מיומנה של כוססת – תמריצים דביקים

תמריצים
כמו תמיד הגורם העקרי לגמילה מכסיסת ציפורניים הוא תשוקה עזה למוצר כזה אחר.
בזמנו היה זה בקבוק לק כתום של אורלי וצהוב של קולור קלאב.
לאחרונה אלו הן מדבקות הלק של אינקוקו.
תבינו, ככוססת מעולם לא נהניתי מתענוג מריחת הלק שכן המיומנות שלי בנושא שואפת לאפס וכל מריחה לוקחת לי מעל לחצי שעה כי תמיד צריך לתקן, להוריד, למרוח שוב.
בתור מי שסופר רגישה לריחות התענוג מפוקפק אפילו.

אז כן, כששמעתי על אינקוקו רצתי לנסות.
לא ציפיתי ליותר מידי ולו בגלל שהכרתי את המוצרים המתחרים שבשוק. מדבקות ציפורניים כאלו ואחרות ניתן למצוא בכל מיני חנויות שקר כלשהן. לאחר שהתאכזבתי מהחיקויים הפלסטיים, המתקלפים, המסורבלים והלא מוצלחים החלטתי שהגיע הזמן ללכת היישר אל המקור.

הבחירה הראשונה שלי הייתה דגם בשם Sweet Romance
דגם ורוד ומתקתק עם עיטורים שגם טכנאית הציפורניים הטובה ביותר לא הייתה מצליחה ליצור לבד.

אל סט המדבקות מצורפת פצירה קטנה לציפורניים, מקל לדפנות הציפורן, מדבקה לאיטום חוזר
של האריזה וספח הוראות הדבקה. אני אישית אחרי האכזבות הקודמות העדפתי לצפות במדריך המצולם שרץ ברשת על מנת להבין איך להדביק אותן נכון. אחרי הסרטו הזה המלאכה התגלתה להיות מאד פשוטה

כל התהליך לקח לי משהו כמו 10 דקות וזה בפעם הראשונה לפני שבכלל הבנתי מה הולך ואיפה. עכשיו התהליך לוקח לי חמש דקות. למי שכמוני וחוששת שציפורניה קצרות מידי על מנת להינות מהיופי הזה אני יכולה רק להרגיע בעזרת התמונה הבאה:

כאן ניתן לראות את ציפורני שניות ספורות לאחר ההדבקה, הן אינן ארוכות ועדיין המדבקות נראות כמו כל לק ואפילו יותר יפות וטבעיות על אף האורך הקצר שלהן.
במהלך השבוע וחצי הבאים מרגע ההדבקה אצבעותי היו עסוקות באינספור מטלות לחגים, שטיפת רצפות, כביסות, בישולים, רחיצות כלים, קיפול בגדים ועוד ומדבקות הלק לא הראו אפילו סימן או כוונה להתקלף.
על פי אינקוקו הסיבה נעוצה בעובדה שפורמולת הלק היבשה העשוייה 100% לק מורכבת למעשה משלוש שכבות. שכבת בסיס, מעליה שכבת לק ומעליה שכבת ברק והכל במדבקה אחת סופר עמידה.

עלי באופן אישי, לק מחזיק כיומיים ואילו מדבקות הלק של אינקוקו החזיקו כשבוע וחצי והיו מחזיקות קצת יותר אם לא היה מתחשק לי שינוי והייתי מסירה אותן בעצמי.

הנה תמונה של מדבקות הלק לאחר כשבוע ימים על אצבעותי

למי שרוצה לשמור על עמידות המדבקות ניתן למרוח עליהן שכבת הגנה שקופה Top Coat, מומלץ לעשות זאת כעשר לקות לאחר ההדבקה על הציפורניים. בתקופות בהן אצבעותיי מושרות יותר במים (נקיונות בית וכדומה) חידשתי את שכבת הלק השקופה פעם נוספת.

