שכרון צבעים

שחר גפניבשנה האחרונה נפגשתי עם לא מעט מאפרות, רוב השיחות שלנו סבבו סביב נושא עיקרי אחד והוא עבודה עם צבע.

רבות מהן הסבו את תשומת ליבי כי הסגנון שלי שונה, צבעוני יותר, נועז יותר ועדיין איכשהו עדין.
לא מעט אף ציינו בפניי כי הן כמהות לתעוזה שכזו אך חוששות. כל כך הורגלנו לצעוד אחרי טרנדים, אחרי מונוכרומים ששכחנו כי גם הצבעים המרהיבים ביותר יכולים לעבוד יחד מבלי להיראות מגוכחים

במהלך השנה האחרונה חשבתי לא מעט על הנושא והגעתי למסקנה כי אולי הן פשוט לא יודעות איך להתחיל זה קורה לכולנו, היד באופן אוטומטי נמשכת אל אותם צבעים אהובים, אל אותם שילובי צבעים בטוחים ומוכרים ועל כן אנו פשוט זורמות עם זה על אף השעמום האישי שלנו לעיתים.איפור שחר גפני

גם כשאני שואלת על מקורות השראה אני מופתעת לשמוע כי עבודות של אנשי מקצוע אחרים הם אחד ממקורות ההשראה העיקריים ולרוב פשוט מדובר בהעתקה של אותו מראה איפור, זה בהחלט לגיטימי אבל אני תוהה מדוע לא להיות זה שמעניק השראה לאחר, מדוע לא להסתכל סביב ולגלות כי ההשראה נמצאת בכל מקום.

הדיאלוג הזה איתן, איתכן, עם עצמי
הוביל אותי ליצור השתלמות מעשית תחת הכותרת "שכרון צבעים" השתלמות שמוכיחה לי כל פעם מחדש כי את המחסומים ניתן לפרוץ וכי אין גבול למה שניתן ליצור ברגע שמצליחים לראות את העולם באופן קצת שונה.

אני תמיד אומרת שכשאתם פותחים מקרר, אתם רואים מזון. אני לעומת זאת, רואה איפור !

אז הנה, השתלמות "שכרון צבעים" כבר יצאה לדרך אז אם בפלטת הצלליות שלכם עומדות צלליות יתומות ומעניין אתכם ללמוד בנייה נכונה של שילובים יוצאי דופן, עבודה נכונה עם לוח השראה, הבנת תורת הצבע, שבירת מיתוסים ומחסומים, זו ההשתלמות עבורכם.
בואו לראות את העולם דרך העיניים שלי, מבטיחה לחשוף בפניכם טכניקת עבודה שלא הכרתם ולהציג בפניכם תהליך יצירה שיפתח בפניכם עולם חדש של צבע.

לפרטים נוספים ויצירת קשר
gafnyshahar@gmail.com
0546733758 שחר

3 מחשבות על “שכרון צבעים

  1. רעיון מעולה לסדנא!
    כמוך, מעולם לא נרתעתי משימוש בצבעים באיפור, מהאיפורים הראשונים שלי (שהיו לפני 5 שנים בערך, בתור נערה לא התאפרתי) זה די מצחיק שמעולם לא עניין אותי האיפורים שמעניינים את רוב אוכלוסיית הנשים. כאילו שמשהו "דילג מעלי" ורק לאחרונה אני מתחילה לגלות דווקא איפורים פחות צבעוניים.
    מצד שני, בחיי היום יום שלי אני יכולה בכיף ללכת עם שחור על שחור על שחור. וכשאני כבר מגוונת זה לא יותר מידי. אבל האמת, שגם זה משתנה לאחרונה אולי אפילו (מחשבה שעברה לי עכשיו בראש) בהשראה את האיפור הססגוני.
    בכל מקרה, לפתוח את העיניים למאפרים ולהרגיל אותם לשימוש בצבע זאת ללא ספק ברכה!
    בהצלחה!

    אהבתי

כתיבת תגובה

