כף רגלי השמאלית

כפי שכבר שמתם לב התנסיתי בלא מעט מוצרים בחיי, בין אם זה בזכות המקצוע, הבלוג או הסבוריאה הנהדרת שממנה אני סובלת כבר ניסיתי ועברתי לא מעט.

אך אחת לתקופה פתאום נכנס אל חיי מוצר קסום שבאמת אבל באמת עובד ומפתיע אותי. כמאפרת אני אישה שאוהבת להיות זו שמטפלת באחרים ועל כן, לא יכולה לסבול כשמטפלים בי.
לא תמצאו אותי יושבת בספא או אצל פדיקוריסטית ואני שעומדת שעות על הרגליים דווקא אותן מזניחה.

לאחרונה פיתחתי פטיש נעליים ויש לי לא מעט סטילטוס (נעל עם עקב סיכה) נהדרות שלא באמת אנושי ללכת איתן ומשאירות אינספור סימנים ומכאובים על רגליי ולרגע לא תשמעו אותי מקטרת.
אבל והנה האבל הגדול – הרגליים שלי נראות כאילו צעדתי ברחובות עזה יחפה חצי שנה.

אז הנה, רצה הגורל או שפשוט אלוהי הפדיקור כבר לא עמד בגועל וקיבלת ליום הולדתי ה 31 סדרת מוצרים של ד"ר פישר לטיפול בעור יבש בכף הרגל והיד.

בסדרה קרם ידיים טיפולי, קרם פורטה טיפולי לכף הרגל וג'ל פילינג לכף הרגל.

שלושה ימים !!!
בדיוק שלושה ימים לקח לי להתאהב במוצרים האלו.
בכל מקלחת דאגתי לעסות את כף רגלי עם ג'ל הפילינג. הוא נעים למגע, לא צריך כמות גדולה והוא בהחלט עושה את העבודה, פשוט מעסים את כף הרגל בתנועות סיבוביות ולבסוף שוטפים.

הג'ל מכיל גרגירים טבעיים להסרת תאי עור מתים וקומפלקס המעודד חידוש תאים.
חשוב לי להבהיר כי על מנת להגיע לתוצאות אין זה מספיק להשתמש רק בו, חשוב לא לוותר ולהשתמש מיד לאחר גם בקרם הפורטה הטיפולי לכף הרגל ואני מיד אסביר מה כל כך מיוחד בו בעיני.
בשלב הבא אחרי המקלחת השתמשתי במוצר שרכשתי בזמנו ועד היום אני מאד אוהבת אותו

הביצה שלפניכם היא מעין פומפייה דקה ועדינה להסרת תאים מתים ועור קשה מכף הרגל.
וניכר הבדל משמעותי בכמות העור שאני מצליחה להסיר לאחר שימוש בג'ל הפילינג או בלעדיו.

לבסוף אני משלימה פעולה עם קרם כף הרגל הטיפולי שפשוט הפתיע אותי ברמות שקשה לי לתאר, נדיר שאני מתלהבת ככה ממוצר כלשהו. כבר לאחר המריחה הראשונה שמתי לב להבדל משמעותי.

חשוב לי מראש לציין כי ריח הקרם בעיני ממש לא משהו אבל מקורו במה שהוא לדעתי הסוד של הקרם הזה. חומצה סליצילית היא תרופה בעלת השפעה קראטוליטית. היא פועלת באמצעות שבירת הקרטין, חלבון אשר יוצר את השכבות החיצוניות הקשות של העור, ומביאה לקילוף תאי העור המתים שהתקשו ואשר יוצרים את שטח פני העור. זהו אחד המרכיבים העיקריים בקרם כף הרגל מסדרת יו לקטין של ד"ר פישר, תוסיפו לפורמולה מעט שמן מנטה וקיבלתם ריח לא מדהים אבל תוצאות שחבל על הזמן.

אחרי ההצלחות האלה לא נותר אלא לציין שגם קרם הידיים הוכיח את עצמו, תמצית שקדים ואלוורה
. מה יכול להיות רע ?

והכי כיף, במהלך חודש נובמבר ניתן לרכוש את סדרת יו – לקטין ברשתות הפארם במבצע "השני ב 10"
עכשיו תסלחו לי כי אני עולה על הסטילטוס שלי ויוצאת לחגוג 🙂

 

9 מחשבות על “כף רגלי השמאלית

  1. גם הרגליים שלי נראות כאילו הלכתי יחפה שנה.. רק שבמקרה שלי, בקיץ בבית אני באמת הולכת יחפה. גם אני התרשמתי מהר מאוד מהפילינג וקרם הרגליים. אני עדיין בדילמה לגבי קרם הידיים

    אהבתי

    • הקרם ידיים לא רע, להגיד לך שעפתי?
      אולי בגלל זה רק ציינתי אותו בשורה וחצי כי לדעתי שני המורים האחרים סופר מדהימים.

