נאמנה

רגע לפני החגים עוצרת ומביטה לאחור.
השנה האחרונה הייתה מלאת עשייה עבורי ולעיתים אני שוכחת לעצור ולקחת אויר.
באפריל האחרון העליתי פוסט תחת הכותרת מעבדות לחירות שהיווה מבחינתי ציון דרך, נקודת מפנה שגרמה לי לחשוב על הכיוון בו אני צועדת ולא רק כמאפרת אלא גם כאדם.

מאז אפריל הקמתי את פינת הפרגון היומית בפייסבוק שהפכה עד מהרה לפינה קבועה בבלוג תחת הכותרת "טופ שופינג". הספקתי להיגמל מכסיסת ציפורניים לפחות 3 פעמים והתיעוד נמצא ממש כאן ב"יומנה של כוססת". ניסיתי אינספור מוצרים חדשים והשתדלתי להביא את מסקנותי בהגינות ובאובייקטיביות.
את המוצרים שאהבתי ויכולתי להצליח לארגן במחירים שפויים הבאתי לפרושופ, כי זה המינימום שאני יכולה לעשות כנגד יוקר המחייה המטורף בו אנו חיים.
אימצתי מספר פרוייקטים של נערות על מנת להעניק להן מעט מן האהבה שיש לי לתחום האיפור.
השתדלתי לתרום ולסייע לזרים, לפרגן לקולגות בכל הזדמנות, לחייך גם כשלא בא לי ולצנזר את עצמי כשרציתי להיות בוטה. אבל יותר מהכל התחלתי להיות נאמנה לעצמי, לרצונות, לשאיפות ולסגנון האישי שלי.
אני רוצה להאמין שניתן לראות זאת בהפקת האיפור האחרונה שלי שנעשתה עבור פרושופ

הכל צבעוני יותר, חופשי יותר, מי שאני היום יותר.
ואולי זו בדיוק ההזדמנות לבקש מכם לעצור לשניה, לקחת אויר ולהביט לאחור. האם אתם נאמנים לעצמכם ?
האם אתם עושים למען עצמכם ולמען אחרים?
מה גורם לכם אושר?
האם אתם לומדים ומלמדים ?
האם אתם מפרגנים בלב שלם וזוכים לקצור את הפירות מנתינה חסרת תנאים ?

את השנה החדשה אני מתחילה חופשייה והרבה בזכותכם: החברים, הקולגות, הבלוגריות, החברות..
בזכותכם, כל אותם אנשים שחיזקו אותי במילה טובה, בפרגון הדדי, בשיתוף פעולה ובחיוך.
בזכותכם אני יכולה ליצור אומנות צבעונית יותר, חופשייה יותר, נועזת יותר
ועל כך אני חייבת לכל אחד ואחת מכם תודה.

6 מחשבות על “נאמנה

  1. פוסט מקסים!
    אני בהחלט מרגישה ממך שהשנה הזו אולי מתישה מבחינת האנרגיות הרבות, מצד שני, שווה את ההשקעה!
    אצלי יש גם כן המון השקעה במקום שאני רוצה להיות בו. אני עדיין לא שם, אבל אני מרגישה בדרך. שזה כבר טוב 🙂
    שתהיה לנו שנה מאושרת!

    אהבתי

    • מיטלי אמא שלי תמיד אומרת "בדיוק כשאת מרגישה שאין לך כוח יותר ושהמטרה רחוקה, תעשי רק עוד צעד אחד ואת תראי שתגיעי למקום שרצית"
      ואיכשהו זה תמיד עובד
      את לא רק בדרך את מאד מאד קרובה אל המטרה. תעשי עוד צעד, רק עוד צעד…

      אהבתי

  2. פוסט נהדר 🙂 אני ממש שמחה לראות שהשנה האחרונה הייתה לך טובה 🙂 האמת שאני רואה את זה בפוסטים שלך בפייסבוק, שלמרות שאת מקטרת שאת לא ישנה את ממש נהנית מהעשייה :):)

    שתהיה שנה טובה, מלאה באיפור, צבעים, שמחה והנאה 🙂

    אהבתי

להשאיר תגובה

