התראת צבע אדום !!

הן מסביבנו..
קולקציות מוגבלות, מרהיבות, מיוחדות
נגיעה קטנה ומרעננת, תוצר של היותינו כפר גלובלי אחד גדול.
מדינת ישראל עם השנים חוגגת חגים שלא לה (סילבסטר, כריסטמס) ולעיתים אפילו טיפה באיחור.
התוצאה – ריגושים קטנים וזוהרים בכל כמה חודשים

כמי שהמילים "צבע אדום" גורמות לבטן שלה להתכווץ (בכל זאת תושבת אשקלון שמופגזת כל כמה שבועות)
שמחתי לקבל משמעות חדשה לצמד המילים בעת ביקורו של המאפר הבינ"ל של PUPA בישראל
הלא הוא Giorgio Forgani

את חברת האיפור PUPA כולנו מכירים ולא מהיום, היא למעשה זו שהציגה לישראלים את נפלאות הצללית האפוייה, המסקרה הצבעונית והשימר האפוי והמבריק.

"כשחושבים על פופה, חושבים צבע אדום" כך פתח את המפגש המיוחד מאפר הבית הישראלי של פופה, רונן שטיינר. כבר אז ידעתי שזו תהייה הכותרת לפוסט הנוכחי. כולם בחדר חייכו נוכח המשפט הזה ורק לי כאבה הבטן.
הסתכלתי סביב ואכן, פופה כולה באדום, הלוגו, האריזות, סטנד המכירה.. הכל אדום !!
בעולם פופה מוכרת בזכות מגוון קיטים ססגוניים ומתוקים ששווה לרכוש ולו בגלל המתיקות שלהן, לצערי בארץ פחות ניתן למצוא אותם שכן הקהל הישראלי פחות מתחבר לקונספט. משהו בנו הפך לציניים מעט ואולי בגלל זה קיטים אלו לא מצליחים להימכר כל כך בארץ.

pupa-beauty-kits1

פופה לאורך כל הדרך הצליחה לחדש לקהל הישראלי, לפני שנים היה זה הסומק האפוי שריגש את כולנו היום זה מגוון המסקרות הצבעוניות שלא ניתן למצוא להן אלטרנטיבה כמעט בשוק הישראלי.
Mascara-Vamp
בקולקציית מסקרות vamp תמצאו מסקרה סופר שחורה, שחורה רגילה,  גוון סגול, תורכיז, כחול, חום שוקולד ועוד..

בתרגום זריז..
ג'ורג'יו מציין כי סוד המסקרה בשילוב נדיר של פורמולה קרמית עשירה יחד עם מברשת אנטומית יחודית המאפשרת איסוף חומר רב כך שצביעה אחת תיצור מראה ריסים מלא נפח וזאת מבלי למרוח שכבות על גבי שכבות שלרוב יוצרות גושים והדבקות ריסים.
מתחילים את צביעת הריסים מבסיס הריסים כלפי מעלה בתנועת זיגזג, היעזרו במברשת על מנת לעגל את הריסים, בזכות פולימר מיוחד הריסים נשארות רכות וניתן לעגל אותן כלפי מעלה אפילו בנגיעת אצבע מבלי שהמסקרה תימרח או תלכלך.
פופה-מראה איפור חורף 20123 המאפר גורגיו פורגני בפעולה צילום ענת מוסברג _2
ועוד מילה קטנה על ג'ורג'יו, מעבר לכך שהוא אדם נעים ומלא אהבה למקצוע ולמותג שהוא מייצג הצלחתי להחליף עימו כמה מילים, היה חשוב לי לדבר איתו ולא רק על המוצרים אם כי עליו, על טכניקת העבודה שלו. החמאתי לו על כך שהוא עובד נקי, בקלילות מעוררת הערצה ופתאום יכולתי לראות אל מול עיניי את ג'ורג'יו בתחילת הקריירה. לרגע היה ניתן לראות בעיניו משהו אחר. כאילו המילה הזו, המחמאה הזו היא כל מה שהוא צריך.
ג'ורג'יו חייך מאוזן לאוזן, הסמיק מעט והודה לי.
המפגש הרגעי הזה הזכיר לי שלא משנה כמה זוהר יקיף אותנו, כמה נהיה טובים במה שאנחנו עושים, כמה גדולים ובינלאומיים נהיה, דבר לא משתווה להערכה של אדם אחר. אדם חיצוני, אובייקטיבי ולא ציני שיודע לפרגן ומעניק לך מילה טובה.

ג'ורג'יו בעיניי הוא מודל למי שאני רוצה להיות ולא בגלל הזוהר הסובב אותו אם כי בגלל היכולת לקבל מחמאה בלב שלם מבלי להיות ציני ולחשוב " רק את המחמאה שלך אני צריך"
מבחינתי, איש יקר עם תשוקה בלתי נדלית ורגליים על הקרקע.

