הקמט הראשון שלי

אתמול חגגתי יום הולדת 31
אחרי שלקחתי אויר ונשמתי ארוכות התנחמתי בגנטיקה המופלאה של הורי שכן למזלי אני נראית צעירה יותר.
תוסיפו לזה מודעות מגיל צעיר, הימנעות מחשיפה לשמש ושתייה מרובה של מים ונראה לי שיהיה בסדר 🙂
יחד עם זאת אין זה אומר שאפשר להזניח.
גיל 30 עשה את שלו וחוסר השינה והעבודה המרובה ניכרים גם על עורי וכן, סביב עיני החלו להופיע קמטי ההבעה הראשונים שלי, העור החל באזורים אלו להיות יבש יותר ולא נותר אלא לנסות להגן גם על עליו.

כחלק מהמלחמה שכולנו נפסיד בה – הזדקנות העור אני נוקטת במס' אמצעים ואחד מהם הוא שימוש בקרם עיניים. יש הממליצים להתחיל להשתמש בקרם עיניים כבר מגיל 25 , אני התחלתי קצת יותר מאוחר, לקראת גיל 30 ובשנה האחרונה ליווה אותי קרם העיניים של ג'יג'י עליו כתבתי לא מזמן.
אלא שסבוריאה אהובתי מזכירה לי בכל פעם מחדש שאני חייבת לגוון את כל המוצרים שלי שכן העור מתרגל.
אז תכירו את קרם העיניים החדש שלי שהתווסף לחברו.

super alpha eye cream של דוקטור עור – מותג דרמו קוסמטיקה שגם כן מתמחה במוצרים לעור סבוראי.
להגיד לכם שהוא מעלים קמטים אני לא אגיד! אבל הוא כן מעניק לחות לאזור העיניים הדק, מכיל ויטמינים חשובים F + B5, נעים על העור, ידידותי לפחות לעת עתה לסבוריאה שלי וגם המחיר שלו לא בשמיים (בסביבות ה 120 שקלים אם אני זוכרת נכון ).

למי ששומע על מותג "דוקטור עור" בפעם הראשונה אני רק יכולה לספר שכבר שנים אני משתמשת לסירוגין בקרם הלחות שלו לעור סבוראי במקביל למוצרי "סבוקלם" של חברה מתחרה עליה דיברתי כאן בבלוג אינספור פעמים.

מי שסובל/ת מסבוריאה חייב להכיר גם את דוקטור OR
לחברה תרחיץ פנים מצויין, קרם לחות נפלא ושמפו השומר על הקרקפת. גם גברים בין אם הם קרחים או לא, הסובלים מסבוריאה יכולים להשתמש בו להקלה בסימפטום.

לאתר החברה אני מצרפת לכם קישור : דוקטור OR
האתר אמנם לא מאד ידידותי בעיני אבל למוצרים המיועדים לטיפול בסבוריאה פשוט היכנסו לקטגוריה של עור אדמומי ורגיש.

3 מחשבות על “הקמט הראשון שלי

  1. אני אוהבת מאוד את סבון הפנים שלהם, ועכשיו אני בדיוק מנסה סרום פנים וקרם עיניים. הסרום לא כ"כ רלוונטי לי, ובקרם השתמשתי בסה"כ כמה ימים אבל הוא עושה רושם טוב מאוד.

    מזל טוב 🙂

    אהבתי

  2. ניסיתי מוצר אחד שלהם ולא ממש התלהבתי אבל האמת מדובר במוצר שקשה לי ליפול ממנו באופן כללי – קרם לחות לשפתיים.
    כרגע עומד להגמר לי קרם העיניים של קרליין שדווקא אהבתי מאוד, ושניים טבעיים/צמחיים בדרך אלי מויטה-קוסט מסוקרנת אם הם יעשו את העבודה. סה"כ גם אצלי כבר ישנן קמטוטים מתחת ובצידי העיניים בעיקר כשאני מחייכת, אבל לחות עשירה מידי באזור הזה סתם לא נספגת.. כנראה שזה פלאי העור השומני שלי. אולי זה סה"כ לטובה 🙂

    אהבתי

כתיבת תגובה

