יהלומים

אחת ל… יוצא לי לפגוש איש מקצוע שפשוט כיף לי לשוחח עימו.
לפני מספר שבועות הוזמנתי לסניף יוסי ביטון בתל אביב על מנת להתרשם מקולקציית האיפור החדשה B COSMIC מבית יוסי ביטון אלא שהמוצרים פחות עניינו אותי.

מוצרים אני רואה בשפע ואל תדאגו אני מבטיחה לציין בהמשך מהם המוצרים שמצאו חן בעיני ולמה אבל לפני הכל, בואו נדבר על אנשי מקצוע.
כמאפרת אני לא אוהבת שתופסים עלי תחת, לא אוהבת שמדברים אליי כאילו סיימתי אתמול קורס ואין לי מושג על מה אני מדברת (משהו שקרה לי במפגש עם מנהל סניף בובי בראון פה בארץ).
אני מאפרת עם ידע רב שמאמינה שניתן ללמוד מכל אחד ואחת גם אם הם רק בתחילת דרכם ואז פגשתי את יוסי תורג'מן. מאפר בסניף יוסי ביטון בתל אביב וגיליתי שיש לנו השקפה דומה על הנושא.

ליוסי יכולת טכנית שלא תבייש אף מאפר בארץ ובעולם, הוא אדיב, נעים, מקצועי לחלוטין ויותר חשוב מהכל, הוא קודם כל בן אדם. כמות הסבלנות שהפגין בפני לקוחה שידע האיפור שלה שואף כמעט לאפס הדהימה אותי, לרגע לא מכר לה שטויות וסיפר לה מעשיות כפי שנוהגים בכל מיני מקומות ולו בשביל למכור.

מייק-אפ-B-COSMIC-צילום-ליאור-לייבוביץהוא ענה כל שאלה במקצועיות ואני אף השתדלתי להקשות עליו ולו בשביל לחזור אליכם עם רשמים.
במהלך השיחה איתו הציג בפניי יוסי את מגוון המייקאפים החדשים המגיעים בבקבוק זכוכית.
העיצוב נקי, אלגנטי ופרקטי ממש כפי שאני אוהבת.
בקבוק הזכוכית החדשני מכיל בתוכו שקית וואקום המאפשרת למעשה לסיים את כל תכולתו של המוצר מבלי שתצטרכו לרסק את הבקבוק כדי להגיע לשאריות המייקאפ. לבקבוק משאבה נוחה המוציאה כמות מדודה ויפה בכל לחיצה.ומרקם המייקאם נעים. לטעמי מגוון הצבעים בעייתי ונדמה כי גם יוסי התקשה להתאים לי גוון שכן כולם בלי יוצא מן הכלל מאד כתומים.
הייתי שמחה אילו היו גוונים לבהירות כמוני שהן יותר אפורות ופחות צהובות או כתומות.
באשר לעמידות המובטחת של המייקאפ ללא פידור לצערי עליי הוא כמעט ולא שרד וכעבור רבע שעה בשמש הישראלית נשארו עלי כתמי מייקאפ ולא יותר.
כן חשוב לי לציין כי לאחר פידור המייקאפ לא זז !

יוסי-ביטון-קונסילרבזמן שיוסי הפגין את כישוריו על לקוחה אחרת, צדה עיני את טוש הקונסילר בו השתמש. מדובר למעשה בעוד גרסה לטוש אקלה המפורסם ועושה רושם שגרסה כזו או אחרת לקונסילר קיימת היום כמעט בכל מותג. האהובים עליי כיום הם טוש הקונסילר של מלו וילז, לוריאל וכעת גם של יוסי ביטון.
במקרה הזה מגוון הצבעים מאד נכון ואפילו אני שכמעט נטולת פיגמנטציה ומאד בהירה המחפשת גם מעט הארה לפעמים, הצלחתי למצוא לעצמי מענה.
מבחינתי מוצר מגניב, איכותית, שמיש וכזה שלא הייתה לי בעיה לרכוש שוב ושוב.

ונחזור שוב לאיש המקצוע שעמד מולי,
מבחינתי כל מקום המעסיק עובדים שמתיחסים באופן כה ראוי לכל הבאים אליו יש לו זכות קיום.
נדמה כי מאד טוב לו בעבודתו וכי מוצא שם יכולת לבוא לידי ביטוי ועל כך אני מברכת.

בתחום כמו שלי בו יש אנשי מקצוע כמו גרגירי חול על שפת הים זהו תענוג מוחלט למצוא יהלומים.

599985_330249077056935_1847578662_n*בתמונת הנושא של הפוסט עבודתו של יוסי תורג'מן
איפור : יוסי תורג'מן
שיער : עדי אמסלם
צילום : תום ביקליס
סטיילינג : דנה מנדל
עיצוב תלבושות : נועה כץ
מודליסיטית : אור-לי שריקי

3 מחשבות על “יהלומים

  1. הוזמנתי לאירוע ולצערי לא יכולתי להגיע :/ נשמע כמו חוויה חיובית, משמח לשמוע שיש גם אנשי מקצוע כאלה שלא דוחפים מוצרים בכוח.
    הפטנט של שקית הוואקום נשמע חזק, מעניין איך זה יגיב בפועל כשהמייקאפ יהיה לקראת סיום

    אהבתי

  2. אכן, מהכירות אישית עם האדם וידי הזהב
    צודקת בכל מילה יוסי תורג'מן מאפר עם נשמה,
    אדם נדיר וכשרון אדיר 🙂
    בהמון הערכה ואהבה גדולה .
    מומלץ,מומלץ מומלץ!!!

    אהבתי

  3. אין ספק שכאשר מגיעים לחנות היחס שהמוכרים נותנים הוא חשוב ביותר. גם אם אני נכנסת לחנות ודי ממוקדת מטרה, עדיין מוכר טוב, ימצא איך לעניין אותי, ימצא מה להגיד ולכוון. נכון יש פה גם עניין של לדעת איך למכור, אבל אפשר רגע לשים את זה בצד.
    לא יצא לי להתנסות במוצרים של יוסי ביטון פשוט כי הם לא ממש נגישים לי. הייתי שמחה להתנסות בהם ולא רק בגלל שהם כחול לבן.
    אני חושבת שברוב הביקורים היחסית ראשונים שלי בחנויות איפור – בהזדמנויות שגם רכשתי (תלוי מוכר/ת) – לא רק רכשתי מוצרים אלא גם למדתי. וזה חלק מהעניין. באיפור תמיד יש מה ללמוד, וכשמישהי שהיא לא מאפרת, אני תמיד שמחה לקבל תשומת לב, איזשהו דגש מעניין, טיפ מנצח וכו' שיכול לשדרג את האיפור היומיומי שלי. וכשאני חוזרת לסניף מסוים / חנות מסוימת זה לרוב יהיה בדיוק לאותו אחד / אותה אחת שקיבלתי יחס אישי ובגובה העיניים.

    אהבתי

להשאיר תגובה

