טופ שופינג-הפתעות יום הולדת

לאחרונה חגגתי את יום הולדתי שנקטע די באכזריות על ידי החמאס שהחליט
שגם הוא רוצה לחגוג עם טילים מעל בייתי.
יחד עם זאת הגיעו לידי שלל מתנות ופינוקים וזו הזדמנות מצויינת
להתמקד בדברים הטובים והודות לכל מי שפינק אותי ולשתף אתכם בדברים הנפלאים ששימחו אותי במיוחד.

ממש ביום הולדתי הגיעה חבילה קטנטנה, עטופה היטב שהגיעה ממש ממש בהפתעה ובה זוג עגילים
שהכינה במיוחד עבורי מעצבת התכשיטים והבלוגרית הנפלאה אוקסנה פאש, מי שזוכר בזמנו רכשתי ממנה שרשרת מהממת שמככבת אצלי בכל אירוע, כתבתי עליה בפינת הטופ שופינג הראשונה בבלוג.

לאוקסנה יכולת מופלאה לזהות בדיוק את טעמה של כל לקוחה ולקוחה ואם תשכילו לתת לה יד חופשית תגלו שהיא פוגעת בו. במקרה שלי אוקסנה שילב בין חרוזי פלסטיק בסגול פוקסיה עם חרוזי תורכיז מעוטרים כאילו העתיקה את הגוונים מפלטת האיפור האישית שלי.
אוקסנה פש תכשיטים
אז…
תודה לך אוקסנה על העגילים הנפלאים, על ההפתעה והמחשבה, על הפינוק
תודה לך פעם נוספת על פריט יחודי שנמצא קבוע בתיק שלי ומשדרג אותי בשניה וחצי

שחר גפני עגילים אוקסנה פאש

ומהפתעה אחת לשניה…
לאן שלא תסתכלו השנה, תראו ניטים.
ניטים בתכשיטים, על בגדים, תיקים, נעליים ועוד…
ואז חברת הנעליים TO GO יצאה בקולקצייה מוגבלת של נעליים במחירים סבירים מעוטרי ניטים.
את זוג הנעליים הזה קיבלתי מתנה מחברה מאד מאד טובה שמכירה אותי היטב
בלוג שחר גפני נעליים טו גו
להגיד לכן שהן סופר נוחות אני לא אגיד אבל כן עמדתי עליהן בכנס המאפרים שנערך לאחרונה על ידי חברת האיפור מלו ווילז למשך כשלוש, ארבע שעות ושרדתי.
אלו לחלוטין מה שנקרא "נעלי ישיבה" נעליים שהן יפות ומרשימות לאירוע שבו את תשבי רוב הזמן ואני מאוהבת בהן, אז תודה תמי על אחת המתנות הכי נפלאות שיכולתי לקבל השנה 🙂

ההפתעה השלישית שלי היא ללא ספק מוצר חובה אצל כל חובבת אודמים והוא
נרתיק אודמים Kiss me bag החדש של ענבר גור אריה אותו קיבלתי גם כן במתנה לרגל יום הולדתי ה 31
בנרתיק נכנסו כל האודמים שאני משתמשת בהם על בסיס קבוע לעצמי והם מסודרים להם כשתווית השם או המספר כלפי מעלה, מוגנים מאבק ונגישים לי בקלות.
בלוג שחר גפני נרתיק אודמים ענבר גור אריה
ענבר, התיק הזה הוא שיחוק אמיתי !!! אני מאוהבת בו, תודה לך פעם נוספת על עיצוב פרקטי, חכם, אלגנטי ונפלא.

ונמשיך הלאה.
מספר רחובות מביתי נפתחה לפני שנים (2004) קונדיטוריה קטנטנה, כולנו אמרנו שהיא לא תשרוד, כולנו תארנו לעצמנו שאם היא נפתחה כאן אז סביר להניח שהיא גם לא ממש טובה אלא שעם השנים הקונדיטוריה הזו הפכה לאבן פינה ולדעתי היא אחת הטובות בארץ.
קונדיטוריית קינמון ששמה על שמו של התבלין האהוב עליי ביותר נמצאת במרכז מסחרי פצפון באשקלון ברחוב שלמה כהן 1/1 ובכל חג, אירוע או אפילו סתם מפגש חברים אנו נותנים קפיצה ודואגים להביא משם מגוון מטעמים.
בקונדיטוריה מגוון עוגות, לחמים, עוגיות, פשטידות ועוד…
לסוכרתיים שביננו קיים מגוון יפה של עוגות ועוגיות ללא סוכר – המלצה חמה על עוגת הגבינה הכי טובה שתאכלו כל חייכם והיא ללא סוכר.

גבינה ופסיפלורה קונדיטוריית קינמוןפאי תפוחים קונדיטוריית קינמון
אז כן, גם ביום הולדתי פינקו אותי בעוגת גבינה ופסיפלורה אישית ועוגת תפוחים אישית, מופגזת קינמון בדיוק כמו שאני אוהבתהשירות שם חמים ונעים וכך גם הפינוק.

