נקי זה הכי אחותי

העור שלנו , האיבר הכי גדול בגופנו הינו איבר פלא המגן על גופנו ומשתנה בעוביו בהתאם לאיברי הגוף השונים. רבים מאיתנו שוכחים כי עלינו להקפיד לשמור על ניקיונו על מנת שיוכל להיראות במיטבו.
הפוסט הזה מעט שונה מאחרים והוא יתחיל במספר טיפים לניקיון וימשיך בהמלצות קטנות שיעזרו לנו לממש אותם.

1. נקי היטב את ידייך ופנייך לפני שאת מתחילה להתאפר.
2. את ספוגיות המייקאפ שטפי היטב לאחר כל שימוש במים וסבון ויבשי על מגבת
על מנת למנוע מהספוגית להפוך למדגרת חיידקים.
3. את מברשות האיפור יש לשטוף אחת לשבוע (מברשות משיער טבעי יש לשטוף עם שמפו)
ולייבש בשכיבה על מנת שהמים לא יחלחלו אל תוך ידית המברשת ויגרמו לריקבון.
4. אל תשתמשי במוצר משומש, גם אם הוא של חברתך הטובה.
5. אל תתנסי במוצרים שונים ברשתות הפארם לפני שהסרת מהם את השכבות הקודמות "המשומשות".
עפרונות ניתן לבקש שיחדדו , שפתונים ניתן לנגב וכו'…
6. אל תאחסני מוצרי איפור באמבטיה. בחדר האמבטיה רמת הלחות גבוה והיא עלולה לחדור לתכשירים
ולגרום להיווצרות פטריות ובמקרים קיצוניים לעובש. מוצרי איפור יש לאחסן באזור מוצל ויבש.
7. חדדי מעט את עפרונות האיפור לפני כל שימוש ונגבי את החוד בממחטת נייר, כך תסירי מעליהם
את השכבה שנחשפה למזהמים.
8. שפתונים כדאי למרוח בעזרת מברשת ולחטא את השפתון באלכוהול 70% כאשר ראשו כלפי מטה ומיד
לנגבו בממחטת נייר. היי ערנית באשר לריח ,הצבע ומרקם האודם, אם את חשה בשינוי השליכי אותו
לפח מכיוון שהוא מראה סימני קלקול – כך גם לגבי מייקאפים.
9. אל תאפרי אזורים נגועים במחלה. למשל הימנעי מאיפור בעיניים אם את סובלת משעורה או דלקת
עיניים או ותרי על שפתון או גלוס בזמן התפרצות הרפס. אם את לא יכולה לוותר השתמשי בקיסם
אוזניים חד פעמי על מנת ליטול צבע מהצללית או השפתון ולמרוח על האיזור הנגוע וזרקי אותו
לאחר שנגע באיזור החולה.
10.אם הינך מתאפרת אצל מאפרת מקצועית חשוב לשים לב להרגלי העבודה שלה,
יש לוודא כי היא מקפידה על חוקי הניקיון, זכרי זוהי זכותך לדרוש רמת שירות גבוהה שהרי
מדובר בעור הפנים שלך!

ועכשיו לנבחרת המומלצים האחרונה שלי:

מגבונים היגיינים לידיים לניקוי מהיר ויעילהראשון הוא מגבוני אלכו ג'ל של ד"ר פישר שלמעשה גיליתי ממש לאחרונה. למי שיצא לראות אותי עובדת, אני מחזיקה בתיק האיפור בקבוק ספריי המכיל אלכוהול ומידי פעם אני מרססת את ידיי ואת המוצרים בהם השתמשתי על מנת לחטא אותם. החסרון העיקרי הוא העובדה שעור הידיים שלי מאד מתייבש כתוצאה מכך והריח קצת מזכיר בתי חולים. את שני החסרונות האלו פתרו לי ד"ר פישר כשהשיקו לאחרונה את מגבוני האלכו ג'ל שלהם הארוזים הרמטית באריזות אישיות, ומספקים ניקוי יסודי בכל מקום וזמן. המגבונים אידיאליים לנשיאה בכיס, בארנק או בתיק.

מדובר בנוסחה ייחודית המשלבת אלכוהול לניקוי יסודי, גליצרין לשמירה על רכות העור ואלוורה להרגעת העור. מבחינתי, מוצר מנצח

makeupgadolhadash(1)המוצר השני אף הוא של ד"ר פישר והוא מגבונים להסרת איפור.
אמנם לא הייתי ממליצה לוותר על תהליך ניקוי הפנים השלם (חלב פנים, מי פנים וכו'..)
אך את מגבונים אלו גיליתי דווקא בזכות אימי שעל נפלאות הסבוריאה שלה כבר סיפרתי לכם אינספור פעמים והנה, דווקא המגבונים האלו עברו את מבחן הרגישות שלה ומאז גם הפכו למוצר שנמצא אצלי בשימוש יומיומי. בין אם זה לתיקון איפור בין יום ללילה או ניקוי זריז של האיפור רגע לפני שינה, המגבונים האלה
מסירים ביעילות איפור ומייק אפ מאזור הפנים והעיניים ומותירים את העור נקי המגבונים רכים וגדולים, האריזה קומפקטית וקלה לנשיאה והתווית האוטמת שומרת על לחות המגבונים ומאפשרת פתיחה וסגירה חוזרת ונשנית לאורך זמן. מה שכן במספר אריזות המכסה פשוט לא נסגר – שווה שמישהו בד"ר פישר יערוך קצת בדיקת איכות על האריזות.