ונעבור לחלק המרגש – קולקציית סילבסטר שכולה זהב מציגה כמה חידושים שלא יביישו אף תיק איפור אישי או מקצועי.
tavole_mondo_deco1

בקולקצייה המרהיבה תמצאו צלליות מעוצבות בצורת יהלום במרקם משי שאחוז הפיגמנט שלהן העיף אותי !! הן רכות, נעימות ומבריקות בדיוק במידה הנכונה. האהובה עליי היא צללית הזהב וג'ורג'יו המליץ למראה מודגש יותר לעבוד עם מברשת לחה, דבר המעצים אותה.
pupa-holiday-collection-2012-deco-0699
Pupa Deco Diamond All Over 175 shekel photo pupa pr .jpg

כוכב הקולקצייה לדעתי הוא שימר נוזלי בשם Diamond All Over
המגיע בשני גוונים
01 – Gold Luxury
02 – Silver Luxury

מדובר למעשה בג'ל ובו חלקיקי אור מבריקים, מעין גליטרים עדינים היוצרים הברקה יפה.
ג'ורג'יו ממליץ להניח מעט באזור הרכות, הדקולטה, כבסיס מתחת לעצם הגבה ואפילו מעט על השפתיים. החידוש העיקרי כאן הוא במרקם המוצר שכן בניגוד לשימרים נוזליים אחרים המוצר אינו דביק, כמות קטנה מספקת תוצאה יפה והכי חשוב העמידות שלו גבוהה ויפה.

לצערי לא הצלחתי לתפוס בצילום את היופי של המוצר הזה וגם לא ממש הצלחתי למצוא תמונות נורמליות ברשת שלו, אז פשוט תאלצו להאמין לי שכאני אומרת לכם שהתאהבתי בשני הגוונים עם משיכה עזה יותר לכסוף.

ריגוש נוסף בקולקצייה מבחינתי הוא רביעיית הלקים שהושקו תחת השם DIAMOND LASTING COLOR DECO
4 לקים דואו-כרומים מרהיבים ואני מתה כבר לרכוש את כולם.
יש לי לא מעט לקים כאלו של PUPA ואמנם הם מתקלפים יחסית מהר, האפשקט שלהם לגמרי שווה את זה (כמובן במחיר מבצע של 20 ש"ח ולא יותר)
deco5
בעיני כל הגוונים הם שיחוק רציני במיוחד נוכח העובדה שקשה למצוא בארץ לקים דואו-כרומים
1

גם מראה האיפור הכללי שהציגו בפופה לקראת חגיגות סוף השנה האזרחית בהחלט מצליח לגעת במקום הנכון,
לתת תחושה של זוהר, עושר וחגיגיות מבלי להיות מוגזם, מאוס או מיותר.
Copy of pupa diamond deco makeup collection photo pupa pr _1

הצליח להם 🙂 אתם לא חושבים ?

5 מחשבות על “התראת צבע אדום !!

  1. אני פחות מתחברת לקולקציה המוזהבת, אבל התפלאתי לגלות שיש לפופה כל מיני קיטים מגניבים שלא מגיעים לארץ :/

    חייבת להוסיף לרשימה שלך גם את הפריימרים לפנים, כולל פריימרים עם מתקני גוון… משהו שכמעט ולא רואים בארץ אצל חברות עממיות

    אהבתי

    • האמת שהם מצויינים, אולי בהמשך אכתוב עליהם. פשוט השתדלתי לדבר על הקולקציה הזו באופן ספציפי, ייתכן ותשמעו פה עוד על PUPA 🙂

      אהבתי

  2. פיצ'… הלקים ההולוגרפיים ממש יפים. מהנסיון שלי מתקלפים כמו כל לק אחר אצלי, יומיים שלושה כזה אבל הם כל כך יפים ש….

    אהבתי

  3. עם החיבה שלי למוצרים של פופה, אני דווקא פחות מחוברת למארזים שלהם. לא שיש לי התנגדות לאדום! כנראה שיש לי התנגדות לכל השאר 😀
    אני חושבת שבארץ פופה קצת מפוספסים. לא חושבת שהם מקבלים את הכבוד שמגיע להם כמותג. באמת שיש להם לא מעט מוצרים מוצלחים.
    אבל שומעים עליהם איכשהו הכי פחות (בהשוואה למותגי דראגסטור אחרים)
    בבלוגיה העולמית לעומת זאת, לא חושבת ששמעתי אי פעם את המותג הזה מוזכר. חבל..

    המסקרה הזו נשמעת לי מאוד מעניינת. אני בהחלט שוקלת לרכוש אותה (למרות שיש לי עכשיו 2 די חדשות פתוחות אבל נו, עוד 3 חודשים נצטרך חדשות..)

    מסכימה איתך לגמרי. אני מודה שמאוד קשה לי להחמיא לאנשים שסביבי. פשוט כי אני לא מוצאת את המילים.
    הרבה אנשים אני מאוד מעריכה ואיכשהו זה נשאר בשקט, או באופן שבו אני מתנהגת אבל לא במילים.
    אני חושבת שזה משהו שהייתי שמחה ללמוד לשנות אצלי. רק שלמצוא את המילים זה לא דבר שתמיד קל לעשות.

    לגבי השימר הנוזלי, אני משתמשת כרגע בלאסטר דרופס של מאק בתוספת למייקאפ (קולורסטיי) שנותן מראה מואר יותר לפנים.
    אני ממש אוהבת את התוצאה. אבל כידוע, נאמנה גדולה אני לא.. לכן עם העובדה שאני מרוצה אני מחפשת כבר עכשיו חלופות 😀
    חשבתי על השימר הנוזלי של אינגלוט, אבל גם זה נשמע לי אפשרי. השאלה איך הוא יתקבל בשילוב אם מייקאפ ואם לא יהיה מנצנץ מידי.. מה את אומרת?

    אימג' מהמם!!

    לגמרי הצליח להם!

    אהבתי

להשאיר תגובה

