קופסא שחורה וזכרון

גיל 10, ההורים נסעו ונשארתי בבית עם אחותי הגדולה ואחי.
מוצאת את עצמי בתוך ארון הבגדים של אמא. צעיפים, תיקים, נעלי עקב…
שידת האיפור קורצת לי מרחוק ואין לי מושג מה עושים עם כל הצבעוניים הקטנים האלה שאמא מקשקשת על עצמה איתם. ואני יושבת שם בנעלי עקב ענקיות, לובשת שמלה כסופה שאימי לבשה לבת המצווה של אחותי, טובלת אצבעותיי במוצרי האיפור של אמי.
זכורות לי היטב רביעיות של צלליות מרובעות במארזים זהובים, לימים כל מה שרציתי הן  קופסאות זהב קטנות כאלו לעצמי.

בגיל 19 רכשתי את ריבוע הזהב הראשון שלי. בשביל מי שהחלה להתאפר בגיל די מאוחר ההתרגשות הייתה גדולה. כיום בגיל 31 אני כבר מאפרת מזה כעשר שנים, תיק האיפור שלי מכיל מגוון מוצרים אך בליבי תמיד נשאר מקום לאותן אריזות זהב.

מאז גיל 10 הרבה השתנה אך חברת GA-DE לה שייכות קוביות הזהב האהובות עליי עדיין כאן ואין לה כוונות ללכת לאף מקום. למען האמת משהו טוב קורה ב"ג'ייד" בשנתיים האחרונות. לאט לאט מרקם הצלליות והסמקים השתפר, קיבל דוגמת רקמה עדינה, מראות איפור נוצרו כחלק משינוי תדמית שלא יבייש את המותג היוקרתי ביותר.

לאחרונה הגיע אליי סט איפור חדש של "ג'ייד" שהחזיר אותי היישר לשידת האיפור של אמא. קופסת קרטון שחורה מוטבעת לוגו זהוב גרמה לי לפספס פעימה. אתם צריכים להבין, זה כמו לטעום לאחר שנים מרק שטעמו מזכיר את המרק של סבתא, זה שהתגעגעתם אליו כל חייכם הבוגרים והנה ג'ייד שמאז שהפכתי למאפרת לא טרחתי לבדוק את מוצריה פרט לצלליות האבקה שהושקו לא מזמן הצליחה להזכיר לי נשכחות.

האמת שהתפללתי שהאריזה לא תהיה בצבע זהב, מה שהתאים בגיל 10 ו 19 לא מתאים לי כיום ועל כן שמחתי מאד לגלות שב"ג'ייד" עלו על התובנה הזו ויצרו אריזה שחורה, שיקית ומרהיבה שלא תבייש את שאר מותגי האיפור שעומדים על שידת האיפור האישית או המקצועית שלי.
לסט האיפור הם קראו METALLICS והוא מכיל קשת עשירה של 18 גוונים מאטליים, מבריקים ואפנתיים. הצלליות במרקם משי ומועשרות באנטי אוקסידנטים, ויטמינים A,B ו E על מנת לסייע בטיפוח עור העפעפיים העדין ונטולות פראבנים. בנוסף הסט מכיל גם 3 סמקים בגוונים שאישית מאד אהבתי.

אני חושבת בשיא הכנות שהסט הוא הפתעה, הייתי שמחה לקנות אותו כמתנה לנערה שמתחילה להתאפר ולו בשביל שתזכה לזכרון מתוק כפי שלי היה. חובבת איפור מושבעת תגלה כי מגוון הצבעים שימושי לחלוטין. אין שם גוון אחד שלא אהבתי. העמידות פחות טובה מזו של מוצרי האיפור המקצועיים שלי אך זהו סט נפלא בלי שום קשר. באשר לשלושת האפליקטורים הקטנים שבתחתית הסט, הלוואי ויום אחד יפנימו שצריך להיפטר מהם ולשים מברשת נורמלית במקום אבל כנראה שאף חברה עוד לא קלטה את זה.

ב GA-DE ממליצים להשתמש במברשת לחה לשימוש כאיילינר בעל גימור מטאלי או במברשת רחבה ויבשה על מנת ליצור הבהרות באזור העיניים. סך הכל אחלה מתנה לתחילת השנה אז חג שמח ושנה טובה לכולם 🙂

5 מחשבות על “קופסא שחורה וזכרון

  1. אני בהלם מכמה וריאציות של פלאטות יש לג'ייד! זה מרגיש לי כאילו לכל אחת מייצרים סט ייחודי רק לה… ג'ייד באמת השתדרגו, אבל הם צריכים להירגע עם המחירים, במיוחד בטיפוח..
    אגב, הפתעת אותי מאוד..אין לי מושג איך זכרת את עצמך בגיל 10 עושה מעשים שכאלה..חחח… לא זוכרת כלום כזה ספציפי, אבל יודעת ש"חיטטתי" המון לאמא במגירות האיפור..והנעליים..והבגדים… 🙂 אחלה פוסט:)

    אהבתי

    • מסכימה איתך, המגוון בהחלט רחב, אני חושבת שזה בגלל שג'ייד מבינים שהכוח שלהם הוא בערכות מתנה ולווא דווקא בפריטים בודדים. המארזים שלהם מעניקים פתרונות יצרתיים לכל חובבת איפור. בזמנו היה להם תיק בד שחור שהתנהל כמו קלסר רק של איפור והיה מיועד לנסיעות. הוא הציל אותי בצבא ואחרי זה בטיול לחו"ל. היה בו כל מה שהייתי צריכה במינימום מקום.
      בעניין הזיכרון… אני זוכרת אימג'ים מגיל מאד מוקדם, יש אירועים שנחקקו בזכרון. בגן בערך בגיל 4 או חמש ההורים שלי חיפשו אותי לכלנית עם פרח ענק על הראש, סבלתי מכל רגע, מאז שונאת את פורים ומשתדלת לעבוד בו, הזיכרון הכי מוקדם שלי הוא מגיל 3 אני חושבת, ייתכן שהייתי קטנה יותר, טיול לנהריה עם חברים של ההורים, אני לא ממש זוכרת פרטים אני רק זוכרת ששמו אותי על קרוסלה כזו של סוסים כמו בירידים בחו"ל ואני זוכרת שהרגשתי אושר גדול.

      אהבתי

  2. אמא שלי כמעט ולא התאפרה :/ אז לצערי אין לי זכרונות מתוקים כאלה… אבל חיבה לאריזות ועוד איך יש לי 😉

    משהו טוב בהחלט עובר על ג'ייד. מחברה שפעם לא הייתי יורקת לכיוונה בכלל, יותר ויותר אני מגלה שהם משתפרים. אני שמחה לראות שעוד חברה ישראלית עושה מהפך כזה

    אהבתי

  3. חג שמח! 🙂
    אמא שלי כמעט ולא מתאפרת, וגם אחותי הגדולה לא, כך שנכנסתי לעולם הזה לגמרי "במקרה", אין לי זכרונות שכאלה. או שאם יש, אני לא זוכרת אותם 😉
    מסכימה איתך שמשהו טוב עובר על ג'ייד וגם על מותגים ישראליים אחרים ואני בהחלט רואה את זה כסימן חיובי. גם אני מעדיפה את האריזה השחורה על פני זהב 😉
    אני מאוד אוהבת את הדוגמאות החדשות שיש לסמקים שלהם אבל טרם יצא לי לנסות אותם.
    בנתיים יש לי פודרה שלהם (ריץ אנד מויסט) שהיא בהחלט נחמדת (בעקרון אני מעדיפה אפויה)

    אהבתי

כתיבת תגובה

