ביו….מה ?!

בשנת 2009 נכנס מותג דרמו קוסמטיקה חדש לישראל – BIODERMA
כך, בשקט בשקט, בלי לעשות כל רעש הוא החל לכבוש את ליבן של נשים רבות בישראל.
מודה כי גיליתי אותו בעצמי רק לפני כשנה ולאחרונה רבות משבחות את מוצרי החברה ברשת.
בפורומים רבים מדברים טובות על מסיר איפור של ביודרמה – Bioderma Sebium H20 ובצדק.

זהו לחלוטין אחד ממסירי האיפור הטובים ביותר הקיימים בשוק כרגע.
העובדה שהוא לא מותיר את העור שומני או דביק קנתה אותי ברגע, הריח עדין והוא מצליח להתמודד לא רע עם מוצרי האיפור שלי – פרט לאיילנרים ומסקרות סופר עמידות שאפילו מסיר האיפור הדו פאזי של קליניק לא מצליח להסיר.

אחד הדברים שאני יותר אוהבת בביודרמה הוא התפיסה כי לשינויים פיזיולוגים שונים יש דרכי טיפול שונות ועל כן יש לחברה 9 סדרות שונות, לכל אחת צבע משלה ומאפיינים משלה.

האדומה – עור רגיש
תכלת – עור יבש ומיובש
כחול – עור יבש
ירוק לימון – עור מעורב / שמן
ירוק כהה – סדרה לקרקפת ושיער
תכלת בהיר – סדרת לעור תינוקות
כתום – הגנה מהשמש
אפור – לעור בעל פיגמנטציה הדורש הבהרה
סגול – לעור פגום במיוחד

בארץ נתקלתי עד כה בשלוש סדרות – הירוקה, האדומה והכתומה אבל ייתכן שזה בגלל שאני תושבת הדרום, לצערי לא כל מוצר שקיים במרכז קיים גם בדרום – עניין של ביקוש מן הסתם.

מוצר נוסף ומוצלח הוא קרם הלחות נטול הבישום של החברה sensibio light מהסדרה האדומה לעור רגיש.
הוא נטול ריח, אינו מכיל רכיבים הידועים כאלרגנים, אינו מכיל חומרים משמרים וניתן להשתמש בו בוקר וערב.
על פי ביודרמה זהו קרם אשר מעלה את סף הרגישות של העור כך שהוא מתאים גם לעור סבוראי כמו שלי.

סך הכל, קרם קליל ונעים, לגמרי מהסוג שאני אוהבת. כזה שאת לא מרגישה כבדה או מזיעה איתו. לעור שלי הוא בהחלט התאים ואני מוצה ממנו מאד. מכירים עוד מוצרים של ביודרמה ?

על מה אתם ממליצים במיוחד ?

מחשבה אחת על “ביו….מה ?!

  1. ניסיתי את אחד מהזוג הזה, אני חושבת את האדום ולא התרשמתי שהוא ממש מוריד איפור עיניים…
    ניסיתי אותו כמי פנים ובזה הוא היה מוצלח. אבל מצד שני, לא מוצלח יותר ממי פנים אחרים שהיו ברשותי.
    כך שלצערי לא הבנתי על מה ההמולה. מילא.

    לא ידעתי שיש להם כ"כ הרבה סדרות, אבל האמת שלא ידעתי יותר מידי על המוצרים שלהם גם ככה..
    בעיקר שמעתי על מסיר האיפור שלהם שיש סביבו בהחלט היסטריה שלמה.

    קרם פנים הוא מוצר שאני מוכנה להשתמש רק אם יש לו SPF גבוה. כך שהמוצר הזה לא רלוונטי עבורי.
    נכון שאני צריכה גם קרם לילה, אז כשאני צריכה קרם אני מוצאת משהו שבדיוק מסקרן אותי או שהיה עליו מבצע
    אבל לרוב אין לי יותר מידי דרישות ממנו כי הוא לא צריך להתמודד עם שום דבר.. אחרי הכל – אחריו הולכים לישון 🙂 שזה גם האות שלי ללכת לישון.. הלילה אין לי 12+ שעות שינה עקב מחלה.. מחר הולכים לעבודה!

    אהבתי

להשאיר תגובה

