מהר מהר שלא נאחר – מיומנה של כוססת

מירוץ החיים המטורף של כולנו גורם לנו לחפש פתרונות מהירים לצרכים יומיומיים.
כמי שנמצאת בגמילה מכסיסת ציפורניים און אנד אוף גיליתי שהדרך הכי טובה לא לכסוס היא להשקיע
כל יומיים בהחלת הלק שעל ציפורניי.

החסרון היחיד הוא העובדה שזו התעסקות ארוכה, למרוח, לתקן, לחכות שיתייבש…
גם ההסרה לוקחת זמן, במיוחד עם מדובר בלק עם גליטרים.
אחד הפתרונות האהובים עלי הוא מדבקות הלק של אינקוקו אך הן פתרון לאורך זמן. במידה ואני רוצה להחליף לק כל יומיים זה פחות רלוונטי למרות שאני לגמרי מאוהבת בהן.

לאחרונה ניסיתי מס' לקים מקולקציית "המתייבשים במהירות" של מותג הבית של סופר-פארם הלא הוא "לייף"
בסדרה כ 20 גוונים שונים, החל מגוונים טבעיים ועד לגווני ניאון זרחניים וקיציים. אני מאמינה שעם הזמן המגוון יורחב עוד ועוד וכי יש למה לצפות.

על פי החברה אין צורך להשתמש במייבש לק לאחר המריחה כדי לזרז את הייבוש ואני חייבת לציין שהם בהחלט עומדים בהבטחה הזו. הלקים האלו מתייבשים בשניה וחצי, הגוונים שברשותי גם עשירים בצבע ואינם שקופים. שתי שכבות וזזתי לעניינים שלי.

זהו יתרון ענק מבחינתי על אף החסרון שבו.
מה שמתייבש מהר, מתקלף מהר !
אבל אם תלכו אחורה בפוסט תיזכרו שאני ממילא מחליפה לק כל יום או יומיים ולו בשביל להזכיר לעצמי לא לנשנש, אז מבחינתי אלו לקים שאני בהחלט מאמצת.

בנוסף הגיע לידי מסיר לק חדש של "לייף" עם ספוגית. בגדול זה מעין מיכל המכיל ספוג עדין חומר להסרת לק. מכניסית את האצבע, מזיזים אותה קלות והציפורן יוצאת נקייה.  התאהבתי במוצר הזה ודאגתי כבר לרכוש לי שניים נוספים, אחד לתיק איפור המקצועי – בהפקות תמיד יש את הדוגמנית הזו עם הלק המתקלף או הלק הירוק זוהר שהכי לא מתאים להפקה. אז המוצר הזה לא תופס יותר מידי מקום והוא פתרון נפלא וזמין שלא דורש להיסחב גם עם צמר גפן וכאלה.

*מה שכן לא הייתי ממליצה להסיר איתו לקים עם גליטרים עצבניים, זה פשוט לא עובד. המסיר מסיר רק חלק והגליטרים שיורדים נתקעים בספוג ומזכירים את נוכחותם בכל הסרה בעתיד.

על הדרך אני רוצה לנצל את ההזדמנות ולספר לכם על פוסט שניתקלתי בו לאחרונה תחת הכותרת "לק עם אג'נדה" מדובר ביוזמה של בלוגרית בשם "אלטר אגו" שהחליטה לצלם את ציפורניה כשהיא אוחזת בכרטיס תורם האיברים שלה על מנת להעלות את המודעות לחשיבות הנושא ואני שמהיום שהתגייסתי מחזיקה בכרטיס אדי (כרטיס תרומת איברים) עוד מידע אפשר למצוא בעמוד הפייסבוק של כרטיס אדי ובאתר האינטרנט של העמותה.
אהבתי מאד את הגישה והחלטתי להצטרף ליוזמה גם אני.

אז כך נראים המתייבשים במהירות של "לייף" על ציפורניי יחד עם כרטיס התורם שלי.

3 מחשבות על “מהר מהר שלא נאחר – מיומנה של כוססת

  1. הלק השמאלי יפיפה!
    נשמע מעניין הלקים המתייבשים מהר האלה, לאחרונה שום דבר לא עמיד עלי גם ככה (כי הציפורניים במצב נוראי) אז זה פתרון טוב!
    היה לי בקבוק עם ספוג כזה של אורלי, בהתחלה היה נחמד, אבל לאט לאט עם שימוש בלקים כהים יחסית יחסית שאני יוצאת יותר מלוכלכת ממה שהכנסתי! חחחח קצת ביאס אבל מילא.
    למי שבקטע של לקים בהירים זה שוס מטורף!

    אהבתי

  2. המסיר לק של לייף- להיט! אין מצב שאני חוזרת להשתמש בסתם צמר גפן.
    מהלקים עצמם אני קצת פחות מתלהבת, אבל העיקר שאת נהנית מהלקים 🙂 ותודה על המחווה 😉

    אהבתי

להשאיר תגובה