      העובדה שבג'ל יש שמן עץ התה מסבירה הכל. אנחנו בבית משתמשים בשמן עץ התה לטיפול בכל בעיות עור, השמן הזה מחטא, מטפל, מייבש – ממש עזרה ראשונה.

      אהבתי

  2. לפני שנה הבנתי באופן סופי ומוחלט שהמוצרים של דר' פישר הם אגדיים, כל מוצר בול ועושה בדיוק מה שמבטיח! קרם שלהם העלים לי כתם פיגמנטציה שנלחמתי בו שנים, בקלות ובמהירות יחסית (חודש וחצי של טיפול רצוף פעמיים ביום), לכן כשאני צריכה משהו מיידי ויעיל אי פונה רק אליהם! אני שמחה שזה עוזר לך ומקנאה בכח הסבל שיש לך ללכת על סטילטוס על בסיס יומי, אני מוותרת ממש מהר..

    אהבתי

  3. המוצרים של יו-לקטין הגיעו אלי אבל טרם גיבשתי ממש דעה.
    אני חושבת שאם היית משתמשת רק בג'ל ובקרם רחצה לא היית מרגישה כזה אפקט כיוון שכמה שנחמד הג'ל להרגשתי הוא לא עושה שום דבר חריג מהרחצה הרגילה שלי… הגרגירים בו מאוד מאוד מאוד עדינים. כאלה שעל הפנים היו מרגישים עדינים מאוד. אז לא יודעת מה הם עושים..
    ניסיתי כמה ימים כך שאני לא יכולה לתת את הדעה הסופית שלי, אבל לא ראיתי שום דבר חריג או שונה ממה שהיה קודם. אולי בגלל שהיה חסר לי המרכיב הזה של קילוף העור.
    הקרם מעולה בעיני. נספג ממש מהר ונמרח ממש בנעימות.

    אהבתי

    • מיטלי אני אגלה לך סוד קטן, המיוחד בג'ל פיליניג לרגל הוא בשמן עץ התה שהוא מכיל ועל כן ההתלהבות הגדולה שלי. אצלי בבית מגיל מאד קטן משתמשים בשמן עץ התה לטיפול בכל בעיית עור אפשרית. השמן הזה מצליח להיפטר מפטריות, פריחות ותופעות מוזרות על העור בימים ספורים. משרד הבריאות מאד מקשה על חברות הקוסמטיקה השונות בנוגע לתוסף שמן עץ התה במוצרים שכן בריכוז גבוה מידי הוא יכול ליצור כוויה ועל כן מאד קשה למצוא מוצרים שמכילים אותו. לשמן הזה סגולות אדירות והוא גם מצויין לפטרת ציפורניים ובעיות נוספות בכפות הרגליים.אחרי שני שימושים מוצלחים חשבתי שהריח מוכר לי ורצתי לבדוק ואכן התברר לי כי זהו אחד המרכיבים מה שעוד יותר חיזק אצלי את המחשבה שמישהו בדוקטור פישר יודע מה הוא עושה !!!

      אהבתי

      • האמת שאין לי יושב היסטרי ברגליים אבל זה לא שהרגליים לגמרי רכות ונטולות יובש. בעיקר עניין אותי אם הג'ל יתמודד עם אזור שהוא יחסית קשה (למרות שאין עליו המון יובש, לפחות לא כזה שנראה). להרגשתי, לא ראיתי הג'ל לא עשה שום דבר שתחליף הרחצה שלי בשילוב עם ליפה עדינה לא עשה. לא הרגשתי שום שינוי מבחינת היובש. אם משהו עשה את ההבדל זה הקרם שנתן רכות. אבל בנגזרת היובש – נשארנו כפי שהיינו.. אולי בשימוש של כמה שבועות אראה הבדל, אבל כרגע ממספר שימושים – אין אפקט.

        אהבתי

        • כנראה אינדיווידואלי כי אצלי הורגש שינוי משמעותי כבר אחרי שלושה שימושים. הרגליים שלי היו ג'יפה, לא נעים להודות ועכשיו השיפור רציני. מעניין 0_O

          אהבתי

כתיבת תגובה

