אס מנצח – יומנה של כוססת

במהלך שנות הכסיסה שלי דמיינתי לעצמי שיום אחד אתגבר על ההרגל המגונה
ואוכל להיות כמו אימי, אישה שציפורניה תמיד משוכות לק מרהיב וצבעוני.
עד היום על שידת האיפור של אימי שורות על גבי שורות של בקבוקי לק צבעוניים
ואני שרק בשנה האחרונה התחלתי את האוסף שלי חולמת בסתר על שידת מדפים לבנה ומוארת
ובה אוסף של כל הגוונים האפשריים.
את החלום שלי פגשתי פנים אל פנים בפארם המקומי ממש במקרה.

שידת מדפים לבנה בה כל מדף מואר ובו שורת לקים מסודרת על פי גוונים
בדיוק כמו בחלום שלי ותודה לאפרת שתיעדה את היופי הזה.

ככה בחרה אסי ויינגרטן להגשים את החלום שלה ובדרך להוציא לי ולשאר הנשים בעולם את העיניים מקנאה 🙂
אז מה אנחנו יודעים על אסי?

חברת essie cosmetics הוקמה בשנת 1981 בניו יורק על ידי Essie Weingarten , יזמית צעירה ואיך לא, יהודייה. שמאסה בעבודתה בעולם האופנה הניו-יורקי והחליטה לממש את אהבתה לתחום הקוסמטיקה. לחברה יותר מ-250 צבעי לק בקולקציה קבועה, המשווקת לאורך כל השנה, וכן שש קולקציות חדשות מדי שנה, המתכתבות עם הטרנדים האופנתיים החדשניים ביותר. קולקציות אלו משווקות במהדורה מוגבלת (Limited Edition) וזוכות להצלחה חסרת תקדים.
האמת שאחרי שראיתי את הסטנד שלהם הבנתי למה.
במיוחד בישראל שם לקים נמצאים בקערות פלסטיק ענקיות כאילו היו נמכרות בשוק, הסטנד של אסי משדר עוצמה, יוקרה וכבוד למוצר וללקוחה הרוכשת אותו. עמדתי כרבע שעה אל מול סטנד החלומות שלי ונשבעתי לעצמי, יום יבוא וגם לי תהיה שידה כזו ויש לי כוונות להגשים את החלום הזה. כצעד ראשון סידרתי את אוסף הלקים שלי שמכיל גם מס' הברקות אהובות במיוחד מאסי.

ונחזור לבקבוקי הלק הנחשקים של אסי, לפני מספר שנים לקראת חתונתו של אחי ישבתי עם אמא למניקור אצל אשת מקצוע וזו בחרה למשוך את ציפורני בלק ורוד מתקתק מס' 33 בשם ביג ספנדר, הפורומולה החלקה החזיקה מעמד כשבוע ימים, דבר שהפתיע אותי שכן לקים לרוב מחזיקים עלי גג יומיים.

מכיוון שלא היה ניתן לרכוש אצלה את הבקבוק נפרדתי ממנו לשלום באכזבה וקיוויתי שיום אחד המותג יעשה עלייה רשמית ואוכל לרכוש ממנו אלא שאז, כשהמותג עשה עלייה התגלה לי כי הפורמולה שונתה לקהל הרחב וצר לי לדווח כי בדומה לשאר בקבוקי הלק שלי הם מחזיקים עלי יומיים במקרה הטוב, משהו שלא הייתי מצפה מלק שעולה 50 שקלים לבקבוק אבל מילא… אני קונה רק במבצעים.

תופעה מוזרה נוספת שחוויתי עם פורמולת הלק היא תופעה של בועות שנוצרה אחרי המריחה, כאילו התרוממות של החומר מהציפורן וזה קרה לי רק בגוונים פסטליים ממשפחת הירוקים והכחולים, לא ברור העניין.

אבל אין זה אומר שהתייאשתי,
לאסי מגוון כה גדול ומרשים שהייתי נחושה למצוא לי נבחרת אהובה. איך אפשר לעמוד בפיתוי של המגוון הזה ?

אז קדימה – בנבחרת שלי שהוכיחה את עצמה תוכלו למצוא את :


לדברי אסי ויינגרטן "הדרך הטובה ביותר לצאת בהצהרה בחורף הזה היא באמצעות צבע" ואני נוטה להסכים ואף ליישם זאת בכל חורף. תמיד תוכלו למצוא אצלי איפור מאד צבעוני או פריט אחד צבעוני מאד מרשים כמו צעיף או זוג עגילים בורוד זוהר אל מול אפרוריות המעילים והמטריות. וגם פה בתמונת הנבחרת שלי, מבחינתי אלו הגוונים שהולכים ללוות אותי בחורף הקרוב, מהנקי והרומנטי ועד לנועז והמסתורי.

אז מה הגוונים שלכם לחורף הקרוב ? האם גם אתם התנסתם בפורומולה של אסי ומה הייתה דעתכם עליה? שתפו אותי 🙂

2 מחשבות על “אס מנצח – יומנה של כוססת

  1. יש לי יחסים דיי משוינים עם המותג הזה.
    מצד אחד הרבה קולקציות בכלל לא מרגשות אותי.
    מצד שני כשאני נתקלת בגוון שאני אוהבת הוא "מדויק" הוא "בדיוק זה"
    דוגמאות טובות – הארובה בלו. שעם הסלידה שלי מלקים מטאליים הוא שלמות בעיני.
    ה wicked הוא האדום דם המושלם בעיני
    ה navigate her שיצא לאחרונה (בסתיו?) כליל השלמות בעיני וזה ממש לא צבע אופייני עבורי. דווקא מסוג הלקים שצפוי שאני לא אוהב.
    ואת יודעת מה, בהסתכלות על ארגונית הלקים שלי אילו 3 הלקים היחידים שנשארו לי של המותג הזה.
    אבל ברור לי שהם לעולם לא יעזבו. בניגוד ללקים אחרים שאני יכולה יום אחד פשוט "לוותר עליהם" כי נמאס לי.
    ברור לי שמהשלושה האלה לעולם לא ימאס לי.
    והשניים הראשונים שהזכרתי נמצאים אצלי מאז שהתחילה (מחדש) השגעת של לקים ואיפור – סביב 3 שנים אחורה, אולי כבר 4..

    אהבתי

להשאיר תגובה