ואיך אפשר יום הולדת בלי פרחים ?
אלא שטיבם של זרי פרחים לנבול והדבר מצליח להעציב אותי בכל פעם מחדש ועל כן הפעם פינקו אותי בעציץ רקפות חורפי ונפלא שיעבור בהמשך לאדמת הגינה.
בלוג שחר גפני

ואם יורשה לי לצרף משהו קטן על מתנה אולי הכי נפלאה שיש, גם אם היא לא בדיוק שלי.
לחברתי הטובה ויקטוריה נולדה לפני חודשים ספורים תינוקת מופלאה העונה לשם עדן.
מכיוון שעדן נולדה פצפונית, לא יכולתי לבקרה לאחר שנולדה וחיכינו שתגיע למשקל המותר על מנת שכולנו נוכל להינות ממנה והיא מאיתנו.
הקסם המופלא הזה, הילדה הזו התמקמה לה בבית החזה שלי וסרבה לעזוב והיא חלק בלתי נפרד מהלב שלי היום. היא אמצה לעצמה דודה והבהירה לי ולאמא שלה שלא מעניין אותה כלום, היא מוסיפה אותי כעוד בייביסיטר לרשימה.
עדן בתה של ויקטוריה

ויקטוריה שלי, מזל טוב יקירה לרגל לידתה של עדן, תודה לך על הזכות הענקית שהענקת לי לרגל יום הולדתי, להיות נוכחת שם, לחזות בנס המופלא הזו שנקרא עדן ולבלות איתה ואיתך יום שלם.
אני אוהבת את שתיכן.

נשיקות.

2 מחשבות על “טופ שופינג-הפתעות יום הולדת

  1. ככתוב מעלה, עדן מאאאאאאאאאאאאאאאאאאאאד נהנתה מהביקור שלך, ומחכה בכליון עינים לביקור נוסף! תודה לך חברתי היקרה שהכנסת אותי ללבך ההחל מהירח הדבש שלי! עברת איתי דרך ארוכה ואני רק מאחלת לנו עוד שנים נפלאות וניסים נוספים שיקרו לנו בהמשך הדרך! תודה אהובה

    אהבתי

  2. אתחיל ממזל טוב! איך אפשר שלא! 🙂
    מאחלת לך שלאור ההתנהלות של החמאס ביום ההולדת שלך, הם יתחשבו בך (באריכות ימים עד יומך האחרון) ולא יפגיזו לא את אשקלון ולא את שאר ישראל!
    (מותר לקוות, לא?)

    נראה שאוקסנה בהחלט קלעה בול!
    העגילים האלה נראים נפלא עליך! 🙂

    מידי פעם אני מוצאת כל מיני מציאות ב TO GO למרות שלאחרונה לא ביקרתי אצלם (למרות ששמעתי על טרנד הניטים..)
    הנעליים האלה הם בול את! אהבתי שהן חומות. בעיני זה הופך אותן ליותר מיוחדות.
    ולפעמים נעליים צריכות להיות לאירועים שיושבים בהם. כי לפעמים הן מספיק יפות בשביל שנרצה אותן גם אם לא בשביל צעדה.
    אנחנו נשים – מותר לנו! 😛

    התיק של ענבר נראה ממש פרקטי! (אולי לא בשבילי שאין לי גלוסים ולא אנצל מחצית ממנו רק לשפתונים שיש לי אבל אני לא מאפרת :))
    אני מאוד נהנית מ"תיק הסודות" שלי ומקבלת עליו מחמאות בבקרים במכון (כל פעם נשים בהלם ממני מכמות האיפור שאני מביאה איתי חחחח)

    אין כמו קונדיטוריית בית כזו. זה הכי כיף.
    אני מאוד אוהבת את המקומות האינטימיים האלה כמו בית קפה קטן, או מאפייה קטנה שאפשר לשבת שם באווירה טובה.
    בדר"כ אני מצליחה לגלות כמה כאלה (תלוי תקופות ומקום מגורים).
    כרגע יש לי אחד כזה. שתמיד שאני מגיעה מחייכים אלי, שואלים לשלומי. ופשוט נעים לי להגיע.
    וכמובן שגם אריק בן בית שם. הייתי מביאה אותו לחשיפה כשהיה בן חודשיים.
    וכן, כל פעם שואלים אותי – זה אותו אחד?? כן, זה אותו אחד, 3 שנים אחרי..

    אני הורגת צמחים ידועה. אבל נגיד שלא הייתי הורגת הייתי שמחה לרקפות. אחד הפרחים האהובים עלי.
    שזה מזכיר לי, מחר בבוקר, אצא לבדוק אם רצחתי סופית את הקקטוס שלי. עכשיו קלטתי שהוא 4 ימים במים.. אויש..
    זה עדיף על לשכוח להשקות אותו כמה חודשים?

    מזל טוב לחברתך ויקטוריה.
    אני יכולה להגיד לך שאין לך מה "לאיים" על אף אחד בבייביסיטר – כמה יותר כאלה שיכולים להיות לזוג הורים – כך טוב יותר! 🙂
    את מרשה לי לאחל לך – בקרוב אצלך? 🙂

    אהבתי

כתיבת תגובה