‏‏קטן של PURIFYING TONING LOTION מי פנים לעור שמן-מעורב 200 מל מחיר לצרכן – 70.50 ₪ קרדיט צילום יוסי סליסונמשיך הלאה למי פנים, תתפלאו לשמוע אבל דווקא של חברת GADE מדובר במוצר מסדרה חדשה שהושקה אף היא לאחרונה
PURIFYING TONING LOTION – מי פנים לעור שמן-מעורב, נטולי אלכוהול, מועשרים במרכיבי טיהור כגון פלומריה ריחנית, תמצית צמח המרווה, אשכולית ועוד.
סך הכל הריח נעים והעור נשאר רענן בתום השימוש. התגלה כידידותי לסבוריאה שלי אל לא לסבוריאה של אימי. בהחלט נכנס לתיק האיפור האישי שלי.

מומלץ לבדוק גם את חלב הפנים ומי הפנים לעור יבש שנראים אותו דבר רק בוורודהסדרה מצויינת לנערות ומלמדת אותן כיצד לפתח הרגלי הגיינה נכונים לעור הפנים.

את המוצר הבא שאציג בפניכם גיליתי גם כן במקרה, שכב יובלות על שידת האיפור של אימי, חדש לחלוטין וסגור ואני חייבת לציין שהוא העיף אותי!!

L_'Oreal_De-Maq_Expert_Velvet_Creme_Wash_-_150ml__07697_std
מסיר איפור ג'ל קרם מסדרת de-maq expert של לוריאל התגלה כמסיר האיפור הכי טוב שנתקלתי בו מזה הרבה זמן. בגדול משתמשים בו כמו תרחיץ פנים אלא שבניגוד לתרחיצי פנים רגילים הוא הסיר את האיילינר הכי עקשן שלי בשניה וחצי. עד כה תמיד הייתי צריכה להסיר את איפור העיניים בנפרד ורק אז להשתמש בסבון פנים.
על מנת לוודא שהעור אכן נקי, השתמשתי במי הפנים שציינתי לעיל והעור אכן היה נקי כמו שמעולם לא היה.

מוצר מנצח, מנצח, מנצח !!!

3 מחשבות על “נקי זה הכי אחותי

  1. אני לא מתה על מגבונים ככה שאני אפילו לא מנסה מסירי איפור כאלה…
    מי הפנים של ג'ייד באמת מפתיעים לטובה, הם מנקים טוב אבל לא אגרסיביים. סיקרנת אותי לגבי המסיר של לוריאל… אם הוא יקלע בדרכי אני אנסה אותו. תודה 🙂

    אהבתי

  2. המלצות מצוינות!
    אני לא כזו סטרילית לכן מודה, לא עומדת בכל הסעיפים שלך 😉

    המגבונים של דר' פישר באמת טובים. יצא לי להתנסות רק פעם פעמיים, אבל ממה שהתנסתי – באמת אחלה!
    אני מאוד אוהבת שיש לי מגבונים בתיק שיהיו "בשלוף" לכל סיטואציה שלא תהיה.
    אם עד עכשיו אספתי לי מבתי קפה שונים, נוח שדר' פישר מציעים לנו מוצר מוצלח כזה שאפשר פשוט לקנות כמו שהוא (מבלי לשדוד אף אחד ;))

    בדר"כ אני לא אוהבת מגבונים להסרת איפור. לא אוהבת גם את התחושה על הפנים.
    מעדיפה פשוט לשטוף עם מים וסבון.

    אני חושבת שמי הפנים הקודמים היו של ג'ייד, אני בדר"כ לא נאמנה בעניין מי פנים כי אני לא מרגישה הרבה הבדל ביניהם.
    לדעתי זאת לא היתה האריזה שלהם, כך שכנראה מדובר על הגירסה הקודמת. בכל מקרה גם הקודמת היתה מוצלחת מאוד.

    המוצר של לוריאל נשמע טוב!!! אני בדיוק בדרך לשינוי שגרת ניקוי הפנים (לשמנים, נראה איך זה ילך :]) אבל אם אתייאש בהחלט אנסה את המוצר הזה.

    אהבתי

כתיבת תגובה

