טיפוח רב שימושי

לפני מספר שנים כששמתי לב שאני מפתחת נטייה לרכוש עוד ועוד מוצרים על מנת לתת מענה לכל דבר ודבר
הגעתי למסקנה כי אין לזה סוף.
בתור מאפרת אני מגלה בכל יום מוצר חדש כזה או אחר ומאד קל להיסחף ולרכוש הכל. יחד עם זאת במציאות של היום
צריך לשמור על פורפורציות ועל כן פיתחתי לי מנהג.
פעם בשבוע, לרוב בסופי שבוע אני נוברת בתיק האיפור, שולפת מוצר או שניים שלא נגעתי בהם תקופה יחסית ארוכה ומנסה לבדוק מה עוד אני יכולה לעשות איתו פרט ליעוד המקורי שלו.
לאחרונה גם מוצרי טיפוח עוברים אצלי את הבדיקה הזו וכן…
תתפלאו לשמוע אך גם מוצרי טיפוח יכולים להיות רב שימושיים.

genesis_oil-free_moisturizing_cream-gel_nלאחרונה התנסיתי בקרם ג'ל לחות והגנה מסדרת מוצרי genesis young מבית ד"ר פישר
קרם הלחות הזה לראשונה נראה לי מאד רגיל ולא מעניין. יחד עם זאת הוא הצליח להפתיע אותי ברמת הרב שימושיות שלו. בראש ובראשונה מדובר בקרם לחות oil free המסייע בספיחת עודפי הסבום והשומן בעור ועל כן משמש כקרם לחות מצויין לסובלים מסבוריאה ועור שומני בין אם הם גברים או נשים.

המרקם, הגוון והריח שלו הזכירו לי בהתחלה קרם הגנה מהשמש ולא סתם, מסתבר כי הקרם מכיל בתוכו חומרי הגנה מהשמש SPF 30 המגנים מקרני UVA ו UVB . האמת שמאד חששתי כי יהיה כבד על עורי אך להפתעתי הוא נספג במהירות והותיר את עורי נעים למגע. מדובר באחד מתכשירי הלחות הקלילים שזכיתי לנסות בשנה האחרונה והעובדה כי הוא יכול לשמש גם כמסנן קרינה מהשמש שימחה אותי מאד שכן אני בעלת עור מאד בהיר ורגיש.

חושבים שבזה נגמרו ההפתעות שמסתיר המוצר הזה, תחשבו שוב.
מסתבר כי על הדרך, קרם הלחות הזה מכיל חומצה סליצילית, אבץ, אצות ים ועוד מרכיבים אשר מסייעים בטיפול ומניעת קומודונים (נקודות שחורות).

על אריזת התכשיר מצויין כי מומלץ להשתמש בו לפני תהליך האיפור ואמנם מדובר בקרם יום אך אני יכולה להעיד כי הוא משמש אותי בכל שעות היום וגם בשעות הערב לפני תהליך האיפור. קרם הלחות הזה משאיר את עורי נטול ברק ומבחינתי הוא נפלא כפריימר לכל דבר. מנסיון גם על עורן של לקוחות הוא התגלה כאוצר.
זהו לחלוטין מוצר שארכוש שוב ושוב וישמש אותי גם בעבודתי המקצועית וגם באופן אישי.

all sunbrella מוצר טיפוח נוסף שהצטרף לתיק האיפור המקצועי והאישי שלי הוא תכשיר ותיק  מבית מעבדות  HL והוא נקרא SUNBRELLA או בעברית סנברלה ואם מילה על השם אז מבחינתי הוא גאוני, חיבור המילים שמש ומטריה מעניק לנו בדיוק את זה, מטריה המגנה עלינו מן שמש.

את סנברלה אני מכירה מזה כמה שנים, בדומה לקרם של ד"ר פישר מדובר בתכשיר רב שימושי ועל כן הוא זוכה גם כן למקום של כבוד בתיק שלי.  מעבדות HL היו מהראשונים  עוד שנים לפני שחברות אחרות המציאו כביכול את הדמי מייקאפ או ה BB למינהם אשר יצרו תכשיר המשלב גם הגנה מפני השמש כנגד קרני UVA ו UVB, קרם לחות ודמי מייקאפ לכיסוי אחיד.
בשונה ממוצרים אחרים הפיגמנט של המוצר אכן מצליח לשבת טוב על גווני עור שונים מהבהיר ביותר כמוני לגווני העור כהים יותר והוא נפלא כפריימר או ככיסוי לאחר טיפול פנים שכן אחרי טיפול מסוג זה לא מומלץ להתאפר, זו אגב אחת הסיבות שהמוצר מככב בקרב קוסמטיקאיות ולקוחותיהן. מרקם הקרם הזכיר לי קצת מרקם של מוס וכמות קטנה מספיקה לכיסוי עדין של הפנים. הריח עדין, הקרם נספג במהירות והגוון משתלב יפה. את סנברלה תוכלו להשיג בגרסה הגדולה 125 מ"ל או קטנה לנשיאה בתיק 50 מ"ל ובשתי רמות הגנה שונות מהשמש ( 18 SPF או 36 SPF ).

קרם ידיים לאוקסיטןמוצר נוסף ואהוב במיוחד הוא קרם ידיים חמאת שיאה דבש מבית לאוקסיטן l'occitane
זו אינה הפעם הראשונה כי אני מציינת כאן מוצר המבוסס על חמאת שיאה. חמאת הפלא הזו עושה פלאים בעורנו.
קרם הידיים הזה בעל ניחוח מתקתק של דבש, מזין ומרכך את עור הידיים באופן מיידי.
אתם בטח תוהים מדוע אני מציינת אותו כאן כמוצר רב שימושי שכן מדובר בקרם יעודי לעור הידיים אך נפלאות חמאת השיאה הופכות אותו לכזה שניתן לעשות בו שימושים אחרים.
מעבר להיות קרם ידיים אני משתמשת בו גם לאזורים יבשים במיוחד כמו מרפקים או ברכיים וכמוצר לריכוך השפתיים.

האם גם לכם יש מוצרים רב שימושיים כמו אלו ? האם מצאתם מוצר אשר חסך לכם כסף והיווה כמה תכשירים באחד ?
אם כן, אשמח לשמוע מכם שכן אני תמיד בחיפוש אחרי הדבר הבא.

התנסתים במוצרים שציינתי ורוצים לשתף בחוות הדעת שלכם, השאירו תגובה 🙂

4 מחשבות על “טיפוח רב שימושי

  1. יש לי בתיק המכון את הקרם של דר' פישר הוא אכן מאוד מוצלח! היום יש לי פייבוריט אחר מויטה-קוסט אבל אין ספק שאם מחפשים משהו מקומי, לא יקר ועושה את העבודה הוא עונה על כל הדרישות.

    לא התחברתי לקרמי הידיים הכבדים של לאוקסיטן, עם או בלי חמאת שיאה הם כבדים מידי לטעמי. אוהבת מאוד את חמאות הגוף של חברת סבון בריחות סאמר סוויט ווניל קוקוס. לא ברור איך הם קצת הוזנחו החורף הזה, כמה עצוב שהחורף נגמר…

    אהבתי

כתיבת תגובה

