן ולמעשה זה הצבע היחיד כיום בשוק שאינו מכיל את שניהם !!
אין ריח, אין אדים, אין תחושת צריבה, אין כלום נדה…
רק תוצאות נפלאות ויותר חשוב מהכל הוא מכסה שיער לבן בלי כל בעיה !!!

חסרונות המוצר: מכיוון שאין בו חמצן ואמוניה אין גוונים בהירים, ניתן רק להכהות את השיער ומס' הגוונים מצומצם ביותר, חסרון נוסף הקיים בכל צבעי השיער הוא העובדה שכולם מכילים PPD שזהו למעשה החומר שצובע את השיער ומדובר באלרגן ידוע ולכן לפני כל שימוש כדאי ומומלץ לערוך בדיקת רגישות.
ועוד חסרון קטנטן, מרקם הצבע דליל ועל כן מומלץ לכסות את הרצפה בשקית ניילון. אני מסיבה לא ברורה כחלק מתהליך הצביעה מצליחה לגרום לחדר האמבטיה שלי להיראות כמו זירת פשע, איכשהו אני מצליחה בכשרון רב לצבוע גם את התקרה.

סך הכל מוצר שעולה כלום וחצי ( 4.9 ש"ח) ונותן תוצאה של מיליון דולר.

מעבר לצביעה אין שמפו או מסכת שיער שלא ניסיתי, סבוריאה מאופיינת בין השאר בקשקשים ואין גבול לכמות המוצרים שהראש שלי עבר, על חלקם כבר כתבתי פה אבל לאחרונה התחדשתי בכמה מוצרים ונראה לי רק הגיוני לדבר גם עליהם בפוסט הזה.


נתחיל בסדרת הלחות המוגברת החדשה של פנטן, מבחינתי בשמפו ובמרכך לא היה איזשהוא גילוי מרהיב. שניהם עושים את העבודה כמו כל מתחרה אחר בשוק, הריח המתקתק מזכיר לי מלון ואני מאד אוהבת אותו.
גם מסכת השיער דומה מבחינתי למסכות אחרות אך המנצח הגדול של הסדרה אותו ארכוש שוב ושוב ללא כל ספק הוא סירום לשיקום קצוות מפוצלים.

נתחיל מזה שהריח של המוצר הזה ממכר,  כאילו חשבו עליי כשיצרו אותו. המרקם מעט שומני אך מראה השיער נראה טוב יותר, מבריק יותר ובריא יותר. אני לגמרי ממליצה עליו, הוא הפך למוצר חובה בשגרת טיפוח השיער שלי.

הגילוי המרגש של השנה מבחינתי הוא ללא כל ספק סדרת מוצרי הטיפוח והשיקום לשיער PRIVATE COLLECTION מבית JOYA המשלבת שמנים טהורים שמקורם בצמח האובליפיחה, פשתן ועץ הזית.

ההצלחה הגדולה ביותר של הסדרה הזו היא ללא כל ספק מסכת הפשתן המומלצת לשימוש בימות הקיץ למניעת נזקי כלור, מים קשים חפיפות מרובות וייבוש בפן.

אם הייתי צריכה לתאר את מרקמה, המילה סורבה עולה בראשי, מעין סורבה סמיך ועשיר. כמות קטנה מצליחה לעטוף את כל השיער (לי יש שיער עד למתניים) ובשניות מעניקה לו רכות שמעולם לא הכרתי.
הכמות ענקית והמוצר נפלא.

ג'ויה מציעה סדרות שונות בהתאמה ל-3 סוגי השיער השכיחים ביותר בארץ: סדרה לשיער יבש, פגום וקשה לסידור – על בסיס זרעי פשתן; סדרה לשיער דק במראה עייף וחסר נפח – על בסיס שמן זית; וסדרה לשיער רגיל עד יבש – על בסיס צמח האובליפיחה.

לי הותאמה סדרת הפשתן ובצדק !!! בדומה למסכה הופתעתי גם מסרום קרם ההזנה לשיער יבש, פגום וקשה לסידור (שם ארוך טילים !!!) בו מומלץ להתמש כחומר מעצב בין החפיפות. גם פה המרקם סמיך וכמות קטנה עושה את העבודה, לצערי החומר נמצא בבקבוק וקשה מאד להוציא אותו – חבל שחסכו בנושא האריזה כי המוצר עצמו טוב. הוא מזכיר לי חימר לשיער אבל רך מעין מצב ביניים בין קרם לחות לשיער לבין חימר לעיצוב השיער.
הריח נעים והתוצאה גם.

את JOYA תוכלו להשיג אך ורק אצל מעצבי שיער שכן המוצרים דורשים היכרות ידע והתאמה אך שווה להתאמץ על מנת להשיג אותם !!

אז כן, הקיץ הזה זוועתי לכולנו ובמיוחד לעור ולשיער אבל אני לפחות מהבחינה הזו מוגנת !! ומה איתכם ?

2 מחשבות על “גילויים מרגשים במקלחת

  1. לי אף פעם לא היה סנטימנט לשיער מסיבות אחרות 🙂
    וגם אני הייתי מסתפרת בבית, בניגוד אליך שהשיער שלך חלק יותר, אצלי גם אם היה פספוס – אף אחד לא רואה שום דבר חריג בשיער מתולתל.
    כך שבעצם עד לפני פחות משנה אני חושבת הסתפרתי לבד.
    חחחח מעולם לא ניסיתי לצבוע את השיער בבית וכנראה יש לזה סיבה!
    בדיוק אתמול, השכנה שלי, שהחליטה להיות כתומה כמוני הציעה לי כמה מהשפורפרות צבע שהיא קנתה.
    היא אמרה שזה יספיק לה לכל החיים בערך 😀
    אין מצב שאני עושה את זה בבית. פשוט אין מצב!
    אני מחפשת שמפו שיעזור ב"זליגת הצבע" במקלחת. לצערי טרם מצאתי שכזה.
    ולדעתי הפתרון הוא שמפו יבש (שרכשתי שלשום..) נראה אם זה יעזור איכשהו..
    אני לא משתמשת במרכך אלא במסיכה, וגם בנגזרת הזו אני מרגישה שאף מסיכה שניסיתי לא מצליחה *באמת* לעשות את ההבדל עד היום למחרת.
    מה שאומר שהשיער שלי מתייבש מהר, מאוד מהר 😦
    מבחינת קצוות מפוצלים יש לי ממש מעט כאלה (השיער שלי גם די קצר) כך שאני לא חושבת שהוא היה עוזר לשיער שלי.
    מצד שני, אם הוא יוסיף לחות לשיער הוא בהחלט עשוי להיות רלוונטי (אם מניחים שקצוות מפוצלים הולכים יחד עם יובש..)
    מה את אומרת?
    קראתי על ג'ויה גם אצל מיכל אבל עם מוצרים אחרים שפחות הרגשתי שעשויים להיות רלוונטים עבורי.
    אחשוב על הסרום. כרגע אני משתמשת בסרום שאמור לשמור על הצבע, אבל שוב, קשה לי לומר אם הוא עושה את זה..
    סוג של מצב מגוחך כל עוד משתמשים לא יודעים אם הוא עושה את האפקט או לא
    ומפחדים לא להשתמש בכדי שאם הוא עושה משהו…
    הקיץ מזעזע!!! מחכה ליום שישי שיבשר את סופו!

    אהבתי

להשאיר תגובה

