ספוגיות או לא להיות

כבר שנים שאני נשאלת את אותה שאלה "מה עדיף ? ספוגיות או מברשות ? "
אני חושבת שנכון להגיד כי עד לא מזמן הספוגיות שלטו ביד רמה
גם אני בדומה לרוב המאפרים למדתי עוד בימי הקורס את מלאכת עבודת הנחת המייק-אפ
בעזרת ספוגית הסיליקון הנאמנה והמתמחים בנינו למדו איך לעבוד איתה עד לרמות הגבוהות ביותר.

לאחרונה ספוגיות המייקאפ התפתחו אף הן לספוגיות פלא של ממש
ממשולש לבן וקטן לספוגית צבעונית וארגונומית (מותאמת בהנדסת אנוש)
מהנסיון שלי אני אוהבת להרטיב אותן היטב עד שהן מכפילות את גודלן, סוחטת אותן היטב ומנגבת.
אני אוהבת לעבוד איתן כשהן לחות, מרקם המייק-אפ יוצא עדין יותר וכך יותר קל לי לשלוט ברמת הכיסוי.

problander

ספוגית הפלא של פרושופ pro-blander

אין ספק שבמהלך השנים הספוגיות הפכו להיות חביבות הקהל בקרב מאפרות וחובבות איפור למינהן יחד עם זאת
מוצר חדש יחסית כובש לאחרונה את השוק.
מברשת המייקאפ, מברשת חדשנית זו מאפשרת עבודה עם חומרי איפור שונים כגון מייק-אפ נוזלי על בסיס מים או סיליקון ומייק- אפים מוצקים. יתרונה הגדול בכך שהיא מאפשרת עבודה מאד קלה, מהירה ונוחה עם חומרי האיפור לקבלת מרקם אחיד לחלוטין כמו ב"אייר-ברש" (ללא סימני מריחה)

מברשת 85

מברשת 85 pro-make-up של פרושופ

קיימות גרסאות שונות ומגוונות של מברשות מייק – אפ,
חלקן משיער טבעי מלא וחלקן מעורבות בשיער סינטטי, חלקן רחבות וצרות ואחרות עגולות ונפוחות ובכל אחת כדאי להשתמש בטכניקה אחרת.

small makeup brush

מברשת מייקאפ שטוחה פרושופ

כיצד מומלץ להשתמש?

במברשת הישרה, למריחה אחידה וחלקה, שופכים מעט מייק-אפ על גב היד או צלוחית קטנה, אוספים ממנה כמות קטנה בעזרת המברשת ומורחים עם כיוון צמיחת השיער ממרכז הפנים כלפי חוץ.חשוב לא לאסוף הרבה חומר ולעבוד בכמויות קטנות, הייתרון בה הוא היכולת להגיע למקומות פחותת נגישים כמו כנפות האף או מתחת לקו הריסים.

במברשות העגולות יש לעבוד בתנועות סיבוב עדינות חוזרות ונשנות עד לקבלת מרקם אחיד. מההתנסות שלי אכן נוצר כיסוי טוב נטול סימני אצבעות או פסים שנוצרים עקב שימוש לא נכון בספוגיות וכל זה במהירות הברק. באמת שיותר פשוט מזה לא יכול להיות !!

טיפ נוסף שאני יכולה להעניק לכם,
במקרה בו אנו נתקלים במייק-אפ בעל מרקם יבש יותר ייתכן והעבודה במברשת תיקח זמן רב יותר
ואולי גם לא תעניק תוצאה מספקת ולכן מומלץ להרטיב את המברשת

makeup brush

מברשת מייקאפ – סיגל תדמור

ממש כמו שהיינו עושים עם הספוגית הנאמנה, ע"י פעולה זו אנו עוזרים למברשת להעניק מראה עדין ואחיד והמייק- אפ יושב על העור בצורה מושלמת.

לאחרונה אף נתקלתי במברשת המייקא-אפ של סיגל תדמור שהיא צפופה משמעותית מהאחרות גיליתי כי איתה אני מגיעה לתוצאות נפלאות עוד יותר אך היא דורשת מעט תרגול בהתחלה איתה מומלץ לעבוד בתנועות סיבוב קטנות יותר, ממרכז הפנים כלפי חוץ.

מברשת המייק-אפ חוללה מהפכה בתעשיית האיפור המקצועי וכיום כל חברה מקפידה להוסיף לקטלוג המוצרים שלה מברשת מייק-אפ משלה.

מבחינתנו זה אומר:
א. חיסכון ! חיסכון בכמות המייק-אפ והכסף המושקע לקנייה מצטברת של ספוגיות שכן הן מתכלות.
ב. יעילות, פחות זמן עבודה והגעה לתוצאה טובה יותר.
ג. בריאות, את מברשת המייקאפ קל יותר לנקות ואילו את הספוגיות קשה באופן משמעותי שכן אלו סופגות פנימה לכלוך ושאריות חומר שלא נוכל אי פעם להסיר.

האם זהו סופה של הספוגית?

לא כל כך בטוח, לספוגית היתרונות שלה, היא אינה תופסת מקום, קטנה וניתנת לנשיאה. אינה יקרה וניתן למצוא אותה כמעט בכל חנות כיום. לעצלניות שבנינו שלא רוצות להתעסק עם הניקיון, תמיד ניתן להשתמש בחדשה ואת הישנה לזרוק שכן הן סוג של חד פעמיות. כמו כן, למאפרת, מבחינה כלכלית לעיתים נוח יותר להחזיק 2 מברשות וכמות גדולה של ספוגיות כאשר יש מספר רב של מאופרים.

אם אתן שואלות אותי, אני עובדת עם בשתי השיטות. מוצאת כי אחת משלימה את השניה
מניחה את המייקאפ עם מברשת ועושה גימורים עם הספוגית.
מבחינתי לא הייתי מוותרת על אף אחת מהן.

מחשבה אחת על “ספוגיות או לא להיות

  1. אנימשתמשת במברשת כשאני רוצה כיסוי מלא יותר, כשאני רוצה כיסוי יותק קליל וחי אני משתמשת בספוגית או במברשת ו פיני עם ספוגית.
    משתמשת במברשת שטוחה מהסיבה שהיא הכי קלה לי לניקוי..
    ואת הספוגיות אני זורקת עם הכביסה למכונת הכביסה שתעשה את הניקוי עבורי 🙂
    היא אמנם לא נטותלת כתמים אבל אחרי סיבוב כזה במכונה אני בטוחה שהיא נקיה.

    אהבתי

להשאיר תגובה