אני חייבת לציין כי איני היחידה שליבה נכבש על ידי מדבקות הלק של אינקוקו
גם בבלוגים הבאים תוכלו לראות התרשמות לא פחות נלהבת משלי
all my hobbies
מה בבקבוק

על מנת להסיר את המדבקות יש להשתמש באציטון רגיל לחלוטין, אני גיליתי שהן כל כך עמידות שתהליך ההסרה היה לי קצת קשה ממש כפי שקורה לי עם לקים שמכילים גליטרים ועל כן גיליתי ששיטת ההסרה עם נייר האלומיניום פתרה את העניין בקלות תוך חמש דקות. הנה סרטון שמסביר את שיטת ההסרה הזו בידידותיות:

לסיכום,
מדבקות הלק של אינקוקו הפתיעו אותי כל כך לטובה שדאגתי גם אותן להביא ל proshop.co.il וחברי המועדון יכולים להינות ממגוון הטבות גם בתחום הזה.

אם הייתי צריכה לפרט את היתרונות בפניכם הייתי מסכמת במספר נקודות
1. הדבקה נוחה ללא לכלוך
2. מראה מושלם ללא סימני משיכה וצורך לתקן
3. אין זמן ייבוש וישיבה חסרת מעש בזמן שאת מתפללת שהלק לא יהרס
4. ללא ריח
5. עמידות יוצאת דופן של עד כ 14 ימים
6. מגוון דוגמאות שגם אשת המקצוע הטובה ביותר לא תוכל ליצור לבדה

אז מה הפלא שהתלהבתי.
המחירים משתנים מדגם לדגם וניתן להשיג בפרושופ ובאתר הבית של אינקוקו.

אז גם לכם היה ניסיון עם אינקוקו ?
ספרו לי על כך.

3 מחשבות על “מיומנה של כוססת – תמריצים דביקים

  1. ראיתי את המדבקות האלה ברשת והן בהחלט נראות מבטיח! המחיר שלהן (בעיני) לא מתאים למי שמורחת את ציפורניה באופן קבוע כל פעם בלק אחר כיוון שהתמחור של המדבקות מן הסתם יקר יותר מאשר לרכוש לק. אבל למאורעות מיוחדים או לחופשות אני בהחלט אשמח לנסות את המוצר הזה!
    הוא נראה מאוד נוח וקל לתפעול! ואין ספק שלמי שאין מיומנות במריחת לק הוא אפילו עוד יותר כייפי 😉
    אני חושבת שכמו בכל דבר בחיים ניסיון מוביל לשלמות, כך גם במריחת לק. כך שבמידה ותחליטי שלא להיות עם המדבקות האלה מעתה ועד עולם, עם עוד קצת מריחה של לקים, זה יבוא לך באופן טבעי וכמובן מהר יותר.

    אהבתי

    • האמת שדווקא בעניין הזה אני חושבת שזה תלוי בדגם שאת הולכת לקנות. יש שם דגמים שגם אשת המקצוע הטובה ביותר לא תצליח ליצור ואצלה העבודה תעלה מאות שקלים אז ככה שהמדבקות חוסכות לך.

      הכל עניין של "ביחס למה"
      גם לי יש לא מעט לקים ואני מורחת אבל כשבא לי משהו מיוחד שאני יודעת שאין מצב בעולם שאוכל לעשות לבדי ואין לי רצון להשקיע מאות שקלים, אינקוקו פותרת לי את העניין הזה.
      בפרושופ חברי המועדון זוכים להטבה ברכישה.

      אהבתי

  2. המדבקות מגניבות לגמרי! יש להם דברים מטורפים 🙂

    ואני מצטרפת למיטל, אימון מוביל לשלמות. לקח לי הרבה זמן למצוא את הטכניקה שטובה לי, אבל היום אני יכולה לסגור מריחת לק ב-10-15 דק' כולל הסרה, וכולל תיקונים קטנים בצדדים. מה שמזכיר לי שאני צריכה לנסות לצלם מדריך…

    אהבתי

להשאיר תגובה

